Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 57!

Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen om half 2 tentamen :P lekker vroeg in de ochtend weg, hoop ik nog een uurtje door te kunnen nemen :D NS kennende met sneeuw :')
ns kennende rijd er nu al niks :+ heel amsterdam en schiphol hebben ze stilgelegd. en vannacht gaat het weer verder met sneeuwen tot morgen 13:00.
 
ns kennende rijd er nu al niks :+ heel amsterdam en schiphol hebben ze stilgelegd. en vannacht gaat het weer verder met sneeuwen tot morgen 13:00.

Morgen prima weer voor de motor dan. Kan Valerie mooi met mvg meerijden denk ik zo.
 
ns kennende rijd er nu al niks :+ heel amsterdam en schiphol hebben ze stilgelegd. en vannacht gaat het weer verder met sneeuwen tot morgen 13:00.

Gelukkig komen ze meestal nog wel in sloterdijk als centraal stilligt. Zolang ik er maar heen kan komen, terugweg zie ik dan wel weer _O- Ik weet waar Mark woont *D
 
Gelukkig komen ze meestal nog wel in sloterdijk als centraal stilligt. Zolang ik er maar heen kan komen, terugweg zie ik dan wel weer _O- Ik weet waar Mark woont *D

Gezellig samen met mij in een overvolle metro!! Of pak je naar de HvA vanaf centraal de metro.
 


Bus is stuk en de rest van NL staat in de file. Zoveel kan er niet gebeuren dus. Kan hooguit tegen een auto aanvallen...

Mensen doen er altijd zo paniekerig over. De doorgaande wegen zijn eigenlijk altijd wel goed te doen. Zolang je maar gewoon rustig aan doe.

Ideaal is inderdaad anders, maar dat weet je als het sneeuwt.

Voor de rest, als je niet durf, lekker binnen blijven in plaats van de rest van de wereld te irriteren met je getreuzel en geklooi... Daar heb ik echt een bloedhekel aan. Van die mensen die dan 20 rijden op een schone 80 km weg want er ligt sneeuw in de kant...

Drabzakken zijn het...

Met een beetje geluk kan ik nog meerijden met een collega, maar ach, ik kom er wel hoor...

mvg Rick
 
Dat je jezelf in gevaar brengt moet je lekker zelf weten. Maar je bent niet alleen op de weg.
Grootste drabzak ben je zelf :W
 
Voor de rest, als je niet durf, lekker binnen blijven in plaats van de rest van de wereld te irriteren met je getreuzel en geklooi... Daar heb ik echt een bloedhekel aan. Van die mensen die dan 20 rijden op een schone 80 km weg want er ligt sneeuw in de kant...

Drabzakken zijn het...
mvg Rick
Ben het met je eens dat sommige TE voorzichtig zijn.
Maar ook als er gestrooid en geschoven is kunnen er gladen plekken zijn.

2 jaar terug ook op een schone AC de Graaf op 4 wielen aan de glij.
Ik stond op tijd stil (omdat ik m'n snelheid had aangepast) maar net na de bocht lag er een busje in de berm/onder aan de "dijk" van een held die dacht een super coureur te zijn.
Meeste ongelukken met gladheid gebeuren door mensen die zichzelf geweldig vinden (rijden), mensen die denken dat al die electrische snufjes op hun leasebak ook tegen gladheid beschermt, en van dat volk dat denkt dat winterbanden echt OVERAL tegen werken :X

Ach, van de andere kant, door die ezels heb ik werk _O-

M'n zwager is ook zo'n "held"
Altijd op de motor door de sneeuw om te bewijzen dat ie zo'n ECHTE motorrijder is.
 
Laatst bewerkt:
achja was vandaag met de auto weg heen geen sneeuw en terug wel dan zie je op de snelweg wel echt 3 soorten automobilisten meest rechter baan de angstige en de gene met zomerbanden echt kruip tempo middelste baan grotendeels auto`s met winterbanen en lekker doorrijden en op de linkerbaan echt mensen die denken dat winterbanden magisch zijn ;)
 
achja was vandaag met de auto weg heen geen sneeuw en terug wel dan zie je op de snelweg wel echt 3 soorten automobilisten meest rechter baan de angstige en de gene met zomerbanden echt kruip tempo middelste baan grotendeels auto`s met winterbanen en lekker doorrijden en op de linkerbaan echt mensen die denken dat winterbanden magisch zijn ;)

Vandaag zn 400km door de sneeuw gereden vanuit Winterberg. Verschil met Duitsland en hier is wel duidelijk te zien.

Reed daar met zn 80/90 over de rechter baan en werd regelmatig ingehaald en soms gewoon met 120km+. Zodra ik in Nederland was was ik zelf die gene die iedereen inhaalde alleen reed ik nog steeds die 80kmh en de rest allemaal 50/60.
Zelfs op de besneeuwde berg(heuvel) weggetjes in Duitsland rijden ze gewoon 80+

Net ook nog even Cindy naar huis gebracht en terug op de AC de Graaf een auto voor me met 30kmh.. sorry hoor maar blijf dan lekker thuis.

Voorlopig wel weer genoeg sneeuw gehad. Het mag van mij wel weer zomer worden :P
 
Net uit Amsterdam, was okisch te doen. Iedereen rond de 80, met de uitzonderingen die hierboven al beschreven zijn :)

1 kneusje op de N242 zat achter me te douwen en te seinen: ik reed niet hard genoeg (80 en dus de max toegestane snelheid, maar ok). Ik aan de kant, meneer met 100/120 doorkarren. 2km verder iedereen op de rem.... 1x raden wie 'r een probleempje had :+
 
jij niet :+

ach ik had alleen bij schoorldam dat mijn auto wat uitbrak en op de rotonde beetje glijden maar verder weinig aan de hand
 
Laatst bewerkt:
Gezellig samen met mij in een overvolle metro!! Of pak je naar de HvA vanaf centraal de metro.

'Mijn' hva zit in Osdorp, dus dat wordt Sloterdijk en de bus :)

Ow en rick, have fun met de motor als je zo weggaat :') in de dorpjes is alles lekker hoog + stuifsneeuw en veel wind en de A9 zag er dan wel weer schoon uit.
 
'Mijn' hva zit in Osdorp, dus dat wordt Sloterdijk en de bus :)

Ow en rick, have fun met de motor als je zo weggaat :') in de dorpjes is alles lekker hoog + stuifsneeuw en veel wind en de A9 zag er dan wel weer schoon uit.
Hooguit valt ie tegen een auto aan :+

File op de A9 valt zo te zien mee, A7 is ernstiger :P

Reed jouw trein wel fatsoenlijk? Vriendinlief had behoorlijk last van uitval/vertragingen (maar die moet vanuit Amsterdam naar Hoofddorp :') )
 
2 uurtjes van hhw naar delft, viel me mee. A9 en a5 waren druk.

Roy: mijn vriendin heeft het beter bekeken, ligt nog ziek in mn bed te rotten :+ bang voor de kou ofzo
 
Ben al ruim 2 uur bezig om van Grootebroek naar HHW te komen. Ik vertrek net uit Zaandam. Al met al een reistijd van ongeveer 2.30 uur.

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan