Triumph Speed Triple topic deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Qua geluid heb ik alleen nog maar complimenten gekregen van mijn Mivv, met en zonder DB-killer. Zonder DB-killer gingen de complimenten van :) ----> *D -----> :} }) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond,weet er iemand of het model Speed van bouwjaar 2000-2001 enige problemen/kinderziektes heeft?

Dank bij voorbaat
 
Evening....

Staat mijn Speedje voor een beurt, wordt het zondag 18 graden? Heb hem misschien voor het weekend terug...(hoop het stiekem wel)...Dan gaan we mooi op de plof naar het voetbal....
 
Evening....

Staat mijn Speedje voor een beurt, wordt het zondag 18 graden? Heb hem misschien voor het weekend terug...(hoop het stiekem wel)...Dan gaan we mooi op de plof naar het voetbal....

Het is pas dinsdag .... zal toch zeker wel morgen of overmorgen klaar zijn. Meestal hoeft een beurtje (mits gepland) niet langer als een dag te duren :Y
 
Heren,

ik denk er aan mijn dubbele Arrow uitlaten op mijn 2011 Speed Triple te vervangen door een lowboy.
Zowel die van Arrow als die van SC Project zijn erg knap. De Arrow kost al gauw 800 eur tweedehands (wel met voorbochten), de SC Project komt op een 400 euro nieuw.

SC Project
[afbeelding]
[afbeelding]

Arrow
[afbeelding]

Persoonlijk vind ik de Arrow er wat logger uitzien (vind ik trouwens van de dubbele Arrow ook, zeker in vergelijking met bijv de dubbele Akrapovic)

Graag jullie mening of alternatieven..

vind die sc ook wel dik, al zou ik persoonlijk de stickers er af pulleken :X

je kan ook á la wo er mooi een akra op laten meten *D

om je op andere ideeen te brengen, vind ik dat mivv pijpje ook nog altijd erg 8-)

:Y

_DSC2889.jpg
 
B| nu is ie al niet leuk meer.


:+


Maak je een keer een grapje...


Zat al in die richting te denken vanwege de lengte richting en de bolling van het kapje... Maar kon dat niet ergens bij het achterwiel plaatsen :? Logisch dus :P

Maar weet je zeker dat je nu alle moertjes en onderdelen er weer op hebt en dat je hulpje niet stiekem nog iets heeft verduisterd }) :P

Begin nu te twijfelen nu je het zegt :/ maar geen schroefjes over en ook geen gaatjes waar evt. een schroefjes in moet. :+
Vanavond een ritje om te kijken of alles goed functioneert en dan zondag richting eifel *O*


Dat is een mooi vooruitzicht!


Heren,

ik denk er aan mijn dubbele Arrow uitlaten op mijn 2011 Speed Triple te vervangen door een lowboy.
Zowel die van Arrow als die van SC Project zijn erg knap. De Arrow kost al gauw 800 eur tweedehands (wel met voorbochten), de SC Project komt op een 400 euro nieuw.

Persoonlijk vind ik de Arrow er wat logger uitzien (vind ik trouwens van de dubbele Arrow ook, zeker in vergelijking met bijv de dubbele Akrapovic)

Graag jullie mening of alternatieven..


Als je ie SC mooier vindt dan neem je die toch, ik vind de Arrow mooier


Ik ga deel 37 maar alvast in de steigers zetten. :)

mag er voor mij een nieuw plaatje in de OP? zonder de giraffeprint? :P

IMAG0515.jpg


kan gelijk de spelfout uit m'n nickname gehaald worden. (er staat Renj ipv Rnej)

:} thanks!


Beter!
 
Niet alles even mooi haha gelukkig verschillen smaken...

Regen spoelt de pekel lekker weg, beetje jammer dat ik een uur aan het fietsen was om thuis te komen op dat moment B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan