SV 650/1000N topic, deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMAG0687.jpg

*D


Hoe staat het trouwens met die OP??
 
Laatst bewerkt:
zo geinig een sv topic
rij zelf een sv650n met sport pakketje
super ding rij er het hele jaar mee
zoek wel een adresje waar je van die kleine kenteken plaat houders kunt vinden/halen
met van die kleine knippers erbij
zal wel een keertje een foto op zetten van mijn beesje
 
Ik zeg aanpassen die OP ;) Heb even flink moeten zoeken om dit topic weer terug te vinden.

Deze dus maar weer in de OP:

[afbeelding]

Mods:
- Leovince uitlaat
- Onderkuipje
- Kleine knippers v/a
- Stuurkuipje
- Knappe spiegels
- Zwarte koplampring



Suus van Truus word even op de schop genomen. JFJ is nu eenmaal veel te druk met zijn eigen projecten en dan schiet beste paard van stal er bij in.

Vorig jaar oktober laatste ritje gemaakt met de SV en Truus had het hele jaar niet gereden wegens zwangerschap. Inmiddels is ons dametje een half jaar en zal Truus binnenkort weer lekker opstappen. Bij het laatste ritje heb ik helaas tikkertje gespeeld met mijn kameraad, waarbij koplamp kuipje en voorspatterd beschadigd zijn.

Om kleurverschil te voorkomen heb ik alles er maar afgeschroefd. En zo staat ie er nu dus bij:

[afbeelding]

Koplamp ring even naar de poedercoater gebracht om van dat lelijke chroom af te komen, en twee mooie spiegeltjes gemonteerd.

Volgende week weer opbouwen.

Daar nog wel een vraagje over trouwens. Ik heb de kont gedemonteerd maar vond het nog wel een klusje. Nu snap ik het een beetje, maar hoe monteren jullie die kont weer? Eerst compleet in elkaar met achterlicht en dan compleet er weer op? Ik hoor het graag!

Spuitklus is klaar *O* volgende week weer opbouwen. Word een top resultaat en uiteraard zonder bestikkering. Lekker kaal :9~

Wanneer krijgen we weer een mooie openingspost? O-)
 
Laatst bewerkt:
zo geinig een sv topic
rij zelf een sv650n met sport pakketje
super ding rij er het hele jaar mee
zoek wel een adresje waar je van die kleine kenteken plaat houders kunt vinden/halen
met van die kleine knippers erbij
zal wel een keertje een foto op zetten van mijn beesje

Wat zit er zo een sport pakket dan??

Een top kuip en clip ons?? :+
 
Goedenavond Sv rijders,

Ik ben Bazza en ben woonachtig in IJmuiden.
Ik rij zelf een Yamaha XJR1200 Kenny Roberts uit '97 en momenteel stuur ik voor woon/werk op de SV650N uit 2005 van mijn vrouw. Lekker licht sportief fietsje en loopt als een tierelier.

Welnu heb ik helaas afslaand op de rotonde een schuiver gemaakt, met alle gevolgen van dien.
Toch ff te koud en te hard op het gas gegaan waardoor de achterband onder mij vandaan gleed.
Nu naarstig opzoek naar onderdelen her en der.

Nu mijn vraag:

Past de rempomp van een SV650S ook gewoon op een N versie?
Deze rempompen zijn nml. makkelijker te verkrijgen dan de "vaste" rempomp van de N versie.
Alvast bedankt voor de reacties.

Mocht iemand nog een rempedaal, rechterspiegel of stuur hebben die die wil verkopen dan hou ik me aanbevolen. ;)

Sorry voor mijn 1e bericht zo, maar met het XJR forum is het soms al niet bij te houden.
 
Laatst bewerkt:
hey bassa welkom,

misschien dat ik je uit de brand kan helpen.
ik heb voor mijn project een sv650 n schade fiets gekocht.
tank
valdop
en schakelstepje zijn helaas kapot

gelukkig (voor jou) is alle schade aan de linker kant.
ik heb nog wel een rempomp hier thuis liggen laat maar weten of je intresse hebt.


o en die xjr :9~
 
Laatst bewerkt:
Hi Daan,

Ben benieuwd naar je streetfighterproject! 8-)
Ik ben ook zeker geïnteresseerd in de rempomp.
Al wel het eea opgezocht, maar er zijn er veel met schade.
Laat maar even weten wat je ervoor wilt hebben.
Thnx!

ps. De XJR is ook wel een beetje mijn trots..... :)
 
SV650 rijders ik heb een vraagje. Ik hoor allemaal positieve berichten over de SV650 en heb dus interesse om er 1 te kopen. Het probleem is alleen dat ik die voorkuip ongelofelijk lelijk vind. Is het mogelijk deze eraf te halen of moet je dan zoveel veranderen dat het niet echt aan te raden is?
 
SV650 rijders ik heb een vraagje. Ik hoor allemaal positieve berichten over de SV650 en heb dus interesse om er 1 te kopen. Het probleem is alleen dat ik die voorkuip ongelofelijk lelijk vind. Is het mogelijk deze eraf te halen of moet je dan zoveel veranderen dat het niet echt aan te raden is?

he wazig,
Je post hier in het sv650N topic niemand hier heeft dus een voorkuip.
mocht je een sv650N met kuipruit bedoelen dan is deze makkelijk te verwijderen hoor geen probleem.
 
Had alleen een V Twin moeten zijn ;) Welkom hier!

Daarom hebben we ook een SV gekocht. ;)
Toen mijn vrouw haar rijbewijs haalde hebben we bewust voor een 2-cilinder gekozen vanwege het lekkere koppel onderin en het geluid.

Niet heel veel aan gemodificeerd, heb het volgende lijstje.

Tupperware spatbord eraf en een verkorte versie gemonteerd.
Kellermann knippers erop.
Het kleine kuipje had de vorige eigenaar er al opgezet.
pro-oiler kettingsmeersysteem.
 
he wazig,
Je post hier in het sv650N topic niemand hier heeft dus een voorkuip.
mocht je een sv650N met kuipruit bedoelen dan is deze makkelijk te verwijderen hoor geen probleem.

Humm idd. foutje van mij. De N versie is helaas veel minder makkelijk te vinden dan de versie met die lelijke voorkuip.
 
S-jes zijn er wel meer maar een N moet toch ook wel vindbaar zijn?

@ bazza: leuk een grijze! heb ik ook :D heb je een pb gestuurd voor de spiegels
 
@Bazza: Welkom hier! Mag ik eens een brutale vraag stellen? Wat is het kenteken? Kon wel eens de motor zijn die mijn vader nieuw heeft gekocht...Daardoor heb ik destijds het SV virus gekregen!


Ik ga binnenkort proefrijden op een Bandit 1250....sssssssttt
 
Wat zouden jullie doen?

Ik heb vorig jaar een SV650 uit 2000 gekocht. Ik ben van plan er zeker nog een jaar op te rijden. Maar ik lees overal dat een investering in de vering voor wel een must have upgrade is.

Zouden jullie die paar honderd euro investeren of gewoon lekker zo blijven rijden?
 
@Bazza: Welkom hier! Mag ik eens een brutale vraag stellen? Wat is het kenteken? Kon wel eens de motor zijn die mijn vader nieuw heeft gekocht...Daardoor heb ik destijds het SV virus gekregen!

Motor staat niet hier, maar ff uit me hoofd begint ie met MN-XH
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan