SV 650/1000N topic, deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rondje lekdijk gereden :]

34h7wgn.jpg
 
Wil er een gat in maken voor een rammount.

Ik heb hem dus opgebokt staan. Maar ik vertrouwde het niet helemaal.

Ik hem mijn voorvork SV al geregeld met alleen de t-stuk bouten en de kroonplaat bouten vast gezet en er vervolgens meer door de werkplaats gelopen.
Geen enkel probleem.
Zolang je er niet mee gaat rijden :] is er niks aan de hand.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil mijn voorvorkolie vervangen, maar weet niet hoeveel W mijn huidige vorkolie is. Wat is aan te raden? Heb originele veren denk ik, en weeg zo'n 86kg.
 
Ik wil mijn voorvorkolie vervangen, maar weet niet hoeveel W mijn huidige vorkolie is. Wat is aan te raden? Heb originele veren denk ik, en weeg zo'n 86kg.

Je kan de oude er uit laten er lopen en de nieuwe er in gieten.
Maar dit lijkt me het moment een een setje nieuwe veren er in te doen. +70,-

wat betreft de 'W' zou gewoon gaan voor W10 en de orginele hoeveelheid.
 
Ik wil mijn voorvorkolie vervangen, maar weet niet hoeveel W mijn huidige vorkolie is. Wat is aan te raden? Heb originele veren denk ik, en weeg zo'n 86kg.

wat Daan zegt, gelijk andere veren erin.
Anders ff een ritje Hyperpro maken. Zetten hun de veren erin en de goede olie en afstelling die bij jou past.
 
Heel eerlijk gezegt vind ik de vering niet echt slecht, maar dat kan ook aan mij liggen :P
Of er zit stiekum toch een ander setje voorveren of dikkere olie in?

Edit:
Waar kan ik trouwens die voorveren van +/- 70 euro vinden dan? En ik wil achter ook zo'n 2-2,5cm verhogen. Welke lengte dogbones heb ik hiervoor ook al weer nodig? En wat is de dikte van die dingen? Teken ik ze meteen ff uit in autocad.

Edit2: Had ze ooit al eens getekend zie ik net, 2,5cm verhoging schijnt 100mm te zijn. volgens svrider.com.
 
Laatst bewerkt:
foto foto :)
Hoop dat alles past en werkt zo als het hoort.

Alles paste ja, stond iets ander nummer op de rempomp (maar hij remt prima) en de draad van de spiegelhouder was kleiner als die ik had.
Dus mijn spiegelhouder icm de pomp werkt weer prima.
De hendels zijn wel fijn en goed af te stellen. Staat erg mooi!
 
Setje hyperpro veren besteld bij onze eigen Bolski, hopelijk volgende week monteren en gas erop. Straks nog ff een paar dogbones, uitlaathouder en fender eliminator uittekenen.
 
Ik ben rond half 2 de lekdijk afgereden richting vianen, daarna de andere kant van het water weer terug naar krimpen ad lek. Was mijn eerste keer maar o zo lekker!

Ik heb iig geen mobiele flitser gezien.. Waar stond die?
 
ik ben richting gouda gereden, toen naar het zuiden via een dijkje en vannaf krimpen aan de lek met het pondje naar de overkant, dus zal net voorbij kinderdijk geweest zijn,

een lieve lieve automobilist seinde mij rustig te rijden toen ik het gas opentrok, na een paar tellen 50 rijden zag ik de flitser,
een heel kleintje in de berm , viel niet echt op...
Ik hoop dat er niet meer stonden
 
Ik hoop het ook haha! Wij gingen met het pondje vanaf krimpen
Ad lek. Hopelijk dus die flitser gemist. Ach we zien wel!
 
Zow, dacht ga ff de maat van de dogbones opmeten. Ik moet het gatdiameter nog hebben. Schijnbaar is de "monteur" van de vorige eigenaar een berenneger oid, ding zit muurvast. Nu weet ik dat de vorige eigenaar de motor had laten verlagen en weer origineel had laten maken toen ik kwam kijken naar de motor. Zelfs de makita en de slagmoersleutel op 10 bar deden de truuk niet. Net als toen de achteras die muur en dan ook muurvast zat. Dus nu maar in de imal gezet.


TL;DR
Rest mij nog een vraag, weet iemand het diameter van de gaten van de originele dogbones? Model 99-02
 
Dit weekend testritje gedaan op een Panigale en een Multistrada, achteraf voelt de SV toch maar als een speelgoedje aan :/ Duurde wel niet lang eer ik terug wist waarom ik er nog altijd zo graag mee rij! (Panigale vond ik trouwens echt niet aangenaam op de openbare weg maar de Multistrada reed echt heer-lijk)

Heeft me wel terug laten beseffen dat ik echt wel een ander stuur wil dat iets lager is en minder naar me toe gebogen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan