Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 4!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mij vandaag een tweedehands kuipruit aangekocht. Verhoogd, en licht getint.
full

Morgen misschien al monteren, maar wil er eerst dat Japans teken afhalen.
 
Vandaag ff nieuwe messing bobbin/insteker voor de hefbrug gemaakt. :Y

2013-02-05214209.jpg


Als WB de motor met twee vingers ophoog duwt en deze uit de veren komt dan past het allemaal net. _O- Misschien nog een centimeter afsteken dan hoeft dat niet. Maar het zit wel lekker strak zo. :9

DSC_0941.jpg
 
Ik heb mij vandaag een tweedehands kuipruit aangekocht. Verhoogd, en licht getint.
[afbeelding]
Morgen misschien al monteren, maar wil er eerst dat Japans teken afhalen.

Even kwartiertje laten weken in gloeiend heet water en sticker is er zo af te halen. Evt lijmresten met lampenolie verwijderen, niet direct op het ruitje, maar op een oude doek en lichtjes wrijven.
 
Even kwartiertje laten weken in gloeiend heet water en sticker is er zo af te halen. Evt lijmresten met lampenolie verwijderen, niet direct op het ruitje, maar op een oude doek en lichtjes wrijven.
Dank je voor de tip! ;)
 
Vandaag 09 ZX10-R remklauwen gemonteerd op mijn 05.
Hopelijk als het droog blijft morgen, de 09 schijven erop.


IMAG0518_zps649a8b67.jpg
 
Heb het Japans teken eraf gehaald door middel van heet water :Y
Ging idd wel vlotjes :)
Heb het vandaag gemonteerd. Morgen eens via de snelwag van 't werk naar huis om te voelen hoeveel effect het verhoogde ruitje heeft.
full

full
 
Zelf spiegelglas geslepen als vervanger voor zelf gesloopt exemplaar.

Kost een paar spiegeltegels en wat gescheld.. Maar de aanhouder wint .

Denk dat ik over 3 dagen nog glasstof ophoest...
 
Zelf spiegelglas geslepen als vervanger voor zelf gesloopt exemplaar.

Kost een paar spiegeltegels en wat gescheld.. Maar de aanhouder wint .

Denk dat ik over 3 dagen nog glasstof ophoest...


Gewoon spiegelglas mag niet omdat het scherven geeft bij breuk, het moet veilgheidsglas zijn.
Veiligheidsglas splintert in kleine stukjes.
 
Even uitlaat ontkolen



Ok ok.. eigenlijk K&N filtertje erop gezet.. Hij moet nu wel een keer naar de dokter, zo te horen staat ie toch een tikje te rijk in de hoge toeren
 
Laatst bewerkt:
Gezien het vanmiddag eindelijk droog was, de remschijven ook gemonteerd(eergister de klauwen).

En toen de remschijven eraf lagen gelijk maar rimpstriping erop gedaan.

En toen ging het sneeuwen, net op tijd klaar :')

793681_10151404344303972_418586397_o.jpg
 
Het een en ander uit elkaar gegooid om te kijken hoe het zit, en of alles nog goed werkt en kwam helaas een gebroken gas ( retour ) kabel tegen.
De andere kabel ook maar gelijk los gegooid en daar kwam het roest ook uit gevallen.
Die hebben dus nog nooit een drupje olie gezien.
Morgen dus weer naar de motorzaak.

Maar goed dat ik er nu achter kom ipv tijdens een toertocht,

812715_419101521508892_221125373_o.jpg


575527_419101558175555_1619515253_n.jpg
 
Ik heb een nieuwe Rizoma kentekenplaathouder geplaatst met een betere witte led verlichting,de oude was maar 1 ledje dus erg zwak.En links en rechts heb ik nieuwe verlichting geplaatst.Dit zijn achter/rem en knipperlichten in een.Foto is niet zo duidelijk,maar het geeft een puist licht voor die kleine dingen.
full
 
Ik heb een nieuwe Rizoma kentekenplaathouder geplaatst met een betere witte led verlichting,de oude was maar 1 ledje dus erg zwak.En links en rechts heb ik nieuwe verlichting geplaatst.Dit zijn achter/rem en knipperlichten in een.Foto is niet zo duidelijk,maar het geeft een puist licht voor die kleine dingen.
[afbeelding]

Als het maar voldoet aan de wettelijke verplichting om kenteken verlichting te voeren, meer licht is toch niet beter.. :? :+
 
Nee maar 1 enkel ledje gaf onvoldoende licht,en dit is een originele houder met licht dus ik neem aan dat dit goed is.Ik werd er een tijdje geleden op aangesproken door een motoragent die achter me reed dat dit erg zwak was.
 
Vork poten eruit geschroefd om deze te kunnen voorzien van nieuwe keerringen en olie :P

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan