Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 5

Kabouter47

Leuke foto's, leuk verslag :Y

PeterRebel
Ziet er achter het huis mooi uit :}
Ben tijdje terug langs geweest vanuit Veenendaal (was niemand thuis)
 
Laatst bewerkt:
ha die Henk .. volgens mij hoorde ik je en daarna door de busbaan weer vertrekken ... maar ik was binnen, de tuinstoelen stonden nog in de parkeerstand vanwege het weer .. ik moet je net gemist hebben toen ik naar de poort liep!
 
Toch wel een leuk ding, ligt eraan wat de prijs is ;)

Ik heb hem net een inruilvoorstel op de mail gedaan wat (volgens mij) meer dan redelijk is.
Door het informatie zoeken vandaag heb ik wel zin gekregen om van mijn "racer" roots af te stappen en eens de zaag in een rebel te zetten.
Want als de deal door gaat dan zal de rebel niet zo blijven als hij nu is })
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem net een inruilvoorstel op de mail gedaan wat (volgens mij) meer dan redelijk is.
Door het informatie zoeken vandaag heb ik wel zin gekregen om van mijn "racer" roots af te stappen en eens de zaag in een rebel te zetten.
Want als de deal door gaat dan zal de rebel niet zo blijven als hij nu is })
Moet je maar eens bij Redeemer1972 info vragen die heeft er ervaring in
 
Laatst bewerkt:
Kabouter47

Leuke foto's, leuk verslag :Y

PeterRebel
Ziet er achter het huis mooi uit :}
Ben tijdje terug langs geweest vanuit Veenendaal (was niemand thuis)
Dank je wel.

En volgende keer als je weer eens in Veenendaal bent,
kom je dan bij ons even een bakkie doen? Is misschien weleens leuk om kennis te maken.
Wees gewaarschuwd, wij hebben niet zo`n mooie tuin en huis als RebelPeter. :$
Wel een even hartelijk welkom. :Y
 
Dank je wel.

En volgende keer als je weer eens in Veenendaal bent,
kom je dan bij ons even een bakkie doen? Is misschien weleens leuk om kennis te maken.
Wees gewaarschuwd, wij hebben niet zo`n mooie tuin en huis als RebelPeter. :$
Wel een even hartelijk welkom. :Y
Oke doe ik *D
 
Rijden bij zon's ondergang op de dijk :Y
Lekker bochtjes draaien :]
Luchtballonnen zien landen :Y
ow wat een leven *O*

.....


het is alleen jammer dat er zo veel insecten zijn dan :')
motorvlieg

Helm, motor, motorpak ik zat er echt helemaal onder _O-
 
Beste Rebel rijder-sters,

Ik ben nieuw op dit forum namens mijn vrouw :-) Zij is nu in het bezit van een 450 na twee jaar op een 250 te hebben gereden.

Ik vind het leuk om dit forum te volgen en dan met name de technische details als die besproken worden, want het onderhoud is weer mijn pakkie aan.

Zelf rij ik een Moto Guzzi California 1100 EV, vandaar HansEV. Daarnaast heb ik nog een Yamaha XS650, een hobby sleutel motor zeg maar. Hoewel aan een Guzzi heb je ook je handen vol.

We wonen in Cothen (wijk bij duurstede) en zijn samen 110 jaar.

We zijn natuurlijk gek, motor rijden en ik kijk er naar uit wanneer er een meeting is met tig rebelletjes. :)


Hans
 
Welkom Hans! Ook ik ben nieuw, en woon in Amstelveen. Ik ben wel de enige in het gezin die rijdt, alhoewel mijn vrouw de Rebel best wel cool vindt.
 
Welkom Hans! Ook ik ben nieuw, en woon in Amstelveen. Ik ben wel de enige in het gezin die rijdt, alhoewel mijn vrouw de Rebel best wel cool vindt.

Leuk mijn jongste dochter woont ook in Amstelveen, de hoek richting Schiphol achter Canon gebouw.

Ik heb nog een prachtige 250 te koop staan hoor :]

Hans
 
@RebelPeter & @redeemer1972: De CDI is vervangen van de Rebel. Hij slaat niet meer zomaar af. Het draait echter nog niet lekker. Doe je de koppeling in om te schakelen, dan is de toerental opeens wat hoger. Het lijkt me een brandstof toevoer probleem.
 
Leuk mijn jongste dochter woont ook in Amstelveen, de hoek richting Schiphol achter Canon gebouw.

Ik heb nog een prachtige 250 te koop staan hoor :]

Hans

Dat is warempel practisch bij mij op de hoek! Laat horen als je eens in de buurt bent, dan kan jij mijn motor uitlachen.

En nee, mijn vrouw heeft niet eens een rijbewijs. Die krijg ik nooit op een motor, nog niet eens een 250 ;)
 
Dat is warempel practisch bij mij op de hoek! Laat horen als je eens in de buurt bent, dan kan jij mijn motor uitlachen.

En nee, mijn vrouw heeft niet eens een rijbewijs. Die krijg ik nooit op een motor, nog niet eens een 250 ;)

Ha ha, je nooit schamen voor je motor, hoe deze er ook uit ziet. Ieder zijn ding, lol, genot en noem maar op. Je hebt tenminste een motor, maar een met problemen lees ik.
 
@RebelPeter & @redeemer1972: De CDI is vervangen van de Rebel. Hij slaat niet meer zomaar af. Het draait echter nog niet lekker. Doe je de koppeling in om te schakelen, dan is de toerental opeens wat hoger. Het lijkt me een brandstof toevoer probleem.


Dat zul je hoogst waarschijnlijk in het stationair circuit moeten zoeken.

Carbs al schoon gemaakt?
 
nou aan de hoeveelheid reacties te horen kon een rebel meeting wel eens uitblijven...
 
@ HansEv en adriaant ( en anderen die ik vergeten ben): welkom

@ Goos: daar zou jij weleens gelijk in kunnen hebben wat die Rebel meeting betreft :/

@RebelPeter: wordt het niet eens tijd dat we met zijn allen de agenda gaan bekijken
wanneer het dan wel zou kunnen? Tenslotte zijn er nu een paar nieuwkomers en het zou zonde zijn als deze mensen afhaken als er zo weinig animo is voor een meeting en/of aanspraak. Je wilt dat record nu toch weleens verbeteren? ;)

Woensdag nog even klein ritje gemaakt en genoten van het uitzicht over de Rijn in Wijk bij Duurstede op het terrasje met een glaasje verse sap. Wat is het leven dan toch goed, he? :Y

:W
 
Ik ben geheel in voor een ritje. Het moet wel niet te ver weg zijn van waar ik woon. Dat ritje in Limburg zag er leuk uit, maar wat ver vanaf NH ;)
 
welkom adriaant, welkom HansEV! ik hoop dat jullie het naar je zin hebben in Rebelland ... en hier tja daar praten we over de rebels en natuurlijk over en met elkaar.

Wat de wens weer eens een meeting te gaan houden, daar ben ik zeker voorstander voor. In het verleden heb ik de nodige georganiseerd maar zit momenteel midden in een verbouwing.

Een paar weken geleden had ik al iets voorgesteld maar daar kwam niet zoveel reactie op. We kunnen het over een week of twee wel eens weer proberen. Ik sta open voor een nieuwe plek, misschien meer centraler in Nederland?
 
Terug
Bovenaan Onderaan