Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 57!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Teerd norman!

Guys, als ik de keuze heb om met jullie te karten of met het meisje een weekend kerstshtoppen in Engeland. . Keuze snel gemaakt!
 
Laatst bewerkt:
Nee, maar ben nu bezig alle foto's beetje te bewerken, en gooi ze daarna wel op een knappe fotosite of zo. Had gister problemen met het openen van mijn RAW foto's van mijn D5100. De RAW's van mijn D40 kon ik probleemloos openen in mijn Adobe Bridge en Photoshop, maar bij de D5100 foto's gaat dat niet meer. Heb nu de nieuwste Bridge en Photoshop geinstalleerd, en nu lukt het wel. Heb er 700 gemaakt, maar zit veel troep tussen en dubbele.

En achteraf had ik wel mijn Gopro mee kunnen nemen voor het motorritje...

damn 3 pagina's alweer!

ben benieuwd naar de foto's :)

ik begin maandag.
 
Aidan. Is het volledige ringcircuit, dus Nordschleife + nurburgring wel eens open geweest voor de touristenfahrten? Lijkt me wel eens vet om dat te rijden. :P


En vet om te zien dat een Lexus LFA serieus sneller is dan een GT3 en GTR. :P


ja is soms zo...heeeel zeldzaam en enorm druk. maar toch...lijkt me wel eens cool.

ik vind die lexus echt een dikke bak hoor })
 
gelukkig doen we daar al neit meer aan. alleen een beledigend gedicht schrijven, dat vind ik nog we leuk :P

Dat laatste hebben we met de vrienden nog paar jaar gedaan, geniale avonden _O-
Helaas waren de plannen er wederom weer maar komt het er uiteindelijk ook dit jaar weer niet van.
 
Handvatverwarming is te heet... -O-

Bevalt wel. Nu nog munitiekisten erop knutselen, voorop wil ik nog een teddybeer...

mvg Rick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan