MF 't Gooi en aanhangsels 131 Hoe komen we de winter door?

Wanneer wil je naar de Eifel in 2013?

  • Weekend 13/14 april.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Weekend 20/21 april.

    Stemmen: 3 18,8%
  • Weekend 27/28 april.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Weekend 4/5 mei.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Weekend 11/12 mei.

    Stemmen: 2 12,5%
  • Weekend 18/19 mei (pinksteren)

    Stemmen: 11 68,8%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dees :Y
[afbeelding]



(Gebruiksaanwijzing X:
Merlot Cheddar; weggeven aan de buren, stemming sussen na al het noppengeronk
Snekmix: opvoeren aan visite
Crackers: ---> vogeltjes
Mandje: kan in de haard
Blijft er over: Het ideale pakket! *O* *O* *O* )


Oeh, die wil ik ook wel *O*
 
Welke VRIJDAG de 13e wordt het in 2013? 13-09-13 of 13-12-13.
Die laatste is wel mooi. Bovendien is het getal 12 het getal van de prefectie, zeggen ze.
Hey uh... :P

Vrijdag de 13e in september 2013 heb ik met mijn schatje al gereserveerd!! Die in december mag tie hebben. :Y

Wel fijn om te weten dat je het een leuke datum vind. :+
 
Laatst bewerkt:
Hoef je tenminste niet 3 keer per avond een nieuwe fles te pakken :9
 
Dit jaar geen kerstpakket voor mij :N
Sterker nog, er gaan mensen uit bij ons. Die hebben helemaal een k*tkerst -O-


Overigens; ik heb maar weinig werkgevers gehad waarbij ik echt kerstpakketten kreeg, dus áls ik iets krijg, ben ik al snel tevreden.
 
8-) die heeft er Toos-aanleg voor?
Geen idee. Maar hij wilde eigenlijk een crosser vanwege het zadel. Nu dus als compromis een ouwe trialert incl zadel gekocht. Bleek hij uiteindelijk niet met het voetje bij de achterrem te kunnen. I.p.v. miepen ging hij gewoon staan en reed zo weg met wat hulp. Later eerst zitten om weg te rijden en daarna staan. 1 keertje af laten slaan en helemaal door het dolle toen we later het bos in gingen. Volgens mij is dit wel een blijvertje :P
 
Heb wel een fillumpie toen hij er voor de eerste keer op reed. Beetje stijfies maar het ging vooruit. Zal die zo op FB knallen. Eerst eten :P
 
Geen idee. Maar hij wilde eigenlijk een crosser vanwege het zadel. Nu dus als compromis een ouwe trialert incl zadel gekocht. Bleek hij uiteindelijk niet met het voetje bij de achterrem te kunnen. I.p.v. miepen ging hij gewoon staan en reed zo weg met wat hulp. Later eerst zitten om weg te rijden en daarna staan. 1 keertje af laten slaan en helemaal door het dolle toen we later het bos in gingen. Volgens mij is dit wel een blijvertje :P
:}
 
in canada gevraagd? :+

:Y goed gegokt ;)

(Gebruiksaanwijzing X:
Merlot Cheddar; weggeven aan de buren, stemming sussen na al het noppengeronk
Snekmix: opvoeren aan visite
Crackers: ---> vogeltjes
Mandje: kan in de haard
Blijft er over: Het ideale pakket! *O* *O* *O* )

_O- _O- haha

Vrijdag de 13e in september 2013 heb ik met mijn schatje al gereserveerd!! Die in december mag tie hebben. :Y

wel aan gedacht die 13e sept :X
veel te koud in december, houd het toch maar op augustus, enigzins kans op goed weer 8-)
 
Geen idee. Maar hij wilde eigenlijk een crosser vanwege het zadel. Nu dus als compromis een ouwe trialert incl zadel gekocht. Bleek hij uiteindelijk niet met het voetje bij de achterrem te kunnen. I.p.v. miepen ging hij gewoon staan en reed zo weg met wat hulp. Later eerst zitten om weg te rijden en daarna staan. 1 keertje af laten slaan en helemaal door het dolle toen we later het bos in gingen. Volgens mij is dit wel een blijvertje :P

Klinkt goed 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan