MF 't Gooi en aanhangsels 133 KOFFIE @#$%

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je verleert het niet, maar je wordt onzeker en durft niet meer te doen wat je vroeger deed.

Dat dus. Nou ja, Detox ziet inderdaad waar het nu mis gaat (tussen m'n oren).

Zoals Stampertje tegen Bambi in de gelijknamige film zei: "Beetje wiebelig, ventje..." :+


Ik heb trouwens ook geskeelerd, dat is een beetje dezelfde techniek als schaatsen op Noren. Moet alleen opletten dat ik niet vergeet dat ik aan de voorkant veel langere schaatsen heb dan op kunstschaatsen.

Misschien ook de skeelers maar weer eens van zolder halen als het straks weer wat beter weer wordt :Y
 
Laatst bewerkt:
Je verleert het niet, maar je wordt onzeker en durft niet meer te doen wat je vroeger deed.

Daar moet ik al niet eens over nadenken....

... ik trainde vroeger drie keer in de week en heb dat van mijn 6e tot 16e gedaan.
De capriolen die ik toen op het ijs uithaalde ga ik echt niet meer aan beginnen.
Dan mag je de ambulance op voorhand wel bellen. :+
 
Ken t... :(

Geen bodem, geen Erwin...

Suf he, ik heb dat dus ook.

De mensen die erbij waren toen we vorig jaar in de Moezel gingen zwemmen, hebben gezien dat ik ook geen held ben bij diep water. Ik moet ook kunnen staan en de bodem voelen. Helaas zorgde dat er toen ook voor dat ik mijn voet open haalde aan iets scherps :X

Waar het door komt, geen idee. Ook alleen een A-diploma. Weet eigenlijk niet waarom ik daarna niet verder gegaan ben. Misschien vond ik het toen niet leuk en vond m'n moeder alleen A wel voldoende.
 
Da's een kwestie van leeftijd Girl :')

Lichaam kan het niet meer, koppie durft het ook niet meer >>>>>>>>> gewoon oud *D
 
Laatst bewerkt:
Da's een kwestie van leeftijd Girl :')

Lichaam kan het niet meer, koppie durft het ook niet meer >>>>>>>>> gewoon oud *D
full



Nou, dan moet jij nog maar even snel genieten.... :X
 
Da's een kwestie van leeftijd Girl :')

Lichaam kan het niet meer, koppie durft het ook niet meer >>>>>>>>> gewoon oud *D

Dat heeft er wel mee te maken...

... was gisteren met Atlas en Kato bij ballorig en ik probeer altijd wel mee te doen.
Maar op een gegeven moment bij die trampoline dacht ik ook... rustig aan. :Y
 
De oplossing tegen gebroken polsen is simpel> NIET met je handen de klap opvangen :N
 
De oplossing tegen gebroken polsen is simpel> NIET met je handen de klap opvangen :N

Dat is een reflex die ik mis :+
Heb daardoor ook 2 prachtige voortanden door de tandarts gemaakt O-)

na 5 keer gebroken voortanden weet ik zeker dat het ik het reflex mis
 
neuh, tanden sterven af en voel je dan niet meer :+








Maar da's DE manier om je polsen heel te houden :Y
 
Helm op 8-)


opgelost.


Maar aangezien de rommel op straat hier waterig is.... is het hele probleem weer uit de wereld.
Doe maar warm water nu.
Kunnen de noppies weer uit de schuur *O*
 

Naast dat ik alle zwemdiploma's had die normaliter te halen waren, was ik ook gek van zwemmen in natuurwater. Wij woonden vroeger vlak bij de spiegelplas (Nederhorst den Berg), en heb daar heel wat kilometertjes gezwommen, en in zomernachten ook gewoon in het donker. Op sommige plekken is de plas 45 m diep en het water is erg helder. Omdat de plas zo diep is ontstaan er erg koude stromen op grote diepte en soms komen deze stromen aan de oppervlakte.

In de zomer zwommen we wel eens de plas over (ik en een vriend van me), om vervolgens weer terug te lopen, maar op een keer (was ook de laatste keer) kwam ik van het ene op het andere ogenblik van lekker warm oppervlakte water in ijskoud water terecht. Ik kreeg verschrikkelijke kramp in mijn benen en mijn armen weigerden alle dienst. Ik schreeuwde nog naar m'n maat (die dobberde al wat verder in een rubberen opblaasbootje) en daarna zakte ik naar beneden en raakte in paniek (of andersom). Mijn vriend heeft me er weer uit gehaald, en over de boot heen gelegd. Na een tijdje ging het wel weer, maar ik heb daarna nooit meer in de plas gezwommen waar je niet kon staan.

Ik kan met geen pen beschrijven wat je op zo'n moment meemaakt of wat er zich afspeelt in je gedachten, maar ik wil dat nooit meer meemaken, want je maakt alles zeer bewust mee maar je zakt weg, in dat grote diepe donkergroene water onder je en je kan er niets aan doen.

We zijn vaak genoeg gewaarschuwd, maar je bent jong, je zwemt iedereen voorbij, en die koude stromen ? ach, je voelde wel eens wat als je dook, maar dan ging je gewoon weer naar boven en dan werd het weer warm, wat kon je gebeuren ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan