Poser topic; Show hier je helm #3

Maar dat is een mooie manier zeg, wist niet eens dat zoiets bestond!
Ik ga ook maar eens zoiets bestellen, lijkt me gaaf om zulke actiefilmpjes van mezelf te maken,
thanks voor het delen :t

Ik niet. Dan ziet iedereen passieve filmpjes in plaats van actie films. En zie al genoeg van die passieve filmpjes op het www :$ _O-
 
Ik ook maar even mijn nieuwe botsmuts delen. Toch weer voor een Shark gegaan. Twijfelde nog over een AGV Pista maar die was gewoon minder praktisch. En aangezien de vakantie ook geboekt is, was de bankrekening even te leeg voor een grote uitgave :/ . Maar ben daarom niet minder blij met de Shark *O* .
Ben overigens verbaasd over het verschil met mijn oudere Shark Race-R tov de Race-R Pro. Deze nieuwe zit veel stabieler in de wind en is ook een heel stuk stiller.

Picciessssss :9~

[afbeelding]
[afbeelding]

Veeeeeeetttt Rene! Je hebt gewoon de Zarco replica gekocht man. 8-) Dik ding hoor. :t
Da's wel gelijk de duurste versie :X , wat heb je ervoor moeten neertellen als ik vragen mag?

Heb zelf nu al 2 jaar ( :+ )een De Puniet Replica op zolder liggen, op MP gekocht van een ouwe vent, had m een paar keer gebruikt, voor 180 euro overgenomen toen.

Maar hey, doe is fotoos van the real deal... ;)
 
Laatst bewerkt:
141840_0.jpg


Nieuwe crosshelm gehaald.
De oude kon opzich nog prima mee, maar vanwege het design móest ik hem gewoon hebben *O*
Het gewicht van nog geen 1000gr. is ook wel érg relax trouwens!
 
full



Ik rijd nu een paar maand rond met de nxr pot ,en bevalt uitstekend!veel lichter en stabieler op t hoofd dan de ouwe xr1100 ,t enige wat ruk is is de ventilatie schuif onder t vizier
 
Jah uuuh dat zijn interwebz plaatjes natuurlijk... Plaatjes van het eggte ding willen we zien :9~ :Y *O*
Veeeeeeetttt Rene! Je hebt gewoon de Zarco replica gekocht man. 8-) Dik ding hoor. :t
Da's wel gelijk de duurste versie :X , wat heb je ervoor moeten neertellen als ik vragen mag?

Heb zelf nu al 2 jaar ( :+ )een De Puniet Replica op zolder liggen, op MP gekocht van een ouwe vent, had m een paar keer gebruikt, voor 180 euro overgenomen toen.

Maar hey, doe is fotoos van the real deal... ;)
Okee, okee, de echte plaatjes dan. Ik kan duidelijk niet goed fotograferen, maar het geeft vast een idee :9~

full

full
 
Goedenmorgen allen!

Ik heb een vraag en vond het onnodig om hier een nieuw topic over aan te maken, dus ik gooi hem hier maar neer in de hoop dat iemand een oplossing weet.

Ik heb vorig jaar op de motorbeurs een KBC VR-1X helm gekocht (Suicide Kings versie) en nu was de verkoper helemaal van overtuigd dat hier zeer makkelijk andere vizieren bij gehaald konden worden, daar ik eigenlijk altijd gebruik maak van donkere of spiegelvizieren. Maar hun hadden geen vizieren mee naar de beurs omdat dit erg moeilijk was met al die verschillende helmen etc etc...

Had toen naast hem al snel onderzoek moeten doen natuurlijk, maar nu maak ik noodgedwongen nog steeds gebruik van mijn oude helm omdat deze een zwart vizier heeft, en ik echt werkelijk nergens een ander vizier kan bestellen voor de KBC anders dan Engeland (Ebay) of Visor een website ook gevestigd in Engeland.

Nu is de vraag, weet iemand waar ik KBC VR-1X vizieren kan kopen In Nederland
Als ik het goed begrijp is dit een Amerikaans merk dus ook via daar zul je ze vast kunnen bestellen met een levertijd van weken..

Ik zou hem graag zien vasthouden afrekenen en meenemen.

Of bestellen eventueel via een Nederlandse site als het echt niet anders kan want ik heb geen zin om in het klantenbestand van nog een webshop ergens te belanden.
 
Goedenmorgen allen!

Ik heb een vraag en vond het onnodig om hier een nieuw topic over aan te maken, dus ik gooi hem hier maar neer in de hoop dat iemand een oplossing weet.

Ik heb vorig jaar op de motorbeurs een KBC VR-1X helm gekocht (Suicide Kings versie) en nu was de verkoper helemaal van overtuigd dat hier zeer makkelijk andere vizieren bij gehaald konden worden, daar ik eigenlijk altijd gebruik maak van donkere of spiegelvizieren. Maar hun hadden geen vizieren mee naar de beurs omdat dit erg moeilijk was met al die verschillende helmen etc etc...

Had toen naast hem al snel onderzoek moeten doen natuurlijk, maar nu maak ik noodgedwongen nog steeds gebruik van mijn oude helm omdat deze een zwart vizier heeft, en ik echt werkelijk nergens een ander vizier kan bestellen voor de KBC anders dan Engeland (Ebay) of Visor een website ook gevestigd in Engeland.

Nu is de vraag, weet iemand waar ik KBC VR-1X vizieren kan kopen In Nederland
Als ik het goed begrijp is dit een Amerikaans merk dus ook via daar zul je ze vast kunnen bestellen met een levertijd van weken..

Ik zou hem graag zien vasthouden afrekenen en meenemen.

Of bestellen eventueel via een Nederlandse site als het echt niet anders kan want ik heb geen zin om in het klantenbestand van nog een webshop ergens te belanden.

Je zal vast al op het wereld wijde web gezocht hebben. En als de verkoper je ook niet kan helpen, dan ben ik bang dat je toch via het WWW moet bestellen. Ik kan in ieder geval niets voor je vinden.
 


Ik zocht een goed zittende en betaalbare eerste helm

Ixs 315 2.1 geworden

Redenen:
-zit GOED, lekkerder dan alles wat ik hiervoor heb gepast
-zonne viziertje
-pinlock voorbereid
-kin stukje
-uitneembare voering
 
Je zal vast al op het wereld wijde web gezocht hebben. En als de verkoper je ook niet kan helpen, dan ben ik bang dat je toch via het WWW moet bestellen. Ik kan in ieder geval niets voor je vinden.

Yup al overal gezocht, KBC is een Amerikaans merk geloof ik met retail in US en UK, er zijn sporadisch helmen te vinden hier maar met blank vizier.

Betekend dus dat er helmen verkocht worden door gerenomeerde zaken op de beurs welke van een of andere restpartij komen waarbij niet eerlijk verteld word na een specifieke vraag of er andere vizieren te koop zijn. "ja geen enkel probleem, we hebben ze alleen niet mee want is hoop gedoe met aantallen en de aantallen verschillende helmen..etc"

beter was ik naast hem vast gaan googlen.. ;)

uit frustratie nu maar op www besteld inderdaad uit UK met hopelijk een redelijke levertijd..FC MOTO heeft ze ook niet meer en verder geen andere retail in Europa -O-
 
full


full

vizier is al binnen, erg snel dus zeer tevreden! :t

Kan de oude helm in de kast blijven ;)
 
na een tijdje interneppen vanmiddag maar ff echt wezen winkelen en deze gescoord :),rib uit mijn lijf maar dan weet ik iig waar ik voor overgewerkt heb :).
de Schubert Concept die ik had liggen is al verdwenen in de kliko :W







 
Doe jezelf een lol en regel via de dealer een nieuwe Pinlock (die daadwerkelijk van het merk Pinlock is).

Die je er nu in hebt zitten is van een andere, onbekende fabrikant en sluit niet af, gaat schuiven en bekrast je vizier na een tijdje. De dealer weet er van als het goed is. Zo niet, moet ie de importeur ff bellen.

Bron: bij mij op de zaak weten we er alles van ;)
 
Laatst bewerkt:
Doe jezelf een lol en regel via de dealer een nieuwe Pinlock (die daadwerkelijk van het merk Pinlock is).

Die je er nu in hebt zitten is van een andere, onbekende fabrikant en sluit niet af, gaat schuiven en bekrast je vizier na een tijdje. De dealer weet er van als het goed is. Zo niet, moet ie de importeur ff bellen.

Bron: bij mij op de zaak weten we er alles van ;)

Heb je het nu over de Schuberth?
 
na een tijdje interneppen vanmiddag maar ff echt wezen winkelen en deze gescoord :),rib uit mijn lijf maar dan weet ik iig waar ik voor overgewerkt heb :).
de Schubert Concept die ik had liggen is al verdwenen in de kliko :W

[~[url="https://farm1.staticflickr.com/924/43207992942_5daa259dc3_o.jpg"]afbeelding~][/url]


[~[url="https://farm2.staticflickr.com/1824/43207993252_5aef50b034_o.jpg"]afbeelding~][/url]


[~[url="https://farm2.staticflickr.com/1801/42538547614_be2c7d1efe_o.jpg"]afbeelding~][/url]


Mooie muts ,Bier :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan