Triumph Speed Triple topic 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
556944_475949789113901_430509896_n.jpg
 
Hoort bij de hobby zullen we maar zeggen. :Y
Gelukkig dattie weer loopt.

Ben bezig geweest om het spruitstuk lost te halen ivm het lassen van het gaatje/scheur in de bocht.
Blijkt dat de moeren en de draadeinden waar hij mee vast zit op de het blok zo verroest zijn dat ze niet los te krijgen zijn. :(
Een week doordrenken met kruipolie heeft ook al niet gebaat.
Nu maar op zoek naar een moerensplijter ofzo.

Zucht, engelse motoren.... -O-
Hallo bij deze eerst alle een gelukkige kerst toegewenst.
Lees ook weer regelmatig even mee.
Wat de uitlaat moeren betreft, even een stevige verlengde zeskant 12mm dop er op tikken.(13mm moer is verroest)
Bijna altijd komen de draadeindjes uit de kop gedraaid , wel even paar nette nieuwe monteren met kopa slip of ander montage middel.
 
Allemaal fijne dagen toegewenst *:) en wel in gepaste dronkenschap doorbrengen :+

Ik heb nog een mooie nieuwe buddy voor het 2011/2012/2013 model met een speciale overtrek in de aanbieding.
Iemand interesse?
Het is een combi van neopreen met carbonskai en rood skai met mooi rood sierstiksel en 1050 geborduurd.
Het rode skai is natuurlijk ook makkelijk zwart ( of wit ) te spuiten met leer of vinyl lak.

full
 
Laatst bewerkt:
Ha eindelijk een lopende triple en voldoende moet ingenomen (vroeg deze morgen) eindelijk mun speed eens aan de Tune ECU gehangen. Godsamme wat een verschil *O* Oke hij liep weer maar wilde slecht van de plek komen door een reusachtige stotter rond 1500 rpm :( Het liefst deed tie afslaan niet handig bij rechtdoor rijden

Waarschijnlijk kwam het door de adaptation van de laatste ritten met een in de olie verzopen bobine en bougie. Ook lekkere zwarte uitlaten gekregen B| Adaptation resetten net als TPS en genezen en sterker geworden door een goede tune te laden, als je dan toch bezig bent...

Nu ben ik geen racerguy, rijden kan ik net aan maar deze skills staan ver boven mijn computerskills, heel ver. Ik kan niet zoveel met die computers afgezien van er tegen schelden.

Affijn ik had deze joeptoep ernaast en deed hem gewoon na
(Thanks I-acc :} )
zeg maar aapjes kijken.

Best van alles het werkt echt. Wie nog geen kabeltje heeft (gebruikt :X ) allemaal aan de tune ecu. Wat een verschil. Mijn niet te negeren, ik kan over dingen "heenkijken", STOTTER totaal verswunden, weg, nada niemeer *O*

Dit is echt een van mijn betere kerstdagen ooit :P



Ga weer :] wat een fijne bike als alles werkt zoals het moet

8-)
 
Laatst bewerkt:
Oww ik was gisteren op een verjaardag en toen ik naar huis wilde gaan, diep in de nacht, sprak de speed niet meer tegen mij. Totaal dood, niet eens de verlichting deed het, alleen het remlicht. Hi-lux van kameraad mee gekregen naar huis.
Vanmorgen ook nog gerepareerd.

Oorzaak, ik was gisteren naar de verjaardag gereden via een binnendoor weg. Die is slecht HEEEEEL errug slecht. Een echte teerweg met de nadruk op teer weg. Ik was laat dus ben daar met een rotgang overheen gestuiterd (cross modus) en dat heeft een relais uit zijn zitting gewipt....
ff terug steken en klaar God zij dank....


:W
 
Oww ik was gisteren op een verjaardag en toen ik naar huis wilde gaan, diep in de nacht, sprak de speed niet meer tegen mij. Totaal dood, niet eens de verlichting deed het, alleen het remlicht. Hi-lux van kameraad mee gekregen naar huis.
Vanmorgen ook nog gerepareerd.

Oorzaak, ik was gisteren naar de verjaardag gereden via een binnendoor weg. Die is slecht HEEEEEL errug slecht. Een echte teerweg met de nadruk op teer weg. Ik was laat dus ben daar met een rotgang overheen gestuiterd (cross modus) en dat heeft een relais uit zijn zitting gewipt....
ff terug steken en klaar God zij dank....


:W
*O*
Valt weer mee, ook al heb je wel veel kleine vreemde dingen. Komt dat door dat eiland??

*:)
 
*O*
Valt weer mee, ook al heb je wel veel kleine vreemde dingen. Komt dat door dat eiland??

*:)

In dit geval duidelijk wel. De weg is echt slecht, een uitdaging voor je tiger. Ik had er al een vermoeden van dat dat de oorzaak zou kunnen zijn.

Pech achtervolgt je daar ook wel een beetje he :')


ik ga het ook niet uit de weg |(

Maar nu is de brommert beter dan die ooit geweest is. Misschien heeft het allemaal toch wel een hogere functie O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan