Suzuki DRZ Topic#3 - Degelijk, licht ontvlambaar en fun bike

Heren,

ik ben in de kou aan het klooien met mijn fcr39.
Nu ben ik benieuwd wat er moet gebeuren met de motorsteun die met 2 bouten aan het frame en 1 bout aan het blok zit.

De carb zit bijna overal net niet tegenaan dus hij kan niet veel verdraaien. Maar mijn gaskabels lopen niet vrij als ik de steun op de oude manier terug monteer.
 
Ik ga mezelf antwoord geven:

d103bed0_vbattach7988-3.jpg


Ik heb alleen niet dat rubber erop zitten maar het zou wel moeten werken.
 
Volgens mij moest je die omwisselen heb ik eens ergens gelezen ? heb je dan meer plek ?

Ik denk trouwens dat ik mijn FCR weg doe , die ik laatst heb gekocht.
 
Als je het terug monteerd zoals orgineel kom je in de knoei met je gaskabels.
Zoals op de foto zou het moeten werken.

Waarom zou je je fcr wegdoen als ik vragen mag.
 
Ik heb toch liever een gereviseerde fcr dus bij deze is hij weer te koop. Als iemand interesse heeft stuur maar PM. Ik heb hem niet eens erop gehad maar daar komt voorlopig toch niks van.

Alleen de stekker van de tps is van de buitenkant beschadigd(binnenkant goed), deze heb je toch niet perse nodig.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toch liever een gereviseerde fcr dus bij deze is hij weer te koop. Als iemand interesse heeft stuur maar PM. Ik heb hem niet eens erop gehad maar daar komt voorlopig toch niks van.

Alleen de stekker van de tps is van de buitenkant beschadigd(binnenkant goed), deze heb je toch niet perse nodig.
Je kan deze ook inruilen bij FrankMX
 
De meesten verhangen de steunen bij FCR.
Hoeft niet perse, maar is wel makkelijker, niks mis mee.
 
in de tijd dat ik meelees over de drz's en wat rondkijk op internet is dit de eerste keer dat ik zie dat mensen die beugels verplaatsen :+
 
Ik heb er ook nog nooit van gehoord en bij mij zitten ze nog op de originele plek...
 
Terug
Bovenaan Onderaan