Ducati Multistrada 620 /1000 /1100

Wrom?.. Een motor kan toch om diverse redenen te koop staan daar ongeacht hoelang iemand deze heeft. Als ik iets zoek en de prijs is okee en de motor ook mij prima verder.

Het maakt mij niet uit, maar er zijn zat mensen die het wel uitmaakt. Bovendien zal de kleur ook niet meehelpen.

Maar voor 2500 koop je wel een keurige Duc zo te zien.

Zag op MP een bod van 2600eu?
 
Het maakt mij niet uit, maar er zijn zat mensen die het wel uitmaakt. Bovendien zal de kleur ook niet meehelpen.

Maar voor 2500 koop je wel een keurige Duc zo te zien.

Zag op MP een bod van 2600eu?
Deze kleur is denk ik wel de minst gewilde maar er zijn ook mensen die dit juist echt mooi vinden.
Zoveel mensen , Zoveel wensen is het toch .

Maar 2500 is een bieden vanaf he! ga ik ffe vanuit.
3000 is op zich wel netjes vindt ik maar dit soort motoren zijn geen allemans vriendjes dus je moet er ffe iemand voor vinden.
Voor iedere motor is een koper je moet ze alleen ffe zien te vinden meestal.
Wat betreft dat niet lang in bezit en mensen die dat minder vinden ..Dan gaan ze maar ergens anders kijken is mijn motto altijd.

gr driver
 
Het maakt mij niet uit, maar er zijn zat mensen die het wel uitmaakt. Bovendien zal de kleur ook niet meehelpen.

Maar voor 2500 koop je wel een keurige Duc zo te zien.

Zag op MP een bod van 2600eu?

Voor 3000 wil ik er voor. Heb op mp best veel biedingen gehad. Alleen 9 van de 10 mensen reageert verder niet.. Rood zal inderdaad meer geliefd wezen. Ik wou zelf ook persee een roode maar na deze in het echt te hebben gezien vind ik deze kleur een stuk mooier.

Tijd van het jaar zal ook mee spelen denk ik zelf.
 
Zo zie je maar ..Smaken van kleuren verschillen :+
Tijd van het jaar zal misschien wel mee spelen ja maar naar mezelf kijkende zou ik geen probleem hebben om een gebruikte motor nu of later dit jaar te kopen als de prijs me aanstaat.
Er zal uiteindelijk wel een liefhebber komen neem ik aan.

Imitatie was hem snel kwijt met meer kms erop dus ook dat zegt niet alles qua verkoop.
 
Zo zie je maar ..Smaken van kleuren verschillen :+
Tijd van het jaar zal misschien wel mee spelen ja maar naar mezelf kijkende zou ik geen probleem hebben om een gebruikte motor nu of later dit jaar te kopen als de prijs me aanstaat.
Er zal uiteindelijk wel een liefhebber komen neem ik aan.

Imitatie was hem snel kwijt met meer kms erop dus ook dat zegt niet alles qua verkoop.

klopt, IMI heeft hem aan mijn zoon verkocht, die is ook eerst bij die van Jacco wezen kijken voordat Jacco hem had gekocht, maar kwam er met de handelaar in kwestie niet uit.

Die van IMI is ook netjes onderhouden.
Belangrijk voor zoonlief was de staat van onderhoud en de koffers die erbij zaten.
ik kijk er zelf ook naar, maar ook weer met koffers,
en zit zelf nog met een XJR die al een half jaar onverkoopbaar is...
wel kijkers, maar biedingen komen niet boven de 1500
 
Laatst bewerkt:
klopt, IMI heeft hem aan mijn zoon verkocht, die is ook eerst bij die van Jacco wezen kijken voordat Jacco hem had gekocht, maar kwam er met de handelaar in kwestie niet uit.

Die van IMI is ook netjes onderhouden.
Belangrijk voor zoonlief was de staat van onderhoud en de koffers die erbij zaten.
ik kijk er zelf ook naar, maar ook weer met koffers,
en zit zelf nog met een XJR die al een half jaar onverkoopbaar is...
wel kijkers, maar biedingen komen niet boven de 1500
Koffers..ik vindt ze niet zo heel byzonder dat ik ze erbij wilde op zoek naar een mts1000 ..Heb later een gebruikte H&B rek met 2 zijkoffers gekocht waar aardig wat in kan en dat bevalt ons prima.Koffers hou ik nu mocht de mts 1000 weggaan.

xjr..heb ik er wel wat van gehad in de xjrowners tijd blijft een leuke en vooral betrouwbare motor.
Komt vanzelf iemand voor lijkt me net als voor elke motor .
Maar ja..Je moet net ffe die ene koper zien te vinden he !
 
Iemand interesse in een zadelset van een MTS 2003 - 2006

o1zc6.jpg


lag nog op zolder... kwam ik tegen..

€ 50.00 voor afhalen?
 
Deze zit wat foam in denk ik ipv de mijne die vrij hard is. Ik stuur je ffe een berichtje.

Heeft iemand hier dit zadel gemonteerd en zoja..Zit dat na verloop van tijd niet te zacht ?
.Wie heeft er ervaring mee toevallig
 
Laatst bewerkt:
Deze zit wat foam in denk ik ipv de mijne die vrij hard is. Ik stuur je ffe een berichtje.

Heeft iemand hier dit zadel gemonteerd en zoja..Zit dat na verloop van tijd niet te zacht ?
.Wie heeft er ervaring mee toevallig

Volgens mij is dit een standaard zadel en zou het dus hetzelfde moeten zitten als je huidige zadel. Hooguit is het zadel minder doorgezakt omdat het minder gebruikt is.
 
Bij mij is het een soort blokjes vorm de bekleding deze lijkt me glad en wat hoger?
 
Laatst bewerkt:
Afgetraind fietsje Arie, met een blokjes buik. :+
Lijkt me inderdaad dat je er doorheen zit en het tijd is voor wat nieuwe vulling.
:+ ..Ik zal een foto maken van mijn buddyseat die is toch anders dan deze vlgs mij.Doorheen zitten met mijn mwaaa 72 kilo zou dat kunnen ? O-)
 
Jemig Arie, wat een vedergewicht ben jij. 72 kg woog ik toen ik 14 was. 🤔

Maar misschien heeft een vorige eigenaar het zadel al doorgezeten. Wie zal het zeggen.

Gr. Imre
Tsja..wslijk blijf ik zo licht vanwege de stress ;)
 
Laatst bewerkt:
Mijn huidige seats ook met wat verdikking maar andere bekleding beetje stroef dat zit wel okee ,Maar vlgs mij is de mijn seat wat harder dan degene die te koop is aangeboden zal ik eerst moeten zien en vergelijken vindt ik voordat ik weer onnodig geld uitgeef :+ .:



 
Laatst bewerkt:
Is de jou van 2004 of 2005,de 2005 hebben een andere zitting dan de 2004.
De 2005 zittings schijnen beter te zijn vanwegen klachten over de hardheid van de eerste modellen.
Heb ik ooit eens gelezen,heb dit niet uit eigen ervaring.

Heb de verschillen gevonden en vind hem nu veel mooier,en ik denk jij ook??

Hee Imre hoe bevalt de gs,vind het wel leuk dat je ook nog steeds hier aanwezig bent.

Groetjes allemaal waar weer
 
Klopt vanaf 2005 is er ander materiaal gebruikt, eerder was het glad daarna zit er wat structuur in het materiaal. En als ik het goed heb heeft de 1100 weer een iets betere zitting.
 
Is de jou van 2004 of 2005,de 2005 hebben een andere zitting dan de 2004.
De 2005 zittings schijnen beter te zijn vanwegen klachten over de hardheid van de eerste modellen.
Heb ik ooit eens gelezen,heb dit niet uit eigen ervaring.

Heb de verschillen gevonden en vind hem nu veel mooier,en ik denk jij ook??

Hee Imre hoe bevalt de gs,vind het wel leuk dat je ook nog steeds hier aanwezig bent.

Groetjes allemaal waar weer
Hi..Denk dat mijn mts er wel wat op voor uit is gegaan en in ieder geval een beetje naar mijn smaak.Als ik de fotoos nu terug kijk snap ik nog niet goed wrom ik de mts toen gekocht heb.Zal wel met de prijs te maken ghad hebben denk ik maar zoals bekend mankeerde er nog wel wat aan.
Afijn..2,5 jaar en zo,n 25000 km verder en rijdt nog steeds prima dus goed toch.

bj 2003 eerste serie.
 
Klopt vanaf 2005 is er ander materiaal gebruikt, eerder was het glad daarna zit er wat structuur in het materiaal. En als ik het goed heb heeft de 1100 weer een iets betere zitting.
Dan is mijn seat wslijk de latere uitvering want ik heb die structuur erin.
 
Ik ken de eerste zitting niet, de mijn heb ook structuur erin zitten en vind het een fijne zitting,
kan er best lang op doorgaan.
En hoe vaker je rijd des te beter gaat het,bij mij althans,dus mij bevalt hij prima.
Maar dat zijn altijd persoonlijke ervaringen en kan niet voor een ander spreken.

Heb hem nog steeds te koop staan omdat ik een monster ook mooi vind,rij al vanaf het begin met all- roads en wil wel eens wat anders.
Maar aan de andere kant wil ik hem eigenlijk ook niet kwijt omdat ik het nog steeds een mooie en
fijne motor vind,snap jij het nog ik af en toe niet meer ??
Maar het niet verkopen wint geloof ik steeds meer terrein.
Elke keer wanneer ik in de garage kom denk ik altijd,wat is tie toch mooi.

Ik heb het idee dat ik het mezelf een beetje moeilijk maakt.

Maarja we gaan het wel zien......groetjes maar weer
 
We zijn paar dagen in Duitsland en beperkt internet. Ik reageer laterszz weer...
 
Ik ken de eerste zitting niet, de mijn heb ook structuur erin zitten en vind het een fijne zitting,
kan er best lang op doorgaan.
En hoe vaker je rijd des te beter gaat het,bij mij althans,dus mij bevalt hij prima.
Maar dat zijn altijd persoonlijke ervaringen en kan niet voor een ander spreken.

Heb hem nog steeds te koop staan omdat ik een monster ook mooi vind,rij al vanaf het begin met all- roads en wil wel eens wat anders.
Maar aan de andere kant wil ik hem eigenlijk ook niet kwijt omdat ik het nog steeds een mooie en
fijne motor vind,snap jij het nog ik af en toe niet meer ??
Maar het niet verkopen wint geloof ik steeds meer terrein.
Elke keer wanneer ik in de garage kom denk ik altijd,wat is tie toch mooi.

Ik heb het idee dat ik het mezelf een beetje moeilijk maakt.

Maarja we gaan het wel zien......groetjes maar weer
Monster zijn er zoveel van en de mts niet :+ .
Verkoop je mts en zie wat je beurt das niet de hoofdprijs wslijk en koop dan een monster en zie wat ie je gaat kosten ?.
Ik kijk ook zo vaak naar wat anders voor de mts1000 maar gezien de grote beurt die onlangs is gedaan en nw.banden die er net op zitten is het slimmer lekker door te blijven rijden.
Heb inmiddels al zoveel motoren gehad dat ik nu maar eens wat zuiniger ga worden qua uitgeven aan die dingen zeg ik nu terwijl het morgen weer anders kan zijn _O-
Mooi ?.. Ja, eigenlijk wel en de mijne is zoals ik um wil ongeveer en ik ben er heppie mee en das ut belangrijkste vinnik :Y .
Zal er nog wel wat mee bezig blijven verwacht ik qua kleine dingen veranderen oid.
Rijdt prima voor een 13 jaar oude motor, Vrouwtje zit graag achterop duszzz...ik verwacht dat we er in 2017 gewoon weer lekker mee op pad gaan :] als de gezondheid/financieen het toelaten uiteraard.

Ik zie je vlgd jaar wel weer bij een meeting/rit met je mts .. :W
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je helemaal gelijk gaat krijgen,dus tot de volgende meeting.

Over kleine dingen veranderen?ik heb het idee dat mijn voorvork olie een keer aan vervanging toe is.
Weet ook niet hoelang dat geleden is,heb jij daar verstand van.

groetjes Hans....
 
Ik denk dat je helemaal gelijk gaat krijgen,dus tot de volgende meeting.

Over kleine dingen veranderen?ik heb het idee dat mijn voorvork olie een keer aan vervanging toe is.
Weet ook niet hoelang dat geleden is,heb jij daar verstand van.

groetjes Hans....
Voorvorkolie zal ongetwijfeld iets in het oem boekje staan wanneer dat officeel moet worden vervangen.Zou ook niet weten eigenlijk hoe je dat merkt als de olie aan vervanging toe is.
Maar ja..Bij mij zijn de keerringen al een keer vervangen weliswaar apart dus er zit al andere olie in.
De linkerpoot 2 jaar geleden en de rechter dit jaar nog in Duitsland . Nu is natuurlijk de hamvraag : Zit er in beide voorvorkpoten dezelfde soort olie en hoeveel ? :+ .
De mts rijdt er niet minder om wat ik zo merk dus ik vindt het prima.

Kleine dingen ...vorige week nog een carbon kettingkast beschermertje gekocht met een klein gaatje bovenin wat ik op de foto niet zag en wat meneer de verkoper ook niet had gezegt.
Heeft wslijk zo.n kettingsmeernippeltje in gezeten dus ik plak er wel een klein stickertje op en klaar.
Morgenvroeg ffe een klein Hepco& Becker bagagedragertje ophalen wat ik vandaag gebruikt gekocht heb.
Nieuw veuls te duur en gebruikt zowat niet aan te komen voor een redelijke prijs .
Maar nu heb ik er morgen eentje als het goed is.

Op de feesboekgroep had Siep wel een leuke link neergezet van carbonkleur tankstickers die koop ik misschien ook nog wel .
Zal de link ffe zien te kopiejeren .

mazzellll... :W

Edit :

2 Stickers 3d Guards Tank Carbon Moto Ducati Multistrada 620-1000-1100 | eBay
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan