MF 't Gooi en aanhangsels 131 Hoe komen we de winter door?

Wanneer wil je naar de Eifel in 2013?

  • Weekend 13/14 april.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Weekend 20/21 april.

    Stemmen: 3 18,8%
  • Weekend 27/28 april.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Weekend 4/5 mei.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Weekend 11/12 mei.

    Stemmen: 2 12,5%
  • Weekend 18/19 mei (pinksteren)

    Stemmen: 11 68,8%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
mogguh!

Joke ook hier Gefeliciteerddddddddddddddd *O* *O*

Laatste dagje al weer, weekend vieren. Helaas thuis en niet in Berlijn, maar volgende week komt Berlijn naar NL toe voor een hele week.

Gisteren pomp gehaald en de voorband nog eens opgepompt, maar helaas, ventiel is zo gaar als ik weet niet hoe en de lucht loopt er sneller uit dan ik er in kan pompen B|

Al een tijdje geen soep meer gezien, wat staat er dit weekend op het menu? Ik zoek nog inspiratie voor een gezonde hap slik weg
 
Zometeen weer TP soep maken, gisteren bouillon gemaakt. Als je in de buurt ben kan je een warm bakkie krijgen.

goeie morgen trouwens, eerst koffie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mogguh! :Z

Jokie! *O* (ook nog steeds geen foto in de OP) -O-

Telefoon X: Niets ingewikkelds aan een I-Phone; juist heel gebruiksvriendelijk voor Noobs like me! :Y

Donor DRZ: 8-)
 
Mogguh.....

Hier alweer aan t werk nadat ik vanmorgen om 6 uur liedje gezongen heb

*O*

:j wat ben jij toch een lekker mens :$

bedankt allemaal voor de verjaardagswensen *O*

verjaardag niet in de OP... eigen keuze...
foto niet in de OP.... stond een mooie maar die heeft een bepaald persoon, zonder toestemming, gewoon weggehaald :( (en heb nog geen leuke nieuwe)

@Joost in mijn volgende leven zoek ik een combi tussen mijn eigen vader en jou... wat gaaf is het als je van je vader dit soort mogelijkheden krijgt aangeboden.....

@soepmeneer... lijkt me lekker maar zit vandaag zelf al in 3 verschillende smaken soep....

@Wijnand *O* *O* *O* ff omdat het kan *O*

@SD.... balen van je afwijzing.. blijft moeilijk in deze tijd...

@Fred... die rekening ga je vast nog wel binnenkrijgen...

@Ollie.... waar blijft mijn kaarsje???? ;)
 
nee :P

Vind die appelrommel veel te ingewikkeld en appel is zo bazig :/

Mijn kinderen snappen het zelfs man _O-
Prima spul juist, en die iphone 4 is niet duur meer ;)
En die heb ik ook nog steeds, prima tevreden mee 8-)

Sterker nog, gezien je verleden met pc's MOET je een iphone volgens de geleerden _O-

If you’re the kind of person who constantly finds themselves turning to your local IT guru to fix your infected machine, the odds are that the same things are going to affect you in the smartphone world. In that case, you’re probably better of with an iOS device. There’s no doubt that iOS limits your freedom, but part of this is actually driven by a real “Apple Knows Best” mentality that seems to work.

:+
 
Laatst bewerkt:
:j wat ben jij toch een lekker mens :$

bedankt allemaal voor de verjaardagswensen *O*

verjaardag niet in de OP... eigen keuze...
foto niet in de OP.... stond een mooie maar die heeft een bepaald persoon, zonder toestemming, gewoon weggehaald :( (en heb nog geen leuke nieuwe)

Gefeliciteerd Joke! *O* *O* *O*
 
Sunny: *O* Gefeliciteerd *O* fijne dag *O*

toos jr. :] :}

soep: :9

Fred: ze weten je vast te vinden :Y

IPhone :N Ik hoor bij de 2% die maar geen vrienden kan worden met dat ding, maar (ik zal 'm er zelf vast inkoppen :') ) dat ligt natuurlijk aan mijn logica die niet matcht met appelschaap-logica :P
 
@Joost in mijn volgende leven zoek ik een combi tussen mijn eigen vader en jou... wat gaaf is het als je van je vader dit soort mogelijkheden krijgt aangeboden.....
Now you make me blush... :$


Congratzzz dear! :j
 
Gefeli Joke *O*

Fred, hopelijk is de zaak snel transparant voor je of je moet betalen of niet, vrees van wel.

Motor gekloond *O* :P

Verslapen :Z Stomme korte dagen B| Word nog wat woensdag, moet er dan om half 7 echt wel uit zijn :P
 
Kleine update vwb mijn zus.
Ze is gisteren weer in het ziekenhuis geweest voor een extra gesprek, gewoon om nog eens helder te krijgen wat het algemeen nut van de operatie is, vooral omdat ze -afgezien van de epilepsie- geen klachten heeft.

Ze mag nu de operatie nog iets later laten doen, waarschijnlijk in februari, dat vindt ze fijn, want dan kan ze de verjaardag van één van d'r kleintjes nog meevieren.
Ze gaan dus opereren, hoewel ze maar weinig klachten heeft, omdat al het uitval dat je krijgt als je wacht, niet meer teruggedraaid kan worden. Oftewel een operatie gaat er niet voor zorgen dat (beginnende) klachten weer weggaan.
Het heeft haar geloof ik wel aardig gerustgesteld dat ze de juiste beslissing neemt.
 
Fijn om te horen dat ze geen klachten heeft en dat de operatie nog wat verder uitgesteld kan worden.
Hopelijk blijft de situatie ook stabiel, ik blijf duimen!
 
@ Sunny, gefeliciteerd, een prettige dag gewenst, de zon schijnt in ieder geval (nu).

@ Fred, ik denk dat ze je wel gaan vinden idd, leuk te lezen dat je triple geïsoleerde ramen hebt overwogen, zal zeker de nodige m3 gas schelen tov dubbel glas.

Apple ? mijn oudste zoon (12) heeft er een macbook pro, werkt er elke dag op (voor school), Mijn jongste (8) zit thuis graag achter de Ipad. Alleen ik zit nog achter de ramen. Nu wil mijn oudste een Iphone, want dat is zo handig bij zijn mac. Mag hij zelf voor sparen dacht ik zo.

@ jolly Fijn (alles is relatief) dat er nog keuzes gemaakt kunnen worden, sterkte met je zus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jopje, wat fijn dat het, ondanks de verdrietige situatie, allemaal redelijk positief verloopt.
Nog niet stressvrij, maar in ieder geval met een redelijk relaxed gevoel de feestdagen in.

O, en veel plezier toegewenst met je nieuwe auto, zag een fotootje voorbij komen op FB ;)
 


:+


Jokie: Nogmaals van harte! *O* *O* *O*

Joppie: Goed idd dat er keuzes zijn :Y duim nog steeds gewoon door voor een mooie uitkomst :j

En indeed: felie met je karretje! *D *O*

Soepersport: *O*

F&S: zet 'm op :P *O*



Hier ff stukkie hollen *O*
 
KOOOOFFFFFFFFFFFFFIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Z
 
Minder leuk dagje op 't werk; vandaag alle informatiepakketten voorbereiden voor de mensen
die morgen te horen krijgen dat ze slachtoffer van de reorganisatie zijn.

Timing is alles, zullen maar zeggen. Vind 't zó sneu -O-


Gatverdamme.... B|
En dat net voor de feestdagen...... -O-

Schering en inslag momenteel...... nogmaals; zet 'm op! :/ :j
 
Mijn kinderen snappen het zelfs man _O-
Prima spul juist, en die iphone 4 is niet duur meer ;)
En die heb ik ook nog steeds, prima tevreden mee 8-)

Sterker nog, gezien je verleden met pc's MOET je een iphone volgens de geleerden _O-:+


_O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan