Poser topic; Show hier je helm #3

Vorig jaar deze aangeschaft. Mijn IOMTT Arai editie 2010 vervangen door de 2016 editie.
[afbeelding]


Ook heel mooi! Er zijn mensen die op een motor rijden die goedkoper is _O-
Je hebt de 2010 versie toch niet weg gedaan hè? Wat mij betreft nog steeds de mooiste in de serie.
 
Laatst bewerkt:
GVD! Het is belachelijk, want ik heb al 2 RX7GP's, maar ik wil 'm :$
Ga het niet doen hoor hehe, maar als ik rijk was, had ik een hele wand vol helmen :9
 
GVD! Het is belachelijk, want ik heb al 2 RX7GP's, maar ik wil 'm :$
Ga het niet doen hoor hehe, maar als ik rijk was, had ik een hele wand vol helmen :9

know the struggle, heb al het een en ander gewisseld, de onderste foto heb ik nu nog;

83194303_2956387761.jpg


84420062_1158254381.jpg


:9
 
Laatst bewerkt:
:Y

In 2010 kon je de IOM helmen nog niet bestellen bij Nederlandse dealers. Die waren alleen bij de Visorshop te bestellen. Daarop ook hier besteld destijds. Nu kijk ik net en zie ik dat het 2010 design in 2017 een vervolg heeft gekregen:

http://www.thevisorshop.com/en/Arai...Dark-Visor-Pre-Order-Deposit-475/m-20571.aspx

[afbeelding]

Mooi zeg! :9~~


Mooi collectors item, die je eigenlijk gewoon moet verzamelen en in een mooie (i.m.o. doet zo'n :X Ikea kast zo'n verzameling geen eer aan) kast moet leggen.

Met 1099€ is hij echter wel een beetje prijzig voor een verzamel stuk :+
 
Mooi collectors item, die je eigenlijk gewoon moet verzamelen en in een mooie (i.m.o. doet zo'n :X Ikea kast zo'n verzameling geen eer aan) kast moet leggen.

Met 1099€ is hij echter wel een beetje prijzig voor een verzamel stuk :+

:Y Vind dat een van de mooiste helmen ooit.

Is deze kast wel ok:
Helmen_zps05umm0t0.jpg


? :)

En mbt de prijs: Inderdaad prijzig, maar bij de Visorshop verkopen ze exact diezelfde helm voor E 926,78 Ja ook hiermee word je in ons land gen...d waar je bij staat :X
 
Met alle TT-helmen die voorbij komen, laat ik ook graag de mijne zien :Y

Is die van 2013, het jaar dat ik er ook ben geweest.
Voor mij de mooiste helm, vooral omdat ik er toen ben geweest, maar ook de gele kleur refererend aan Joey Dunlop.

Groet!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan