MF 't Gooi en aanhangsels 132 Het blijft zacht weer!!

wat mag een goede textiele motorjas met membraam kosten?

  • tot 100 euro

    Stemmen: 0 0,0%
  • tot 200 euro

    Stemmen: 7 29,2%
  • tot 300 euro

    Stemmen: 2 8,3%
  • tot 400 euro

    Stemmen: 5 20,8%
  • tot 500 euro

    Stemmen: 1 4,2%
  • tot 600 euro

    Stemmen: 0 0,0%
  • fuckit, als ie mooi is koop ik dat ding

    Stemmen: 5 20,8%
  • textiel is voor heaumeaux

    Stemmen: 2 8,3%
  • als er fluor in zit geef ik 50 euro meer uit

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik ben leernicht

    Stemmen: 2 8,3%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Morning! :W

Is het niet handiger om een apart Eifel topic te openen en daar even opnieuw te inventariseren wie wanneer kan/wil?

Ik quote mezelf nog maar even.
Grote kans als je opnieuw inventariseert met verschillende data dat er een datum uitkomt dat veel mensen ook kunnen. In de poll kun je maar voor één optie kiezen dus ik denk dat iedereen om die reden voor het Pinksterweekend heeft gekozen.

@Xtra, toch geen Eifel topic geopend? :?
 
[afbeelding]
(eeuwige roem voor wie de herkomst weet :) .. het is tenslotte al vrijdag )

LOTR zo uit mn hoof :P

Mornin :W

Qua datum, ik heb niet gestemd omdat ik in het gekozen weekend gewoon vrij neem en mee ga, maar als ik zo hoor dat het pinksterweekend niet het beste is qua drukte, waarom niet n ander weekend kiezen? Oftewel nieuwe poll en t pinksterweekend eruit laten?
 
cochum heb er de laatste keer 3 daagjes gezeten is mij heel goed bevallen is tenminste wat te doen in de avond en overdag is het lekker gezellig.
we zaten aan de overkant van de promenade en prijs was gelijk aan maas. :Y
was garage bij


Het zal de Moezel geweest zijn.... maar meestal zit met Pinksteren de boel al redelijk vol.
Doorpakken lijkt me wel handig... ik hem me van stemming onthouden.. hangt er een beetje vanaf wat er geprikt wordt of we meegaan of niet.

Vrijdag! Heerlijk, bijna weekend! *O*
 
Mogguh

Weekend eifel maakt mij niet uit, maar net als de rest, hoeft niet perse in t pinksterweekend ivm de drukte en controles e.d.
Maas hoeft van mij ook niet moet ik zeggen. Was de helft niet ziek geworden van de rauwe schnitzels? Ik in ieder geval wel... :(
Mensen wel super aardig daar btw

Zo en dan straks naar de sportschool en daarna de schuur eens opruimen zodat ik weer bij de motor kan.. :+
 
Pinksterweekend kan ik niet (zoon jarig *O* ), maar ik zal sowieso een beetje moeten gaan kiezen tussen weekendjes en vakanties. kans is groot dat ik ook miet mee ga als het een ander weekend wordt. Eifel-topic openen laat ik dus aan iemand die sowieso wel meegaat :)
 
Het zal de Moezel geweest zijn.... maar meestal zit met Pinksteren de boel al redelijk vol.
Doorpakken lijkt me wel handig... ik hem me van stemming onthouden.. hangt er een beetje vanaf wat er geprikt wordt of we meegaan of niet.

Vrijdag! Heerlijk, bijna weekend! *O*

Denk dat hij bedoelde dat de prijs hetzelfde was als hotel maas ;)

Bijna weekend :Z Wel weer aan toe na 3 dagen werken :+
 
zal vandaag topic maken, kijken wie meewillen. Passen we daar de locatie op aan.
 
En we hebben een winnaarrrr..

Pinksteren was voor mij de eerste gelegenheid na de vakantie maar idd niet de enige optie. Ik wacht het topic even af. Overigens, 2 weken na Pinksteren (weekend 1jun) is het MF Motorweekend 2013.
Daar ben ik al heel veel jaren mee weggeweest.
Dit jaar ga ik ook weer. De groep ziet elkaar veel vaker dan alleen dat weekend.
Bijvoorbeeld ook op 19 januari met een winter BBQ, Die activiteiten zij OOK bedoeld om nieuwe belangstellenden te leren kennen. Dus als jullie interesse hebben: dit is de link naar een pre-meet voor de winter BBQ.
Je kunt er ook blijven slapen.
 
Laatst bewerkt:
moeilijk vanochtend, paracetamol en koffie
 
Was voor t eerst sinds een jaar of 20 dat ik over mn nek ben gegaan zelfs na t vlees van Maas...

Heb wel zin in t eifel ritje straks *O*

Hier ook meer koffie nodig. Wel net de sportschool opgezocht, bijna een maand niet geweest en dat voel ik wel :X
 
Zo, uurtje zweten zit er ook weer op voor vandaag *O*


Ik kan me ook herinneren dat ik toen las dat er een paar flink ziek zijn geworden bij Maas.
Of was het nou door een lunch die een bepaald groepje had genuttigd?

Is het al zover? Ik ben wel toe aan een weekendje motorrijden in de Eifel :P

moeilijk vanochtend, paracetamol en koffie
full


SD ook sterkte, timing is alles :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan