MF 't Gooi en aanhangsels 133 KOFFIE @#$%

Status
Niet open voor verdere reacties.
*D Goed gepoetst dus :) :P

Ja, mooi gesprek:

"Flos je?"
"Nee"

"Gebruik je tandenstokers?"
"Nee"

"Rook je?"
"Ja"

"Poets je elektrisch?"
"Nee"

"Nou ja, ziet er prima uit, ga zo door"


_O-

Al járen 4 vullingen. Op een gegeven moment heeft ie uit verveling de amalgaamvullingen maar vervangen voor witte _O-
 
Laatst bewerkt:
Gillie: Felie ;)

Gaatjes: kiep gowing! *O* hier 2 stuks vulling en verder weinig ge-etter *D en dat wil ik zo houden... B|

Mooi plaatje hier voor de deur met al die schaatsers :)
 
Laatst bewerkt:
denk dat ik nu geen tour de france meer mag rijden met de hoeveelheid bloed in mijn koffie
 
goeie morgen allemaal, ook weer gevonden :W

@ fox :Y en ook weer sneller en zuiniger en gemakkelijker te installeren, heb je de SSD van Intel ? hoeveel Gb ?


Samsung 840 pro. 256GB

Windows dvd er in, letterlijk in 5 minuten geinstalleerd en zat ie al op t bureaublad *O*
Opstarten slaat ook nergens meer op, sneller dan t windows logo in beeld kan komen. Paar seconden en hij is er.

Gebruik nu mijn oude ssd van OCZ als gameschijf en heb daarnaast een 1 en 2TB "ouderwetse" schijf er in hangen. ( in de meterkast nog een NAS met 4tb)

Nu alle data overzetten en alle progs er weer op. Ben je zo toch nog een hele dag bezig..
 
Nu alle data overzetten en alle progs er weer op. Ben je zo toch nog een hele dag bezig..
Ja, leuk al die giegelbytes maar data pompen duurt best lang :)

In de categorie WTF:
In navolging van de Nederlandse dijkwegen die afgesloten worden voor motorrijders, wil nu ook het Franse departement Haut-Rhin in de Vogezen hiermee beginnen. Volgens de regionale overheid gebeuren er op de bergpassen naar de cols teveel ongevallen waarbij motoren betrokken zijn. Hierom worden bergcols als de Col de la Schlucht, Col du Louchbach, Col des Bagenelles, Col de Bramont, Col d'Oderen en de Col du Ballon in het weekend verboden gebied voor motoren .. De Fédérations Françaises de Motards en Colère (FFMC) en het meer algemene Collectif de Défense des Loisirs Verts (Codever) zijn daarom een online petitie gestart.
Meer hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan