Racing on an old CBR600F: Part 8

Dikke gixxer! Zal wel gelijk een stuk harder rond gaan dan met je G00F.....maar het is geen Honda he -O- ;)




Iemand een idee waar deze einddemper van af komt?
Mooi flensje op het uitlaatsysteem gemaakt maar deze demper is wel ervaren zegmaar...dus even kijken of ik er nog zo een kan scoren ergens. De 3 bouten hebben een HOH afstand van 8cm. en M8 draad.
 
binnenkort mn cbr maar helemaal spuiten in team kleuren ect, kijken of ie als ie er meer prof uit ziet eerder verkocht word :D

ook ben ik nog niet helemaal tevreden over hoe mn zitje er op zit, hij doet nu zn werk maar ga denk ik van aluminium of rvs een mooiere ophanging maken.
 
Zo fijne luitjes....Helaas ga ik afscheid nemen van dit topic. De CBR is verkocht en krijgt een nieuw plaatsje. Gelukkig wel bij een kenner, want wie zou anders zo'n raspaardje kopen.

Ikzelf ga verder op een 1000 , wel een Jap maar dan met een paar gekruiste stemvorken.
 
na een setje nieuwe handschoenen waren ook mn laarzen aan de beurt, rits had het begeven, achterkant was gesmolten door uitlaat en zool was glad.

deze zijn het geworden, met veel dank aan mn sponsor WK scootercentre
103_screen_stealthair-blackwhite.jpg


Voor de f2/f3 rijders hebben jullie geen last van de uitlaat zo ja hoe hebben jullie dat opgelost?
 
na een setje nieuwe handschoenen waren ook mn laarzen aan de beurt, rits had het begeven, achterkant was gesmolten door uitlaat en zool was glad.

deze zijn het geworden, met veel dank aan mn sponsor WK scootercentre
[afbeelding]

Voor de f2/f3 rijders hebben jullie geen last van de uitlaat zo ja hoe hebben jullie dat opgelost?

Mooie laarzen man :Y

Heb er zelf volgens mij niet echt last van en zit wel echt met de teentjes op de stepjes.

1150276_10151617453058412_2003441886_n.jpg
 
Vanavond de CBR op de bank gehad, had nog maar 40pk bij 8000 t/m 9500 toeren :x

Wordt nu vakkundig afgesteld en straks uitdraai er bij *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan