Motorrijles: Kletsen over lessen #7 'Loopt de rem nou aan.?'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pffft.. ben ik ff opgelucht ^^.. ik hoef alleen nog maar verkeersdeelname dus..
MOOI! erg bedankt voor de duidelijke uitleg Greydust!..
Was al ff bang dat ik op mijn YZF R 125 AVB moest doen.. da ding heeft de draaicirckel van een vliegtuig O_o

Haha raar want je zou toch denken dat je zo'n licht ding makkelijk de bochtjes kunt ingooien :9
 
Haha raar want je zou toch denken dat je zo'n licht ding makkelijk de bochtjes kunt ingooien :9

Nou.. in Engeland krijgen ze ook de halve draai.. en daar krijgen ze meer ruimte dan hier.. (veel meer ruimte), daar lukt het al amper met de YZF R 125.. moet je je voorstellen :')
 
Ok... Ik ga waarschijnlijk toch 8/2 voorbije AVB ipv 21/2....
Dat word dan dus geen ouw wiever bal in Valkenburg dit jaar...
 
Zo.. ik moet nog een weekje of 2 wachten.. dan heeft m'n rijschool ook z'n 125cc.

is kijken hoe zoiets lest.. eerste lessen had ik op een vol vermogen gedaan 50kw. toen op de 25kw(merkte weinig verschil..)
nu op de 125cc..
Heb ik alles gehad. :')

Achjah. ik ben benieuwd op zo'n motortje hoe dat rijdt.
 
Zo.. ik moet nog een weekje of 2 wachten.. dan heeft m'n rijschool ook z'n 125cc.

is kijken hoe zoiets lest.. eerste lessen had ik op een vol vermogen gedaan 50kw. toen op de 25kw(merkte weinig verschil..)
nu op de 125cc..
Heb ik alles gehad. :')

Achjah. ik ben benieuwd op zo'n motortje hoe dat rijdt.

Ooit brommer gereden? :Z
 
Afgelopen m'n motortje opgehaald in Flevoland, 400km op en neer maar het was 't waard :)

9k06dj.jpg


Kan ook bij ex lessers foto:)
 
Ik heb gewoon al weer 2 lessen achter de rug, maar ben blij dat t warmer word. Ik heb afgezien... En mijn instructeur maar lachen! Al moet ik er wel bijzeggen dat hij ook op de motor reed! En niet zielig in een auto er achteraan ging!
 
Laatst bewerkt:
Het is toch wel duidelijk dat er veel mensen nog voor de 19e snel hun rijbewijs hebben gehaald, het is verdacht stil hier de laatste tijd (ook kan dat natuurlijk met de sneeuw te maken hebben ;))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan