Kawasaki ER-6 Topic deel IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee vrij natuurlijk (mits je zaterdag ochtend van 07:00 to 09:00 uur meerekent), en dinsdag een half dagje om rustig aan de week te beginnen. *O*
 
middag :W

wanne weer jonge!

Gelukkig heb ik nog een moto staan om ff mee te spelen, kawa'tje heeft winterstop op de verzekering.
 
full

Bouwjaar 2006​
Pazzo race hendels​
Korte kenteken houder​
Race spiegels​
gipro gear indicator​
 
Nou ziet ik trouwens weer iemand met een gear indicator!!
Kan iemand mij zeggen of zoiets een beetje zelf aan te sluiten is. Zo ja, waar moet deze dan op komen. :? :?

Denk dat zoiets voor mij ook wel interessant is gezien ik me nog weleens vergis met versnellingen.
Of helemaal terug om vervolgens de juiste te vinden :? :?

:W
 
Nou ziet ik trouwens weer iemand met een gear indicator!!
Kan iemand mij zeggen of zoiets een beetje zelf aan te sluiten is. Zo ja, waar moet deze dan op komen. :? :?

Denk dat zoiets voor mij ook wel interessant is gezien ik me nog weleens vergis met versnellingen.
Of helemaal terug om vervolgens de juiste te vinden :? :?

:W

Je plaatst het stekkertje in de diagnose-stekker die onder het zadel zit en that's it.

:W
 
Zo'n indicator aansluiten is echt zo gedaan enige wat ff tijd kost is een mooi beugeltje maken en het draad mooi achter je kappen leggen
 
OP wordt steeds mooier. Complimenten Sender *D
Poll en werkelijkheid komen niet overeen. :P
Zwart heeft de overhand in de werkelijke wereld van de ER6 :] rijders.

Iedereen stemt uiteraard op z'n eigen kleur.

Ik heb op wit gestemd, omdat ik zelf een witte had genomen indien ik er een nieuw mocht uitkiezen. Alhoewel ik m'n eigen Candy Burnt Ogrange ook heel mooi (en apart) vindt.
 
Iedereen stemt uiteraard op z'n eigen kleur.

Ik heb op wit gestemd, omdat ik zelf een witte had genomen indien ik er een nieuw mocht uitkiezen. Alhoewel ik m'n eigen Candy Burnt Ogrange ook heel mooi (en apart) vindt.

De kleur van je motor is idd heel mooi en apart.
Wie weet als het 2012 model er in die kleur was geweest.
Had ik misschien wel staan twijfelen. Nu niet.
Het Firecracker Red van de 2013 modellen is/lijkt een stuk minder mooi
 
Zo'n indicator aansluiten is echt zo gedaan enige wat ff tijd kost is een mooi beugeltje maken en het draad mooi achter je kappen leggen

Bij mij zat hij er al op.. Is ook heel handig vastgezet. Gewoon door dubbelzijdige plak-klittenband.. Zit muurvast en snel vastgezet..

@ Sender.. Mijn bouwjaar staat er niet bij :p.. Heb als mod ook een er6n tankpad.. Bouwjaar 2007 ABS..
 
Bij mij zat hij er al op.. Is ook heel handig vastgezet. Gewoon door dubbelzijdige plak-klittenband.. Zit muurvast en snel vastgezet..

@ Sender.. Mijn bouwjaar staat er niet bij :p.. Heb als mod ook een er6n tankpad.. Bouwjaar 2007 ABS..

Ik bedacht me ineens dat ik er een origineel verlaagd kawasaki zadel op heb zitten...ook een mod toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan