Poser topic; Show hier je helm #3

hjc_is-max-2_mine_black-white.jpg
 
Leuk, die diversiteit qua helmen :) Ik heb sinds enkele weken een shoei vfx-w (kleur: super hue, was in de aanbieding, en ik zie 'm zelf toch niet als ik 'm op heb *grinnik*)

full
 
Misschien niet het juiste topic om de vraag te stellen, maar ik ga het toch doen. :)

Ik ben gecharmeerd geraakt van de Marvel reeks van HJC. Maar nu zag ik dat zij deze reeks over verschillende modellen voeren.
Waar kan ik vinden wat de verschillen zijn per model? Eerste logische gedachte was de HJC site, maar daar vond ik het niet.

Ik weet dat de RPHA modellen van de topreeks zijn (terug te zien in de prijs), maar waarom de anderen 'minder' zouden zijn. Ik weet het niet.
 
Hierbij mijn fabuleuze Bell Bullitt helm. Moet er alleen nog even een mooi bubble vizier bij bestellen. Zie 'm shinen! :}
Gekocht bij Rusty Gold Motorshop in Amsterdam

34133972741_0f37f2e0ab_k.jpg



Op dit moment draag ik tijdens m'n rijlessen nog m'n 'oude' Nolan N64 helm. Hier ben ik wat minder zuinig op (was een stuk goedkoper dan de Bullitt) en maak ik me er niet druk om wanneer ik deze in m'n sporttas prop op weg naar de rijschool.
Gekocht bij Motoport.

34221285186_b74f2d3776.jpg
 
Hierbij mijn fabuleuze Bell Bullitt helm. Moet er alleen nog even een mooi bubble vizier bij bestellen. Zie 'm shinen! :}
Gekocht bij Rusty Gold Motorshop in Amsterdam

[afbeelding]


Op dit moment draag ik tijdens m'n rijlessen nog m'n 'oude' Nolan N64 helm. Hier ben ik wat minder zuinig op (was een stuk goedkoper dan de Bullitt) en maak ik me er niet druk om wanneer ik deze in m'n sporttas prop op weg naar de rijschool.
Gekocht bij Motoport.

[afbeelding]

Tof, even bij Zoran geweest :Y Bell helmen zijn mooi, veel plezier ermee :]
 
Misschien niet het juiste topic om de vraag te stellen, maar ik ga het toch doen. :)

Ik ben gecharmeerd geraakt van de Marvel reeks van HJC. Maar nu zag ik dat zij deze reeks over verschillende modellen voeren.
Waar kan ik vinden wat de verschillen zijn per model? Eerste logische gedachte was de HJC site, maar daar vond ik het niet.

Ik weet dat de RPHA modellen van de topreeks zijn (terug te zien in de prijs), maar waarom de anderen 'minder' zouden zijn. Ik weet het niet.

Get your Marvel Super Hero Motorcycle Helmet by HJC - HJC Europe | Moto Helmets - Moto Accessories - Motorcycle

Alle marvel helmen staan daar. Klik op een helm en er staat een beschrijving bij en vierkante symbolen met de features. Bijv. de 'punisher' helm is van fiberglass, de 'ironman' helm is van polycarbonaat, de 'venom' helm heeft een 'Enhanced Shield Dual Lock System' etc..etc..
 
http://www.hjchelmets.eu/13-marvel-helmet

Alle marvel helmen staan daar. Klik op een helm en er staat een beschrijving bij en vierkante symbolen met de features. Bijv. de 'punisher' helm is van fiberglass, de 'ironman' helm is van polycarbonaat, de 'venom' helm heeft een 'Enhanced Shield Dual Lock System' etc..etc..
Ah, bedankt. Dit helpt mij een beetje op weg (en had ik best zelf mogen vinden).
Zal de verschillen eens naast elkaar leggen en bedenken wat ik belangrijk vind.
 
Laatst bewerkt:
Ik mis bij de ironman uitvoering nog steeds het bijbehorende pak :Y
 
Leuk gedaan (y)
Toevallig heb ik vorige week een restyle van het Senna design afgeleverd :-)

Heb je daar een foto van?

Ik heb er nog een sticker bij trouwens, klopt niet helemaal want die had hij niet in 1994, maar het was eerder wel een sponsornaam op zijn helm: Hugo Boss
full
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag een helmpje erbij gehaald.
Mijn huidige Schuberth M1 voldeed perfect, maar wilde wel eens iets frissere look.
En dat is goed gelukt kan ik melden.
Het is een Scorpion Exo Combat geworden.
Heerlijke helm en afgelopen middag al flink stukkie mee gereden.
Vr Gr
full
 
Vanmiddag een helmpje erbij gehaald.
Mijn huidige Schuberth M1 voldeed perfect, maar wilde wel eens iets frissere look.
En dat is goed gelukt kan ik melden.
Het is een Scorpion Exo Combat geworden.
Heerlijke helm en afgelopen middag al flink stukkie mee gereden.
Vr Gr[afbeelding]

In eerste snelle oogopslag dacht ik dat het een stormtrooper helm was :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan