Triumph Speed Triple topic 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
erwinko schreef op 26 december 2012 @ 21:12:Dat zijn mijn supporters die boven op de dijk lopen en fietsen.
Soms komen ze naar beneden om een high five te geven.
Andere gebaren dat er allemaal vliegjes op mijn vizier zitten of dat er grote golven zijn in het IJsselmeer.
Soms maken zelfs ook foto's


Ik voel me soms net iemand van isl of man als ik op mn achterwiel over het gemaal op de bocht af gestormd kom

Ik heb dat nou nooit :N ik kan gelijk geld aftikken ;(
 
Ik heb dat nou nooit :N ik kan gelijk geld aftikken ;(

Ik heb al genoeg geld afgetikt begin dit jaar O-)

Het is opzich een heel mooi stukje dijk.
Komt ook omdat het een provinciale weg is en je dus je eigen weghelft hebt ipv krap langs elkaar.

Nadeel is dat het een toeristen plek is en die gasten zijn levensgevaarlijk.
Er is één bocht waar 4 of 5 van ons groepje zijn gecrashed. (inclusief mezelf, wat een gescheurd kuitbeen koste..) Verder ook veel politie door de hoeveelheid motor rijders die er over heen racen.

Dit geeft wel een redelijke indruk:
Dat is daar een beetje de gemiddelde rijstijl, maar het kan er veel harder :9

'vroegah' had ik overal schijt aan en heb ik daar echt debiele fratsen uitgehaald :X
Tegenwoordig met de speed knal ik zo hard mogelijk door de bochten en doe op de rechten stukken maar wat rustiger aan O-)
 
Ik heb al genoeg geld afgetikt begin dit jaar O-)

Het is opzich een heel mooi stukje dijk.
Komt ook omdat het een provinciale weg is en je dus je eigen weghelft hebt ipv krap langs elkaar.

Nadeel is dat het een toeristen plek is en die gasten zijn levensgevaarlijk.
Er is één bocht waar 4 of 5 van ons groepje zijn gecrashed. (inclusief mezelf, wat een gescheurd kuitbeen koste..) Verder ook veel politie door de hoeveelheid motor rijders die er over heen racen.

Dit geeft wel een redelijke indruk:
Dat is daar een beetje de gemiddelde rijstijl, maar het kan er veel harder :9

'vroegah' had ik overal schijt aan en heb ik daar echt debiele fratsen uitgehaald :X
Tegenwoordig met de speed knal ik zo hard mogelijk door de bochten en doe op de rechten stukken maar wat rustiger aan O-)

Oh dat stukje dijk ;) daar hebben we ook een keertje gereden met het rondje IJsselmeer ;) maar toen vond ik dat ook al een heel mooi stukje dijk :Y op het einde het rechte lange stuk :Y 200+ kan je daar mooi toeren :] :)
 
Morning all, zo de kerst weer overleefd, kan ik niet zeggen van een aantal varkens, runderen, kwartel, fazant, hert, haas en talloze groentes die gesneuveld zijn hehehe...

En wat een weertje! Heerlijk!
 
Moguh :W

Kan iemand mij helpen aan het bedradingsschema van een speed triple van 97 tot en met 2001????
Dan kan ik eindelijk proberen om mijn koso dashboard aan te sluiten
 
Zit sterk te denken om even de accu erop te zetten en even een rondje te rijden..wat een weertje!! En zeker geen pekel, haha...Meer die gaan rijden, hebben gedaan?
 
Zit sterk te denken om even de accu erop te zetten en even een rondje te rijden..wat een weertje!! En zeker geen pekel, haha...Meer die gaan rijden, hebben gedaan?

Vanmorgen in het zonnetje met de MTB door de modder getrapt.
Nu regent het hier alweer. -O-
 
Bij ons nog niets gevallen :N ik wilde mijn brommer in elkaar gaan zetten kom ik halverwegen er achter dat de batterij van de gopro leeg is :( nu verplicht maar even op de bank zitten :(
 
Fijne feestdagen allemaal, vraagje heeft er iemand ervaring met een osco op zijn speed?

Ja, heb ik. Best handig!

Je vergeet het wel makkelijk (in het begin). Stap je van je motor af, kan je alsnog een klein stukje gaan rijden om je ketting te smeren. Nu vergeet ik het niet meer: Bijna thuis= even aan het plunjertje trekken.
 
Ik heb al genoeg geld afgetikt begin dit jaar O-)

Het is opzich een heel mooi stukje dijk.
Komt ook omdat het een provinciale weg is en je dus je eigen weghelft hebt ipv krap langs elkaar.

Nadeel is dat het een toeristen plek is en die gasten zijn levensgevaarlijk.
Er is één bocht waar 4 of 5 van ons groepje zijn gecrashed. (inclusief mezelf, wat een gescheurd kuitbeen koste..) Verder ook veel politie door de hoeveelheid motor rijders die er over heen racen.

Dit geeft wel een redelijke indruk:
Dat is daar een beetje de gemiddelde rijstijl, maar het kan er veel harder :9

'vroegah' had ik overal schijt aan en heb ik daar echt debiele fratsen uitgehaald :X
Tegenwoordig met de speed knal ik zo hard mogelijk door de bochten en doe op de rechten stukken maar wat rustiger aan O-)
Dat is wel een heel lekker stukje weg :]
 
Sneak preview :Y

full


Het word erg mooi :Y morgen weer verder :Y
 
Heerlijk blokkie om geweest!! Te lang geleden man..wel op gegeven moment iets glad op de weg? Mijn achterband ging ff zoeken bij het optrekken..wel even schrikken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan