De Motobliekers 10 - Een nieuw jaar, een nieuw topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W :W

Wooowwww wat is het hier actief. Is iedereen depressief omdat het gaat vriezen en absoluut nog geen :] weer wordt ;) -O- -O- -O- -O- -O-

Maar goed wel schaaaaaatssennnnnn *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Kunnen we toch dat Bliekers uitje doen met warme choco en glühwein voor de niet schaatsers onder ons ;) *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* _O- _O- _O- O-) O-) O-) *:)

:X
doe mij dan alleen maar die warme choco :+
 
gisteren en vandaag ook maar weer eens serieus begonnen, na 2 maandjes aan klooien door dat gezeur aan mijn handen.
2 maanden minder gedaan en vandaag al meteen spierpijn in m'n borst van gisteren en flikkerde net bijna van de trap af na benen trainen van vandaag :')
Is het probleem met je handen over?? Was het idd een vitamine-overschot?
 
Glühwein is eigenlijk supersmerig. Waarom wordt dat niet gewoon vaker gezegd? of ben ik soms de enige die dat denkt?... :?

Verders, schrijf me er maar op de soep lijst zvb hoor. Ik moet wel even kijken hoe ik er kom (en ik verwacht een specifiek adres in de pm natuurlijk :P)
 
Glühwein is eigenlijk supersmerig. Waarom wordt dat niet gewoon vaker gezegd? of ben ik soms de enige die dat denkt?... :?

Verders, schrijf me er maar op de soep lijst zvb hoor. Ik moet wel even kijken hoe ik er kom (en ik verwacht een specifiek adres in de pm natuurlijk :P)
Ik wil je evt. wel ophalen hoor. Rugtert zal ook wel weer mee rijden denk ik (of niet Rugtert?)
 
:W

Maar goed wel schaaaaaatssennnnnn *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Kunnen we toch dat Bliekers uitje doen met warme choco en glühwein voor de niet schaatsers onder ons ;) *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* _O- _O- _O- O-) O-) O-) *:)

:X
*O* schaatsen *O*
Kan je een beetje PLC'S programeren ? Dan kan je mij mooi helpen.
Ik kom bijna om in het werk.
Helaas, ik ben alleen voor het creatieve werk...progammeren laat ik over aan de nerds :P

Verders, schrijf me er maar op de soep lijst zvb hoor. Ik moet wel even kijken hoe ik er kom (en ik verwacht een specifiek adres in de pm natuurlijk :P)

OVB weggehaald, en pm verstuurd (voor het geval Dick je vergeet op te pikken :P )

Yep, vandaag bij de huisarts geweest. Boek gesloten :)

*O*




@alle aanmelders; laat nog even weten als je partner ook meekomt!

full


Wie zijn erbij:
Zen_78
Oxi
MotorMuis77
Tazman_3
speed adDICKt
Rugtert
justme79
Kiwi
Mrs Kiwi
ronk
gsxffie (ovb)
HuibertCR
bobbertje

Er zijn geen kosten aan verbonden maar wel graag even laten weten of je komt ivm mijn boodschappies :j
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond! :W

Allemaal nog de beste wensen! Kan nog net op de valreep O-)
(ben paar weekjes in t buitenland geweest voor t werk...)

Ik hoorde wel dat we de schaatsen onder kunnen binden van het weekend?
 
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb weekend en gun iedereen een fijne daarvan, dus hierbij: "Fijn weekend!" en tot zondag :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan