Triumph Speed Triple topic deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
kiek een eiland bewoner die het wel snapt :+
lekker weertje daar 8-) hier 10 cm sneeuw

:o :o ;(

images


8-)

Zo vanmiddag carnaval, gran marscha (doptocht) beleven.


:W
 
nee! jij als gewaardeerd lid van dit topic.. laat je toch niet op je kop zitten door iemand met een h :9~ nda? na al die tijd heb je toch wel iets te melden?


Gij bent wel opvallend veul aan het posten hier mee oewen .ond. O-)
Mijn gevoel zegt dat bij jou er weer een Triumph aan zit te komen jonguh :Y



;)
 
Beste Losbol,

Hoe zit het met het geluid met zo'n kleine demper?
Is dat nog te doen of is het aan de harde kant?

Bij de weg, wel een dikke machine !!!

Gr.Mark.
 
Beste Losbol,

Hoe zit het met het geluid met zo'n kleine demper?
Is dat nog te doen of is het aan de harde kant?

Bij de weg, wel een dikke machine !!!

Gr.Mark.

Thanx ;)
Geluid is mooi donker, maar wel wat aan de luide kant. Met killer zit hij op 100 dB, al lijkt het in het echt minder. Er zit dus ook geen E-keur op, maar die gok durf ik wel te nemen.
 
Als ik voor mijn dempert mag spreken, hij is luid :j

Middag trouwens, :W


Dat is ook niet vreemd met een CW uitlaat ;) De Bos klinkt toch een stuk docieler. Ook ten opzichte van een MIVV voelt de Bos minder luid aan. Al is hij dat misschien niet bij hogere toeren.
 
Ik wil zelf een mivv pas maken op een arrow voorpijp.

Wel een mivv met E-keur en db killer, vandaar.
Maar als dat nog te hard klinkt gaat het iets anders worden.
Dan zal dus een langere demper worden.

Ik heb een leo vince gp demper pas gemaakt op de arrow pijp, maar dat was ook een
grote hoop geluid en dus niet zo'n succes.

Ik wil geen problemen hebben op de dijkjes hier inde buurt, vandaar mijn vraag.


Gr.Mark.
 
Dat is ook niet vreemd met een CW uitlaat ;) De Bos klinkt toch een stuk docieler. Ook ten opzichte van een MIVV voelt de Bos minder luid aan. Al is hij dat misschien niet bij hogere toeren.

Je hebt gelijk, maar je hebt een speed en je wil wat :] ondertussen stiekem een beetje rond kijken voor een alternatief (qua dempert)..iets met hobby's en geld ofzo :? :9
 
Ik wil zelf een mivv pas maken op een arrow voorpijp.

Wel een mivv met E-keur en db killer, vandaar.
Maar als dat nog te hard klinkt gaat het iets anders worden.
Dan zal dus een langere demper worden.

Ik heb een leo vince gp demper pas gemaakt op de arrow pijp, maar dat was ook een
grote hoop geluid en dus niet zo'n succes.

Ik wil geen problemen hebben op de dijkjes hier inde buurt, vandaar mijn vraag.


Gr.Mark.
Moeilijk, volgens mij komt de Arrow zelf het dichtst bij een mooi, maar niet te luid geluid. Maar ook die heeft weer geen keurmerk...
 
Speedy heeft weer kuren '( Wilde die net niet starten B| Gelukkig was er een heuveltje in de buurt waar ik hm af kon laten rollen om te starten. 2x '( Heb ik mijn exercise ook weer gehad. Kreng heeft veel compressie zeg. De eerste keer in z'n 2 maar trok een mooi zwarte streep ipv te starten. Terug heuvel op duwen en toen maar in de derde versnelling. Vroem, direct lopen.

Nu weet ik al een tijdje dat als ik op de accu meet zo'n 13 volt krijg (stationair) en als ik gas geef, het voltage wat zakt ipv naar 14 op te lopen. Maar het ging al ruim een maand goed. Sinds ik het ontdekt heb :X Waarschijnlijk speelt het al veel langer.

Zal het de rectifier (hoe heet dat ding in NL ook al weer |( ) de geest gegeven hebben of toch de dynamo.

Net de accu ff aan de lader gehad en brommer start direct zonder aarzelen. Als nieuw :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan