Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

Voor een vriend..

€330,- voor het rijden zonder rijbewijs.
Hij heeft m op t gas laten begrenzen, uitdraai was aanwezig.

Maarja, degene die de boete uitschreef was een hufter..
'Hij moet op t kenteken begrenst zijn'..
 
Ik zal er ook even wat bij doen.

14 te hard, €117,-

Op de N65, wellicht sommige wel bekend. Van Tilburg naar Den Bosch is er één die van achter flitst. Normaal passeer ik die tussen de lussen, schijnbaar toch iets te dichtbij gereden :N
 
Ik heb het te doen met alle slachtoffers van de struikroverij van de nederlandse staat.

Ik wil jullie allemaal op het hart drukken :
Betaal NOOIT !!! zonder er een bezwaarschriftje aan gewaagd te hebben!!

Vraag op zijn minst ALTIJD om bewijzen en als het voorhanden is een foto.
en een bewijs dat de apparatuur geijkt was etc etc .
Bedenk goed : DIT IS UW RECHT !!
van de diverse keertjes dat ik een haatbrief uit Leeuwarden heb ontvangen, heeft dit diverse keertjes geleid tot seponeren / kwijtschelding / procedurefouten van overheids wege.

Als iedereen dit doet gaat de winstgevendheid van deze roverij van de staat naar de klote en gaan ze eindelijk weer eens doen wat ze moeten doen : boeven vangen ipv bezig houden met onbenulligheden.
Het word hoog tijd dat de wet Mulder om zeep gaat.

Het is toch schandalig dat het er in nederland zo aan toe moet gaan :
slapende-agent01_watermerk.jpg

slapende-agent02_watermerk.jpg

DSC00579_t.jpg



http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/08_augustus/06/opmerkelijk/amsterdamse-agent-zit-slapend-te-flitsen.xml


en ook :
Agent valt in slaap tijdens snelheidscontrole : Media • Flitsservice.nl

Voor de moraalridders onder u : dat u zelf als een mak lammetje naar de slachtbank gaat prima maar betuttel mij niet. En nee IK BETAAL NIET meteen !!
NEVER over my dead body !!! Zolang je hier in Nederland meer straf krijgt voor 1 km te hard tov iemand die oma in elkaar tremt en je bij die laatste actie alleen het woord foei krijgt weiger ik dit te doen. Period! Houd uw moraal verhaaltjes voor u ik wil ze niet horen.

en dus : IK BETAAL NOOIT zomaar !!!! 100 euro bekeuring ?? ok prima maar dan zorg ik er ten alle tijden voor dat er door de roverheid minstens 100 euro kosten tegenover staat aan bureaucratische shit. Liefst meer !!

Maak dus altijd gebruik van uw rechten . Baat het niet dan schaad het niet.
De roverheid wil onze centen aftroggelen voor futiliteiten prima verwacht dan ook protest.... * rustig ome biglift .... rustiggggg.. denk aan je hart *
sorry dames en heren maar dit is een onderwerp waar ik vreselijk pislink om kan worden.
 
Heerlijk, ik voel je opluchting ;)

Ik heb liever een boete van 200 euro middels staandehouding, dan die struikroverij voor 100 euro. Walgelijk smerig vind ik het. Rij ik echt veel te hard, zet je me langs de kant, en geef je me een boete, prima. Maar even zo'n ding langs de weg zetten en zelf gaan liggen pitten.. :N
 
nou een boete lost niets op, zeg nou eerlijk helpt het ?? nee echt niet want iedere Nederlander die aan het verkeer deelneemt is gewoon de klos.


Ik ben zelf erg voorstander van dat de politie mensen ook eens wat leert ipv betuttelen.
leer de mensen wat goed is.

Geef goede voorlichting / scholing / ga achter daders aan van diefstal ipv betuttelen en boven alles luister naar de mensen en help ze waar mogelijk. Op die manier komt ook het respect weer terug in de politie ambtenaar.

het systeem moet terug naar de jaren 70 / begin jaren 80 als je het mij vraagt.

maak je het erg bont dan ben je de sjaak maar anders als je in de kraag gegrepen werd kreeg je een fikse uitbrander van bromsnor en werd je aan de kant gezet en hield ie je wel voor een half uur bezig... wist je zeker dat je bij je baas ook nog wat had om uit te leggen waarom je te laat was. dan liet je het de volgende keer wel uit je hoofd.

De wet mulder moet echt op de helling.
Deze wet is de basis van de struikroverij in Nederland.
 
Neuh, oplossen doet het niet. Enige wat veranderd is dat ik nou altijd de Flitsmeister app heb draaien op mijn telefoon met audio waarschuwing in de helm :+

Maar goed, sommigen maken het wel echt té bont. Als jij met 100 km/h door een woonwijk vliegt, mag jij van mij een enorme boete krijgen. Maar daarbij zou meer common sense moeten meetellen. Ben je echt gevaarlijk bezig? Dan een dikke boete. Rij je te hard maar doe je dat wel veilig? Lekker laten gaan.
 
De boetes die politieagenten uitdelen kan ik nog wel mee leven, het zijn die stadswachten die het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Die geven letterlijk voor elke onbenullige overtreding een boete, stapvoets rollen over stoep? -> boete voor niet gebruiken van rijbaan. Ik snap niet hoe die gasten goed kunnen slapen 's nachts, zou me kapot schamen tegenover iedereen die ik ken.
 
De boetes die politieagenten uitdelen kan ik nog wel mee leven, het zijn die stadswachten die het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Die geven letterlijk voor elke onbenullige overtreding een boete, stapvoets rollen over stoep? -> boete voor niet gebruiken van rijbaan. Ik snap niet hoe die gasten goed kunnen slapen 's nachts, zou me kapot schamen tegenover iedereen die ik ken.

Dat is wel heel sneu ja... hoe duur was dat grapje?
 
jeej rbw vandaag teruggekregen na de mijn rechtzitting afgelopen dinsdag *O*

Nu nog het schikkingsvoorstel binnenkort aanhoren om de pot hier goed te vullen....
 
Binnekort ook een goed aanvulling,,
Net aangehouden met 41 te hard -O- dus dat wordt een briefje van de officier van justitie B|
Hou jullie op de hoogte.
 
Helaas m'n eerste boete op de motor binnen gekregen.
De 1e in 5 jaar tijd.
8 km te hard in de trajectcontrole A4. EUR 53,-

Ik troost mezelf maar met het feit dat die 53 euro wel meer dan 100.000 euro aan boetes dekt.
 
59 waar je 50 mocht in Deurningen (net voorbij Borghuis richting Frans op de Bult), na korrektie 6 km te hard oftewel 46 euries aftikken.

2013-04-21-1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan