De Motobliekers 10 - Een nieuw jaar, een nieuw topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind jouw motor wel mooi, kan ik daar vanavond een proefritje op maken?

Of is slopen ook kopen :P

Haha ja slopen is kopen ;)

Ma laten we mijn motor maar lkkr warm staan hoor. Vind ze wel lkkr geloof ik ;)


jammer dat ik geen crosser tot mijn beschikking heb anders kon ok me nu wel lekker vermaken ik zo'n berg met sneeuw.

Dat lijkt me ook echt wel vet ja :)
Je kan er één huren ;)
 
Zoo vandaag mijn Akra Uitlaat demper , Windscreen en Rizoma pimp stuff ontvangen voor mijn Z800....
Alles is er behalve mijn motor ..... Kom op Kawa, lever dat spul toch gewoon uit ...
Gisteren naar de Salon van Brussel geweest (ja gewoon lekker door de sneeuwbagger). Zeker een stuk of vijf Z800's gezien dus begrijp niet waarom ze die van jou niet kunnen leveren.... :P
 
Gisteren naar de Salon van Brussel geweest (ja gewoon lekker door de sneeuwbagger). Zeker een stuk of vijf Z800's gezien dus begrijp niet waarom ze die van jou niet kunnen leveren.... :P
Hahahaha, das balen en jij gaat nog ff zout in de wonden strooien :P

Maarre was het wat? Nog leuke dingen gezien (behalve de Z800)?
 
Hahahaha, das balen en jij gaat nog ff zout in de wonden strooien :P

Maarre was het wat? Nog leuke dingen gezien (behalve de Z800)?
Heel veel leuke dingen gezien, met name op de koekblik-afdeling. Onder andere de nieuwe Leon, de Jetta hybrid, de Guillietta..... :P En van die drie vond ik de laatste toch echt het mooist, de Leon eigenlijk een beetje tegenvallen en de juist Jetta behoorlijk meevallen. Heb uiteraard ook een beetje gekeken naar mijn volgende auto (over een jaar is het zover). Na gisteren staat de Hyundai i40 Crosswagon bovenaan m'n lijstje. Ja echt een Hyundai.... had je me een paar jaar geleden echt niet horen zeggen. Echt een mooie en hele complete auto, en minstens net zo ruim als de Passat die ik nu heb. En 20% bijtelling als diesel dus gaat me in m'n portemonnee ook flink schelen. Verder kan ik ook de Citroën DS5 leasen, als ik niet als vereiste een hele grote kofferbak had dan was het op zeker die geworden, als diesel hybride met 14% bijtelling. Wat een schitterende bak.... :9~
 
Laatst bewerkt:
Heel veel leuke dingen gezien, met name op de koekblik-afdeling. Onder andere de nieuwe Leon, de Jetta hybrid, de Guillietta..... :P En van die drie vond ik de laatste toch echt het mooist, de Leon eigenlijk een beetje tegenvallen en de juist Jetta behoorlijk meevallen. Heb uiteraard ook een beetje gekeken naar mijn volgende auto (over een jaar is het zover). Na gisteren staat de Hyundai i40 Crosswagon bovenaan m'n lijstje. Ja echt een Hyundai.... had je me een paar jaar geleden echt niet horen zeggen. Echt een mooie en hele complete auto, en minstens net zo ruim als de Passat die ik nu heb. En 20% bijtelling als diesel dus gaat me in m'n portemonnee ook flink schelen. Verder kan ik ook de Citroën DS5 leasen, als ik niet als vereiste een hele grote kofferbak had dan was het op zeker die geworden, als diesel hybride met 14% bijtelling. Wat een schitterende bak.... :9~~

Nice een hoop mooi's dus !! Ik vind die i40 idd ook een mooie bak, je krijgt veel voor je geld staat ook hoog op mijn lijstje !!
 
Welke sportschool is dat? O-)
Oxi wijzigde dit bericht op dinsdag 22 januari 2013 16:41 (7%)

Snel veranderen hè...maarre...inderdaad, een beetje sporten zal je goeddoen :+

Paul_Walker.jpg


Of had je het over de vrouwtjes?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan