MF 't Gooi en aanhangsels 133 KOFFIE @#$%

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé Jan, welkom terug, alles heel gehouden? ;)

Lees even een beetje terug in het Eifel topic, als je wil....dan kan ik e.e.a. nog even vastleggen m.b.t. de reserveringen.

MF 't Gooi in de Eifel. April '13
Hmmm... Zou graag mee willen maar die periode is voor mij helaas niet te doen. Verjaardagen en trouwfeestje(s) en precies die periode willen ze op het werk een groot project opleveren :( dat gaat nie lukken nie
 
X de huishoudster? Doe mij de tuinvrouw dan maar :+
 
Laatst bewerkt:
Leuk gehad en alles nog heel?
Alles nog heel, bijna alleen maar stoeltjesliften daar, dus ski's konden aanblijven :P

Veel kilometers gemaakt, mooi skigebied, alles lekker op elkaar aangesloten. Sneeuw was ook helemaal prefect *D

Volgende keer moeten we ons alleen wel een beetje verdiepen in de route erheen, de bergpas vanuit Frankrijk was dicht, dus we moesten omdraaien en via Spanje rijden. Dat was dus ruim 200 km extra over binnenweggetjes :/
 
Laatst bewerkt:
Ja, jammer Fred ;)

Maar jij boft, jij mag twee keer :P

Ik vermoed trouwens dat het apriltripje voor ons een seizoensopener zal zijn en dat we vaker die kant op gaan. Vorig jaar maar twee keer geweest. Het jaar daarvoor iedere maand :X
 
Ik hoop dit jaar ook wat meer naar het buitenland te gaan op de motor. Eerst nog navigatie kopen. Heb er al een op het oog: Zumo 350LM.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan