Triumph Speed Triple topic 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha eindelijk een lopende triple en voldoende moet ingenomen (vroeg deze morgen) eindelijk mun speed eens aan de Tune ECU gehangen. Godsamme wat een verschil *O* Oke hij liep weer maar wilde slecht van de plek komen door een reusachtige stotter rond 1500 rpm :( Het liefst deed tie afslaan niet handig bij rechtdoor rijden

Waarschijnlijk kwam het door de adaptation van de laatste ritten met een in de olie verzopen bobine en bougie. Ook lekkere zwarte uitlaten gekregen B| Adaptation resetten net als TPS en genezen en sterker geworden door een goede tune te laden, als je dan toch bezig bent...

Nu ben ik geen racerguy, rijden kan ik net aan maar deze skills staan ver boven mijn computerskills, heel ver. Ik kan niet zoveel met die computers afgezien van er tegen schelden.

Affijn ik had deze joeptoep ernaast en deed hem gewoon na
(Thanks I-acc :} )
zeg maar aapjes kijken.

Best van alles het werkt echt. Wie nog geen kabeltje heeft (gebruikt :X ) allemaal aan de tune ecu. Wat een verschil. Mijn niet te negeren, ik kan over dingen "heenkijken", STOTTER totaal verswunden, weg, nada niemeer *O*

Dit is echt een van mijn betere kerstdagen ooit :P



Ga weer :] wat een fijne bike als alles werkt zoals het moet

8-)

Ik wil mijn kabeltje ook, zit op de boot vanuit China :(
 
Ik wil mijn kabeltje ook, zit op de boot vanuit China :(

Dat is allemaal nieuw en vreemd voor mij :$ . Heeft zoiets altijd nut, of alleen als je problemen hebt?
Toen ik mijn Bos dempers had gemonteerd, heeft de dealer een mapping voor half-open arrows in de ecu gezet. Is dat voldoende of is er meer te halen?
 
Laatst bewerkt:
Good morning! Good news from the usa! Clamp wordt kosteloos vervangen! Doen hem zelfs vandaag op de post.

Wat een mooi zadel, bijna zonde om weg te doen joh. Good luck
 
Dat is allemaal nieuw en vreemd voor mij :$ . Heeft zoiets altijd nut, of alleen als je problemen hebt?
Toen ik mijn Bos dempers had gemonteerd, heeft de dealer een mapping voor half-open arrows in de ecu gezet. Is dat voldoende of is er meer te halen?

met een op maat geschreven map haal je wel iets meer, maar of dat de kosten waard is...... heel veel extra pk's of nm's haal je er niet mee ... en een op maat geschreven map gaat wel richting de 100 a 150 euro.
 
met een op maat geschreven map haal je wel iets meer, maar of dat de kosten waard is...... heel veel extra pk's of nm's haal je er niet mee ... en een op maat geschreven map gaat wel richting de 100 a 150 euro.

Ik denk dat je bij een op maat gemaakte tune een stuk meer kwijt bent. :X

Maar je kan er veel pkaas mee winnen, soms tot 10pk meer en je motor zal er stuk beter op reageren.
 
Laatst bewerkt:
Ha eindelijk een lopende triple en voldoende moet ingenomen (vroeg deze morgen) eindelijk mun speed eens aan de Tune ECU gehangen. Godsamme wat een verschil *O* Oke hij liep weer maar wilde slecht van de plek komen door een reusachtige stotter rond 1500 rpm :( Het liefst deed tie afslaan niet handig bij rechtdoor rijden

Waarschijnlijk kwam het door de adaptation van de laatste ritten met een in de olie verzopen bobine en bougie. Ook lekkere zwarte uitlaten gekregen B| Adaptation resetten net als TPS en genezen en sterker geworden door een goede tune te laden, als je dan toch bezig bent...

Nu ben ik geen racerguy, rijden kan ik net aan maar deze skills staan ver boven mijn computerskills, heel ver. Ik kan niet zoveel met die computers afgezien van er tegen schelden.

Affijn ik had deze joeptoep ernaast en deed hem gewoon na
(Thanks I-acc :} )
zeg maar aapjes kijken.

Best van alles het werkt echt. Wie nog geen kabeltje heeft (gebruikt :X ) allemaal aan de tune ecu. Wat een verschil. Mijn niet te negeren, ik kan over dingen "heenkijken", STOTTER totaal verswunden, weg, nada niemeer *O*

Dit is echt een van mijn betere kerstdagen ooit :P



Ga weer :] wat een fijne bike als alles werkt zoals het moet

8-)
*O* *O* *O*

kun je eindelijk meedoen met de dragrace 8-)
 
Oww ik was gisteren op een verjaardag en toen ik naar huis wilde gaan, diep in de nacht, sprak de speed niet meer tegen mij. Totaal dood, niet eens de verlichting deed het, alleen het remlicht. Hi-lux van kameraad mee gekregen naar huis.
Vanmorgen ook nog gerepareerd.

Oorzaak, ik was gisteren naar de verjaardag gereden via een binnendoor weg. Die is slecht HEEEEEL errug slecht. Een echte teerweg met de nadruk op teer weg. Ik was laat dus ben daar met een rotgang overheen gestuiterd (cross modus) en dat heeft een relais uit zijn zitting gewipt....
ff terug steken en klaar God zij dank....


:W

vast rammen met de hamer :+
 
en dat was het verschil tussen de standaard mapping of is dat al het verschil tussen een custommapping en een map speciaal voor jou 'ex' tiger?

Want dan is het best nog te doen ... 10 a 15 euro per pk :Y
standaard mapping wel met open demper en aanpassing in het luchtfilterhuis en k&n filter
alleen luchtfilter en aanpassing was al 7 pk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan