Motorcross is ook motorsport

Ja mooi gedaan :} :} ,geen extra punten verloren op Cairoli, dus nog steeds 12 punten voorsprong :}
 
Topper 💪💪

full
 
groot respect, een beest, enne effe 12 punten uitgelopen op Cairoli.
nu alweer 24 punten voorsprong
 
Laatst bewerkt:
Hell fucking yeah *O* *O* *O* weer een dubbel in de pocket.

en nou effe niks meer breken gvd en kampioen worden ;)
 
Voor de crossliefhebbers,vanmiddag op het IDM te Zolder geweest met als gast Kevin Schwantz waarvoor elders een verslag topic is aangemaakt. Toch vind ik het volgende ook hier thuis horen. Velen werden stil van het volgende eerbetoon:

pm3IPGN.jpg

9QRGdYI.jpg

rXggnq9.jpg

iGxrvHT.jpg
 
Voor de crossliefhebbers,vanmiddag op het IDM te Zolder geweest met als gast Kevin Schwantz waarvoor elders een verslag topic is aangemaakt. Toch vind ik het volgende ook hier thuis horen. Velen werden stil van het volgende eerbetoon:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat een leuk mannetje was dat...heb vaak met hem gereden in Lommel en mol , was zo snel dat ik regelmatig een ronde lap van hem kreeg en kwam ff naast je rijden en stak dan z'n tong uit al lachend .
 
Laatst bewerkt:
Zondag GP Loket. Kijken hoe onze held het er dit keer weer vanaf brengt. :]

Ik was afgelopen weekend in Frankrijk op verschillende circuits aan het rijden. Alle baanbeheerders begonnen meteen over Herlings toen ze zagen dat we Nederlanders waren. Wel mooi hoor.
 
Laatst bewerkt:
yup the bullit did it again
Weer jammer van cairoli zijn uitleg gisteren na de kwalificaties die hij overigs won.
Hij heeft 2 kleine breukjes in zijn duim en hij heeft o toch zoveel last. Moet met injecties rijden.
Als je echt zoveel last hebt zoals hij klaagt, ga je echt geen kwalificatie winnen en vandaag 2x 2de worden achter The bullit.
Zo een groot kampioen in de motorcross, maar zo klein in verlies, heel jammer
 
yup the bullit did it again
Weer jammer van cairoli zijn uitleg gisteren na de kwalificaties die hij overigs won.
Hij heeft 2 kleine breukjes in zijn duim en hij heeft o toch zoveel last. Moet met injecties rijden.
Als je echt zoveel last hebt zoals hij klaagt, ga je echt geen kwalificatie winnen en vandaag 2x 2de worden achter The bullit.
Zo een groot kampioen in de motorcross, maar zo klein in verlies, heel jammer

Inderdaad beetje jammer ...ik ken er eentje die 16 dagen na zijn sleutelbeen breuk gewoon vol knalde 👊😜
 
Mocht er wat dan ook gebeuren met Herlings dit jaar dan heeft hij nu toch wel bewezen dat hij de beste van 2018 is. Ben benieuwd hoe hij het red tegen Tomac in de MXDN. Zal mooi zijn als hij hem daar ook zoek rijdt net zoals vorig jaar in Ironman. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan