Het alles dominerende NX650 Dominator topic - deel 2

Qua 160 bandje, schijnt toch te passen?

jvdominator in "Het alles dominerende NX650 Dominator to..."

@jvdominator, kun je dit nog bevestigen? *D
160 achterband kan net, dacht dat ie groter was. Dat gebeurt niet vaak hoor :+
full
 
Laatst bewerkt:
Vet! Het mooiste als hij maar net past ;)
Maar dit is niet op je originele achtervelg toch?
 
Morrits, bent u al bekend met een soldeersessie, zodat je de cdi meestal kan repareren :)

Soldeerbout heb ik. Een CDI openen, repareren en weer sealen zou ik ook wel aandurven.

Maar.... Ik heb niets. Dus ook geen kapotte CDI.
Als iemand me daar aan kan helpen, voor nog wat minder uiteraard, dan is dat ook welkom. ;)
 
je gaat een stuk top end power missen met een 39mm ,als je dat wil inruilen voor koppel zit je ok al zou ik toch groter gaan .De OEM CV is 42.5mm dacht ik.

Ok, duuudlijk!

Zo, net via een alleraardigste man, die mijn gehele kappenset etc gaat kopen, gehoord gekregen dat ie nog een startmotor had liggen. Zat wel een gaatje in de achterkant, maar de binnenkant was net vernieuwd!!

Net gratis kunnen ophalen (gelukkig eens een keertje in de buurt) omdat ik hem weer goed op weg help met al mn spulletjes!

Dat is nog eens zaken doen :)

Dit weekend maar eens een poging wagen om van 2 kapotte 1 mooie te maken en dan weer leven in de machine te krijgen zodat de flex erin kan :+

It giet oan
 
Gaat je wel lukken hoor, zo'n startmotor is erg simpel uit en in elkaar te halen.
 
Laatst bewerkt:
Mijnes heeft al een kickstart 8-)
Ik zou voor een kleine lithium accu gaan, vrij duur maar erg klein, heel erg licht en toch veel vermogen.
 
Waarom worden er geen modelbouw accu's gebruikt?

Heb bijvoorbeeld voor mijn RC auto, een 14,4 V Lipo met 5 Amp :)
Alleen vraag me af hoe het met het laden zit.....
 

Whaaaa, dat is vet :)

Ahahaha, geweldig, dit soort oplossingen.
Naja, als ik straks de motor strip, ga ik lekker passen en meten.
Zag dat een 12v 8ah accu voldoende moet zijn en heb er al 1 gevonden van 150x40x70mm ofzo. Is ook al lekker klein :)

Bij een NX zit het alleen wel anders...

IMG_2223.JPG


Bij mij zal het gehele subframe eraf gaan.... Misschien past een ini mini accu wel voorop (alleen ff een andere, grotere, keienbeuker erop)
 
Laatst bewerkt:
Ja dat snapte ik ook nog >.<

Alleen kan je bij ons in de modelbouw, het echter niet laden als een normale accu,
overladen bol staan. of zelfs accu ontploffen :]

Dus vandaar m'n vraag :P
 
..... mmm, dikke brushless op je domi!....
tank leegtrekken en vol met accu's, geen versnellingen en lineair optrekken!
levensgevaarlijk maar je hebt wel wat te vertellen bij die hemelpoort!!
 
Nu met een dergelijk BMW project bezig, gekocht als R65 bleek een R80 anyway gaat een beetje deze kant op :)

Zo heb ik vorige week een Harley gekocht, bleek het een NX650 te zijn en zit ik hier vrolijk mee te praten :W

Yup, it's Friday. Mensen nog aan de carnaval?
 
behalve dan dat ik de koplamp bizar mooi vind, klopt het in mijn ogen gewoon niet...
oude BMW offorad...
de enige die ik helemaal top vind is deze:
thumb.php
 
Terug
Bovenaan Onderaan