Motorrijles: Kletsen over lessen #7 'Loopt de rem nou aan.?'

Status
Niet open voor verdere reacties.
nope, die van afgelopen donderdag en vrijdag zijn afgelast en vrees het ergste voor komende donderdag en vrijdag...
 
kl*te weer ook altijd:(
mijn avb is 2x achter elkaar afgezegd geworden. gelukkig toch nog de week voor de nieuwe regeling mijn avd gehaald:)

tijdens mijn avb bij de noodstop geblokkeerd voor en achter wiel gehad xD
had 5weken niet meer gereden/geoefend omdat de instructeur me goed genoeg vond.
voor het examen ook geen tijd meer gehad om te oefenen, en het asfalt was nog wat glad door de vorst. gelukkig toch goedgekeurd:P
 
De les afgelopen zaterdag is geannuleerd, en ik zie mezelf de komende 6 dagen nog niet rijden :N Na het weekend gaat het dooien zijn de verwachtingen dus....

Wil nog wel wat kunnen rijden voor m'n avd op 12 februari natuurlijk -O-
 
Ik ga eind februari pas weer verder.. Hopen dat we dan in 1 ruk door kunnen!

Tot die tijd knutsel ik rustig verder (zolang de motor nog uit elkaar ligt is er geen verleiding om stiekem te gaan rijden)

[EDIT:]

Ik wil trouwens ook in de openingspost:

SpaceMonkey
Eerste rijles: 28 oktober 2012
Theorie: 19 November 2012, check
AVB: ??
AVD: ??
Rijschool: Motorrijschool Staart (Eindje)
Lesmotor: Kawasaki ER6
Motor: Kawasaki Zephyr 750

zijaanzicht.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ga eind februari pas weer verder.. Hopen dat we dan in 1 ruk door kunnen!

Tot die tijd knutsel ik rustig verder (zolang de motor nog uit elkaar ligt is er geen verleiding om stiekem te gaan rijden)

[EDIT:]

Ik wil trouwens ook in de openingspost:

SpaceMonkey
Eerste rijles: 28 oktober 2012
Theorie: 19 November 2012, check
AVB: ??
AVD: ??
Rijschool: Motorrijschool Staart (Eindje)
Lesmotor: Kawasaki ER6
Motor: Kawasaki Zephyr 750

[afbeelding]

Staat erin! :)
 
Bericht van het bestuur van de MAG naar aanleiding van het bericht op deze facebook-pagina van Tom Vos van vrijdag jongstleden:

De MAG ondersteunt de oproep aan onze overheid om gedupeerden die door de weersomstandigheden niet in de gelegenheid zijn geweest om voor 19 januari 2013 hun examen voor het A-rijbewijs af te leggen, een herkansing te geven.
Wij gaan voorstellen om deze groep alsnog de mogelijkheid te bieden het examen af te leggen volgens de oude richtlijnen.
Gezien de ongewenste beperkingen die nu voor het merendeel van deze examenkandidaten kunnen ontstaan, hopen wij dat er een constructieve en vooral positieve oplossing gevonden wordt.

De MAG zal haar contacten aanwenden en de minister verzoeken om voor deze groep aspirant motorrijders een coulante en elegante regeling te treffen.


MAG
 
Oh was dat het... ;)

Gaan er morgen alweer mensen lessen? Hier waren de wegen wel redelijk schoon zonet... :]

Helaas niet. Werd vandaag door de rijschool gebeld.. sorry om te zeggen maar het examen van morgen kan helaas niet door gaan. Dus helaas nog zeker 2 weken wachten. En voor het lessen minimaal een week want hier ligt nog zeker een centimeter of 10. Dus nog even tanden knarsen. B|
 
het is gewoon niet te doen hoor.. al zijn de hoofdwegen te doen, blijven er zijstraten en kleine weg glad en vol moet smurrie.. en dat zijn nou plekken waar je ook gewoon moet rijden met les en examen

Ik snap wel dat vele het irritant vinden, maar het lijkt me duidelijk dat jullie goed moeten snappen dat het gewoon niet gaat.. 1x een noodrem maken of een bocht net te scherp nemen is het gegarandeerd op je plaat, rijden met dit soort omstandigheden leer je geen knal..
 
Laatst bewerkt:
het is gewoon niet te doen hoor.. al zijn de hoofdwegen te doen, blijven er zijstraten en kleine weg glad en vol moet smurrie.. en dat zijn nou plekken waar je ook gewoon moet rijden met les en examen

Ik snap wel dat vele het irritant vinden, maar het lijkt me duidelijk dat jullie goed moeten snappen dat het gewoon niet gaat.. 1x een noodrem maken of een bocht net te scherp nemen is het gegarandeerd op je plaat, rijden met dit soort omstandigheden leer je geen knal..

Toch wel... namelijk dat het niet wijs is om te rijden als alle kleine straatjes spiegelglad zijn. :+
 
Toch wel... namelijk dat het niet wijs is om te rijden als alle kleine straatjes spiegelglad zijn. :+


Moet met een motor type buikschuiver toch kunnen _O- :]

Moet vandaag voor AVD al heb ik alles klaarliggen weet ik vrijwel zeker dat het niet doorgaat..... maar hoop doet leven |(
 
het is gewoon niet te doen hoor.. al zijn de hoofdwegen te doen, blijven er zijstraten en kleine weg glad en vol moet smurrie.. en dat zijn nou plekken waar je ook gewoon moet rijden met les en examen

denk dat dat redelijk lokaal bepaald kan worden... ;)

volgens mij zijn hier de kleine straatjes ook al prima te doen en al sneeuwvrij.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan