Motorcross is ook motorsport

Ach ik zeg RTL maar mag ook iets anders. Als het maar een standaard zender is. Dus niet eurosport2, motorsporttv of iets anders waarvoor je extra betaald.

Ik kan kijken via eurosport player voor de wegrace, dus mij maakt het opzich niet uit. Maar ik gun Herlings een groter publiek.

En ja we willen allemaal niet van die Jumbo Verstappen fans blabla. Uiteindelijk zorgen die fans voor meer sponsoring en kansen voor jonge talenten. Maar die kost tijd en exposure..
 
Herlings sleutelbeen gebroken. -O-
screenshot_444.jpg


KTM Factory Racing
29 minuten ·

Herlings to undergo collarbone surgery: MXGP FIM World Championship leader Jeffrey Herlings will have surgery to repair a break to his right collarbone after a crash while practicing at Berghem in Holland today. The 23 year old is scheduled for a procedure at renowned surgeon Dr Claes’ clinic in the next few hours to fix a fracture near a plate that was inserted for a previous injury. It is extremely likely that the winner of 8 from 10 Grands Prix this season will miss this weekend’s Lombardia round at Ottobiano in Italy but then has a two week break before the Grand Prix of Indonesia on July 1st
 
Laatst bewerkt:
gebroken naast een plaatje wat al eens eerder gezet is lees ik net...
 
Onderaan de streep zal het voor z'n kampioenschap niet erg veel uitmaken, denk ik. Het zal alleen nog maar pijnlijker voor Cairoli worden..
 
Laatst bewerkt:
jeffrey_herlings84Little bump in the road, we wont be there this weekend for the fight but we wont give up on the war. If everything is going according to plan then we will be back on the bike by next weekend. Keep you guys posted.
 
sleutelbeen, indien netjes gebroken,en met een plaatje vastgezet, zal weinig problemen opleveren, het is alleen de wonde die moet goed genezen en netjes blijven.
Maar vooral het gebrek aan training met de motor zal hij merken,
 
sleutelbeen, indien netjes gebroken,en met een plaatje vastgezet, zal weinig problemen opleveren, het is alleen de wonde die moet goed genezen en netjes blijven.
Maar vooral het gebrek aan training met de motor zal hij merken,
Dat gebrek aan training val bij Herlings meestal wel mee terugkomend van een blessure. Dat heeft hij al meer bewezen. Toch werkt het niet in je voordeel natuurlijk.

Iemand die nog updates heeft over zijn herstel?
 
Al wat ik gisteren hoorde was, dat hij eerst op de hometrainer, dan de fiets, en daarna pas op de motor mag.
Zoals de meeste had ik hem gisteren eigenlijk alweer op de motor verwacht, om ritme op te bouwen.
Hij zit zich te vervelen geloof ik.

tele2_facturen.jpg
 
Herlings kwalificatiereeks alweer gewonnen in Indonesie; zijn snelste rondje bleek 3 seconden sneller te zijn dan de rest. Caroli lag er geregeld langs, of te gretig of toch iets boven de limiet aan het rijden.
Dus behoudens pech, en rekeninghoudend met toch een conditionele kleine terugval, door niet met de motor te kunnen trainen even.En even onder narcose moet je ook niet onderschatten.
Moet er toch een top 3 plaats inzitten zondag.
toch ne crack he
 
Herlings kwalificatiereeks alweer gewonnen in Indonesie; zijn snelste rondje bleek 3 seconden sneller te zijn dan de rest. Caroli lag er geregeld langs, of te gretig of toch iets boven de limiet aan het rijden.
Dus behoudens pech, en rekeninghoudend met toch een conditionele kleine terugval, door niet met de motor te kunnen trainen even.En even onder narcose moet je ook niet onderschatten.
Moet er toch een top 3 plaats inzitten zondag.
toch ne crack he

Dat is zeker waar...zij nemen een zo klein mogelijke narcose maar een volledige narcose duurt bijna een jaar voordat het je lichaam uit is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan