Racing on an old CBR600F: Part 8

Heb een spatbordje! Zaterdag bij Ten Kate geweest en even gevraagd hoe de pasvorm liep tussen de modellen, en ze hadden er nog eentje liggen die ik nodig had *D Nu dus nog even spuiten en dan heb ik er eindelijk eentje :P
 
@CBRFanatic... ik ook in Zolder as. zaterdag! rijden met 4en in minder snel! Za.13juli rij ik nog 's en dan niv.snel.
Laagste tijden niv.snel ongeveer 2:00 dacht ik!
MSH doet nu ook tijden klokken- als je te snel bent wordt je in pauze vanzelf omgezet naar snel!
 
@CBRFanatic... ik ook in Zolder as. zaterdag! rijden met 4en in minder snel! Za.13juli rij ik nog 's en dan niv.snel.
Laagste tijden niv.snel ongeveer 2:00 dacht ik!
MSH doet nu ook tijden klokken- als je te snel bent wordt je in pauze vanzelf omgezet naar snel!

Mooi, misschien komen we elkaar nog wel tegen dan!
Ze voorspellen prima weer ;) Al heb ik dan eigenlijk weer een verkeerd bandje erop liggen aan de voorkant... Verwacht dat de SC0 het niet lang vol gaat houden met temperaturen van 23+
:+

Maargoed, we gaan t zien :)
 
Gisteren lekker op Zolder gereden, dit keer met laptimer en een set bandenwarmers die ik kon lenen :) Was echt een top dag met lekker weer. De nieuwe radiale nissin remhendel is echt wel een must have vind ik. Je kan gewoon veel later remmen dan met de standaard nissin remhendel

De tijd met mijn straat cbr is: 2.06.051 :) Volgende keer eens proberen om 2.04 aan te tikken...

Helaas geen foto's.. krijg ze niet van de site af..
 
Laatst bewerkt:
Kijk aan, lekker bezig geweest dus ;)

Ik heb geen bandenwarmers, dus dan zelf maar de boel warmrijden..
Ik rij meestal zo tussen de 1.49 en 1.53, maar dat is helemaal afhankelijk van
hoeveel verkeer je tegenkomt.
 
Kijk aan, lekker bezig geweest dus ;)

Ik heb geen bandenwarmers, dus dan zelf maar de boel warmrijden..
Ik rij meestal zo tussen de 1.49 en 1.53, maar dat is helemaal afhankelijk van
hoeveel verkeer je tegenkomt.

Mooie tijden! :) Ik heb ook geen banden warmers. Kon ze van iemand lenen. Geeft je wel meer vertrouwen in je banden als je begint met de sessie vind ik..

Stevo... Foto's moet je betalen.... Schrale :-)

Noooo shit :P Mja.. 15 euro voor de originele foto vind ik wel een beetje te veel van het goeie.. B|
 
Ik heb mijn CBR 600 F verkocht.
Er is een CBR 600 RR voor in de plaats gekomen *D *D

welke dan, deze:
full



Of toch maar deze:

full

full
 
Mn cbr is al weer bijna rijklaar voor Mettet(21juni)
Enige wat nog echt moet is kuipsteun maken.

To do list:
Kuipsteun maken
Onderkuip (custom polyester zodat uitlaat mooi bedekt zit en de opvang bak weer lek dicht is.
Valdoppen maken en positioneren
Spuiten
en tot slot mag ik hopelijk nog even bandjes wisselen naar droog weer setting

934769_523486597699699_1959805491_n.jpg


Verder binnenkort even een set velgen ophalen, heeft iemand nog een schijf voor het achterwiel liggen?

gr
Erik
 
eerste x dat ik lak spuit met een spuitpistool, ben niet ontevreden. Wel moet ik nog wat leren kwa afstellen ect maar dat is dan ook niet gek

9909_524030820978610_1696990062_n.jpg
 
ik heb mn orginele kuipwerk geprobeerd te schuren op in de Duikersloot, daar zit dus nu een dik gat in :S :S dus dat is geen optie. tevens geeft dit gewoon een moderner uiterlijk dus vandaar de keuze voor f4 kuipwerk boven f3
 
ik heb mn orginele kuipwerk geprobeerd te schuren op in de Duikersloot, daar zit dus nu een dik gat in :S :S dus dat is geen optie. tevens geeft dit gewoon een moderner uiterlijk dus vandaar de keuze voor f4 kuipwerk boven f3


Hier hetzelfde probleem... Alleen ben ik een bocht eerder al afgestapt. :X -O-


 
Terug
Bovenaan Onderaan