Suzuki 250cc verzameling Deel 2

Ja het leven van een verzamelaar gaat niet over rozen ;) ,daarom heb ik ze verkocht,dan was er weer een accu kapot,of een carburateur die lekte of er lag weer olie op de vloer enzzzzz.
Je zag ze bij wijze van spreken achteruit gaan in staat,toen dacht ik liever dat ze naar
andere liefhebbers gaan dan dat ze hier alleen maar staan.1 of 2 is mooi zat.Dus bijna alles verkocht en alleen nog maar 1 Kreidler,mooi zat en vergt nagenoeg geen onderhoud.Hier met de smalle wegen heb je toch niks aan een snelle motor.
 
Laatst bewerkt:
Haha stelletje horders :9~ ,geeft niet hoor het is allemaal zo leuk om te hebben,als ik zo'n enorme hal met verwarming had als sommige Amerikanen dan was het ook HAMSTEREN geworden.
B7jXY6oCYAA3vFE.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb de 4 verschillende WW modellen nu bijna kompleet

Heb in ieder geval overal goede voorbeelden van maar wil toch proberen om het origineel te houden.

behalve de 2 laatste tanks die zijn echt niet goed genoeg ;(



full
 
Jou kennende komt de perfecte tank ook wel een keertje langs. :Y
 
Laatst bewerkt:
Jou kennende komt de perfecte tank ook wel een keertje langs. :Y


Ja je zou het wel denken :P

Maar deze tanks/modellen zijn zelfs in Japan vrij zeldzaam

en als er dan een keer iets te koop komt is het in zeer slechte staat.

Ik blijf proberen :Y :Y er staat gelukkig nog wel iets om mee te rijden O-) O-)
 
Heren,

Sinds kort ben ik de eigenaar van een RG 250 uit 1990, een heerlijke motor om op te rijden. loopt prima start prima, werkelijk geen vuiltje aan de lucht. het enige dat ik mis is een onderkuip. ik weet dat hij zo uit de fabriek komt maar met een onderkuip vindt ik hem mooier. heeft er iemand tips of kan iemand me helpen?
full
 
Heren,

Sinds kort ben ik de eigenaar van een RG 250 uit 1990, een heerlijke motor om op te rijden. loopt prima start prima, werkelijk geen vuiltje aan de lucht. het enige dat ik mis is een onderkuip. ik weet dat hij zo uit de fabriek komt maar met een onderkuip vindt ik hem mooier. heeft er iemand tips of kan iemand me helpen?
[afbeelding]


Ziet er goed uit :Y :Y

Het is een RG 250 WE uit 1984 ook wel MK2 genoemd

Wat zoek je ? een originele die zijn in 2 delen of imitatie is uit 1 stuk.

Volgens mij heb ik nog deze imitatie onderkuip liggen

origineel weet ik niet zeker moet ik ff zoeken :$

full


de witte SUZUKI letters zitten er niet meer op
 
Laatst bewerkt:
Erik die opgeeft '( ,nou dat woord komt in zijn vocabulaire niet voor Bas,al moet
hij heel Japan daarvoor binnenste buiten keren vinden zal hij het :Y . ;)
Nog even en hij heeft heel Japan leeggekocht :+
 
Laatst bewerkt:
Erik die opgeeft '( ,nou dat woord komt in zijn vocabulaire niet voor Bas,al moet
hij heel Japan daarvoor binnenste buiten keren vinden zal hij het :Y . ;)
Nog even en hij heeft heel Japan leeggekocht :+


Nou ik was het eigenlijk goed zat een paar weken terug.

hoop gez##k met het verzenden en het niet willen verzenden vanuit Japan.

( verzendkosten van bijna 700 euro voor een topkuip zonder ruitje :( :( :( terwijl ik er al een stuk of 10 heb laten komen voor ongeveer 85 euro)



Heb nu bij hoge uitzondering iemand bereid gevonden om de WW tank op te sturen.

Hoop wel dat het goed komt er liggen nog onderdelen bij die man die ik gekocht en betaald heb in 2013 duzzzzzzzzz

soms word het me teveel ;( ;( ;(
full
 
2013? nou ik zou daar dan niet zo veel vertrouwen meer in hebben,hij neemt wel erg lang de tijd. :z :?
Voor die 700,- kan je zelf naar Japan afreizen.Met de KLM 575,- eurie,kan je er gelijk een leuke vakantie van maken :Y :W
 
Laatst bewerkt:
vandaag met Michiel naar de Vaartse Oldtimer Dag geweest :] :] :]

slecht weer jammer genoeg dus lage opkomst '(

toerritje gereden en droog thuisgekomen

JPS doet het prima :Y :Y



full
 
eindelijk het ontbrekende juiste zadel gevonden voor de champagne Walter Wolf

je ziet het bijna niet maar ik heb er nu een zwarte op zitten en er hoort een donker blauwe op :9

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan