BSM Vampire demper bolt-on

Genestealer

Die hard MF'er
7 okt 2010
811
44
Gelderland
Gebruikte BSM Vampire komt van mijn Suzuki Bandit af. Het is een Bolt-on versie (3 bouten). Heeft een heerlijke diepe geluid.
DB killer niet aanwezig. Bevesting ring zoals op foto is afgebeeld wordt niet bijgeleverd.

Heeft wat krassen hier en daar. Prijs is er ook na. Bieden is mogelijk.

Technische gegevens:

Afstand tussen 3 bevestiging gaten: +- 77 mm
Diameter binnenkant demper: 65 mm
Diameter buitenkant demper: ongeveer 110 mm
Uitvoering: Echt carbon
Vorm: Rond

Prijs: € 50

20130102170737.jpg


20130102170757.jpg


$T2eC16FHJHQE9nzEyJ!bBQ5Dt0bEjg~~60_85.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het wel makkelijk is als je de afmetingen vermeld tussen de bout gaten en de diameter van het gat van de demper. Wellicht past het ook op een Suzuki srad of Fireblade sc28/sc33.
 
Ik denk dat het wel makkelijk is als je de afmetingen vermeld tussen de bout gaten en de diameter van het gat van de demper. Wellicht past het ook op een Suzuki srad of Fireblade sc28/sc33.


Slim opgemerkt, helemaal vergeten. Tussen de bouten is 85 mm en diameter gat demper is 75 mm van aansluiting. Binnen in de demper is het 65 mm. Hopelijk beetje duidelijk, zie plaatje bij mijn begin post die ik erbij heb geplaatst.
 
Ik zie dat je er een extra ring op heb zitten, wat is de afstand tussen die gaten? 85mm is geloof ik te groot voor een srad of fireblade.
 
Oeps, goed gezien! Ring verwijderd krijg ik volgende metingen. Afstand is nu 77 mm tussen de gaten. Sorry niet zo held met betrekking van dempers.
 
Laatst bewerkt:
Ligt nu in de weg € 50 iemand ?

Prima demper echt mooi geluid (vrij hard). Enkel wat roest plekjes op de popnagels en wat krasjes.
 
Aangezien je Privé berichten uit hebt staan heb ik je een mail gestuurd naar je hotmail adres die op je profiel staat. Hopelijk de juiste :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan