Het alles dominerende NX650 Dominator topic - deel 2

Rook is opgetrokken :)
Denk olie van het een of ander.

Wat nu een probleem blijft is het onregelmatig lopen, hij stond wat arm (lastige plek die stel schroef !).
Nu bij het stoppen voor bijv. Stoplicht slaat die af.
Stationair staat wel wat hoog afgesteld om dat die dan beter liep.

Nog een raar ding, als die schuin op de standaard staat loopt die harder stationair dan als die recht staat.

Miss dat de carburateur slecht is ?

Maar even rijden maakt me glimlachen als een geit. :)
 
Hangt af van de velg en de bijbehorende afstand tussen tandwiel en remschijf. Zal ik voor je moeten kijken, maar ik denk dat er nu 170 in zit.

Ok ok, maar de band breedte past dus wel.
Zou idd passen en meten moeten worden om de ketting uitgelijnd te moeten krijgen, maar dat komt wel goed.

Hoop dit weekend mn NX op te halen (fucking eind rijden hahaha), en het plan is om de achtervelg naar voren te plaatsen (a la Zoran) en dan achter een velg erin te mikken die 160 breed is.

A: Staat stoerder
B: Betere bandjes voor te krijgen (ook goedkopere, ex-circuit goldpeeds/SC's)
C: Meer grip dus :)
D: Staat stoerder... ja 2x :)
 
Rook is opgetrokken :)
Denk olie van het een of ander.

Wat nu een probleem blijft is het onregelmatig lopen, hij stond wat arm (lastige plek die stel schroef !).
Nu bij het stoppen voor bijv. Stoplicht slaat die af.
Stationair staat wel wat hoog afgesteld om dat die dan beter liep.

Nog een raar ding, als die schuin op de standaard staat loopt die harder stationair dan als die recht staat.

Miss dat de carburateur slecht is ?

Maar even rijden maakt me glimlachen als een geit. :)

Pffjiew, dat scheelt.
Zal hem idd in je carb zitten. Misschien dat je vlotter wat minder goed functioneert?

Lang niet gereden?
 
Van zevenberchsehoek in Noord-Brabant. Da's bij artsen zonder grenzen linksaf en dan 30 meter na het prikkeldraad de geit met de 3 poten volgen.
Makkelijk!

Ga niet zoeken naar die geit, die is al jaren dood. Maar de eigenaresse van die geit is soort een lekker w... . Ik ken ze toevallig, jarenlang mijn buurmeisje geweest. :9
 
Is de geit dood?
Ach gut!
Het was zo'n lief beest!
Eigenares is inderdaad een lekker ding maar die jaagt er in Eén middag je volledige zakgeld doorheen weet ik nog!
Kreng!
 
Haha :)
Lach me gek hier ...

Besloten om toch de carb te gaan vervangen denk dat het spruitstuk ook niet helemaal fris is van deze. Denk dat het ook een hoop vermogen meer geeft een andere carburateur ipv zon vacuum geval.
 
Haha :)
Lach me gek hier ...

Besloten om toch de carb te gaan vervangen denk dat het spruitstuk ook niet helemaal fris is van deze. Denk dat het ook een hoop vermogen meer geeft een andere carburateur ipv zon vacuum geval.

Blokje zal vast nog veel potentieel te bieden hebben idd.
De pk/cc verhouding is niet bepaald extreem ;)

Hier al eens gekeken?

fcr nx650
 
Lastig navigeren dat forum. Maar wel leuk om te lezen dat het niet duurhoeft te zijn.
 
Hey mede domi rijders, hier de huidige stand van zaken ivm mijn motor

volgende stap de zit horizontaal plaatsen.

2bp4k8.jpg


groetjes
 
Ziet er zeker strak uit ;)


Heeft iemand mog jets liggen voor de carb?
Wil het graag testen voordat ik het koop ;)
 
Tussen de hagelbuien door een stukje rijden en een fris rempotje gehaald.
Afstellen van stationair kan nog beter, blijft raar dat die anders stationair loopt op de zijstandaard dan als die recht staat.

RA4YtfA.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan