Triumph Speed Triple topic deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originaliteit word altijd overgenomen ;)

beter goed gekopieerd dan slecht bedacht O-)

ik was overigens ook niet de eerste met clip ons op een 1050, maar wel hier op het topic O-)

losbol zn speed en die van mij worden wel een soort van jekyll & hyde zo 8-)

nog maar s een plaatje van een speed met clip ons en koplampen dan :X

843b06253c53d5c3dd1eaead0c639a57
 
Moet mijn speedy nog uitproberen met de clipons... maar voorlopig toch druk met andere kleine :P dingen _O-

Naast dat ik het gewoon bruut vind staan en er veel positieve dingen over hoor qua rijden, hoop ik toch ook mijn schouders te sparen. De fatbar-houding zorgde ervoor dat mijn schouderkapsel ging ontsteken bij langer ritten. Iets wat ik niet kreeg op de cbr600 en dus hopelijk straks ook niet meer op de speed *O*
 
Moet mijn speedy nog uitproberen met de clipons... maar voorlopig toch druk met andere kleine :P dingen _O-

Naast dat ik het gewoon bruut vind staan en er veel positieve dingen over hoor qua rijden, hoop ik toch ook mijn schouders te sparen. De fatbar-houding zorgde ervoor dat mijn schouderkapsel ging ontsteken bij langer ritten. Iets wat ik niet kreeg op de cbr600 en dus hopelijk straks ook niet meer op de speed *O*

:W tijd voor meer zon en minder snee(uw) :]
 
Goeienavond !!

Mag ik me even voorstellen ?
Ben nieuw op dit forum, maar zit al weer mijn 3e triumph en mijn 2e speed..
Ik heb meteen een vraagje:

Met welke banden rijden jullie ?

Ik had op mijn vorige speed michelin power pure liggen, daar was ik erg tevreden over, maar dit type is er niet meer geloof ik.... Mijn actuele speed (2011) heb ik gekocht met dunlop sport max eronder, maar deze zijn aan vervanging toe..

Wat is jullie advies ?? :?
 
beter goed gekopieerd dan slecht bedacht O-)

ik was overigens ook niet de eerste met clip ons op een 1050, maar wel hier op het topic O-)

losbol zn speed en die van mij worden wel een soort van jekyll & hyde zo 8-)

nog maar s een plaatje van een speed met clip ons en koplampen dan :X

[afbeelding]

Berust op puur toeval ;)

En goede smaak natuurlijk :+
 
Goeienavond !!

Mag ik me even voorstellen ?
Ben nieuw op dit forum, maar zit al weer mijn 3e triumph en mijn 2e speed..
Ik heb meteen een vraagje:

Met welke banden rijden jullie ?

Ik had op mijn vorige speed michelin power pure liggen, daar was ik erg tevreden over, maar dit type is er niet meer geloof ik.... Mijn actuele speed (2011) heb ik gekocht met dunlop sport max eronder, maar deze zijn aan vervanging toe..

Wat is jullie advies ?? :?


Heb al van alles eronder gehad op de Speeds.
Power Pure, de gewone Powers, Metzelers, Conti,s
Heb nu de Dunlops SportSmarts
Deze bevallen tot nu toe het beste ( op model 2011 )

:)
 
Heb al van alles eronder gehad op de Speeds.
Power Pure, de gewone Powers, Metzelers, Conti,s
Heb nu de Dunlops SportSmarts
Deze bevallen tot nu toe het beste ( op model 2011 )

:)

:^

Al vind ik de oude vertrouwde Pipo's met dit koude weer toch prettiger.
 
Goeienavond !!

Mag ik me even voorstellen ?
Ben nieuw op dit forum, maar zit al weer mijn 3e triumph en mijn 2e speed..
Ik heb meteen een vraagje:

Met welke banden rijden jullie ?

Ik had op mijn vorige speed michelin power pure liggen, daar was ik erg tevreden over, maar dit type is er niet meer geloof ik.... Mijn actuele speed (2011) heb ik gekocht met dunlop sport max eronder, maar deze zijn aan vervanging toe..

Wat is jullie advies ?? :?
Mot jij dringend nieuwe hebben, want de nieuwe pilot power 3 is zo goed als uit. Veel beter dan de Pure.
 
Hey guys,

Ben heel benieuwd naar een SPEED TRIPLE 1050 vanaf 2007...
Budget €5000.

Ga ik dat voor elkaar boksen of moet ik nog een jaar wachten
 
:^

ik denk ook dat 5000€ wat aan de lage kant is voor een speed triple vanaf 2007. Hangt natuurlijk ook samen met aantal km op de teller, staat van de motor enz
 
Heb al van alles eronder gehad op de Speeds.
Power Pure, de gewone Powers, Metzelers, Conti,s
Heb nu de Dunlops SportSmarts
Deze bevallen tot nu toe het beste ( op model 2011 )

:)

:^

Ik heb deze overigens op daytona 955i liggen.., MNaar geven een goed gevoel. Toen ik de motor kocht zaten er vierkante qualifiers op. Ook leuk aan de Sportsmarts; ze rullen zo lekker op :)

_DSC5361.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gaaf , ruig, rammelend apparaat zo,n Benelli.
Had ik ook nog eens ooit mijn zinnen op gezet.


:o

Staat een strakke TNT 1130 te koop bij MotorCity Amsterdam voor EU. 6.290,= (2005, 14.000km) Vinnik echt niet duur voor zo'n mooi gebouwde karakterfiets.


Maar ik heb al genoeg karakter in de garage staan :W
 
Staat een strakke TNT 1130 te koop bij MotorCity Amsterdam voor EU. 6.290,= (2005, 14.000km) Vinnik echt niet duur voor zo'n mooi gebouwde karakterfiets.


Maar ik heb al genoeg karakter in de garage staan :W
De ellende krijg je er gratis bij 8-)

Nu, 6290 euri voor een fiets van 8 jaar oud en van inferieure kwaliteit vind ik nog altijd veel...
 
De ellende krijg je er gratis bij 8-)

Nu, 6290 euri voor een fiets van 8 jaar oud en van inferieure kwaliteit vind ik nog altijd veel...

Ik kijk persoonlijk bij brommers liever naar km stand en staat; wat minder naar bouwjaar.
Ben geen ervaringsdeskundige wat betreft Benelli, maar ik vind ze wel mooi! 8-)

full


Achterbrug, excentrische verstellers, ventilatoren aan de zijkant, wielen, front, etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan