Motorcross is ook motorsport

13 op rij winnen, wat een geweldige prestatie! Als ie nu geen sportman van het jaar word weet ik het niet meer... :+
 
Tuurlijk niet, er is vast nog wel ergens iemand met pingpongen 6e geworden op een EK ;)
Dat is een veel knappere prestatie dan een beetje stom rondjes rijden.
 
Tuurlijk niet, er is vast nog wel ergens iemand met pingpongen 6e geworden op een EK ;)
Dat is een veel knappere prestatie dan een beetje stom rondjes rijden.
Precies, en niet alleen dat: tevens is die persoon een sociale goed opgeleide, beschaafde en bescheiden (!) figuur die zijn/haar rol in de maatschappij met verve weet te vervullen. Een voorbeeld burger.

En dan heb je Herlings: een motorrijder. Asociaal (want motorrijder). En een Brabants accent. Nou, de New Kids mannen die in het zand spelen zijn een nagenoeg één op één vergelijking. Sportman van het jaar deze jongen? Écht niet!

En juist daarom gaan we deze jongen aan het eind van het jaar naar de titel sportman van het jaar stemmen. Omdat het kan. Omdat hij wereldprestaties levert. Omdat hij helemaal niet asociaal is. En omdat een Brabants accent bij tijd en wijlen redelijk te verdragen is.
 
Laatst bewerkt:
Als hij weer kampioen wordt wordt mag hij niet langer in de MX2 blijven. Dus dat wordt of MX1, of hij gaat naar Amerika.

Inmiddels zijn dus de regels aangepast en mag onze held gerust nog een aantal jaar in de MX2 rijden. Voor 2014 staat de MX1 wel voor hem op het programma als ik het goed heb begrepen.
 
En seizoen als 2013 is praktisch onmogelijk om te overtreffen.
Maar winnen verveelt natuurlijk nooit. Ben echt benieuwd naar 2015 in de MX1!
 
Ik dacht leuk naar Lierop te gaan op zondag... De eerste motorcross wedstrijd voor mij...
Maar 60 euro voor een kaartje...Shit!!!

Moet ik eens goed over na denken want kan alleen de zondag
 
Belachelijk dat men alleen weekendkaarten verkoopt.
Voor zulke tarieven zullen er veel mensen weg blijven. Jammer voor de sport -O-
 
Ja en toch vind ik het abnormaal duur.

@ Vip3r waarom ga je dan niet bij een ONK kijken?
 
Cookies op AD.nl | AD.nl

Met eerst aan te geven dat hij toch niet zou starten...waar ik alle begrip voor had en op fel aangeven van Stefan ( 2 weken geleden ) om geen wedstrijden meer te rijden dit seizoen.

Het is knap .............maar met zo'n schouderblessure kan dit heel vervelend aflopen met alle gevolgen van dien ........ik vind het onverantwoord en zeker niet stoer...met deze blessure heb ik 2 van mijn makkers in een rolstoel zien belanden , met exact hetzelfde schouderprobleem.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan