VTR-SP (+ inglourious Basterds) meeting 2013

Wat is voor jou een geschikte datum voor een VTR-SP (+ inglo

  • 26 & 27 & 28 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 & 4 & 5 mei

    Stemmen: 5 71,4%
  • Pinksteren: 17 & 18 & 19 & 20 mei (of een deel e

    Stemmen: 2 28,6%
  • Hemelvaart: 9 & 10 & 11 & 12 mei (of een deel er

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Helaas heb ik dit weekend al iets en kan dan ook geen dagje komen aansluiten.. '(
Volgend jaar beter!

Have fun allemaal!
 
Heb het geregeld, ik ben er bij! Alleen de sneeuw moet nog even weg en we kunnen! :]
 
Laatst bewerkt:
Vincent,heb jij nog 2 slaap plekken voor de basterds,ze willen graag het hele weekend mee.Oh, lees net dat we bij de scouting slapen, dus dat past dan wel..
.
 
Laatst bewerkt:
Achja, zo groeit zo'n meeting uit naar een jaarlijks terugkerende activiteit, vol gezelligheid. Mogelijk dat vrienden van mij ook nog aansluiten: een R1 en een monster.
Moeten misschien wel de zaterdag groep gaan opsplitsen, anders is het niet meer relaxed rijden. Dan treffen we elkaar op verschillende punten. Heeft iemand van jullie ook een navigatie op een Vtr/Basterd?

Ps openingspost is weer aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Vincent,heb jij nog 2 slaap plekken voor de basterds,ze willen graag het hele weekend mee.Oh, lees net dat we bij de scouting slapen, dus dat past dan wel..
.
Jeps, plek zat!
image_zpsaeee4626.jpg
 
Hallo Ik ben er ook bij 3,4,5 incl. Slapen graag.
Graag ffe nog wat info zoals adres s.v.p.
Je staat erbij! Welkom!
Ps adres enz stuur ik nog toe:Tis in Ulestraten.... Kun je alvast effe googlen ( geeft wat voor pret)

Voorheen spraken deelnemers wat af en kwamen ze gezamelijk richtig het zuiden....
 
Laatst bewerkt:
Voor mijn geen heel weekend, maar ik ga mijn uiterste best doen om op zaterdag te komen. Afstand is wel een uitdaging 320km heen/terug en 300km+ touren. Kleine 700km op 1 dag is best afzien op een sp. Ik heb het al een keer eerder gedaan. Ik laat het nog even op mij inwerken. Even onder voorbehoud als jullie het niet erg vinden.
 
Waar kom je vandaan? Ik uit Groningen en mijn SP gaat in de Transit. Die van jou kan er ook bij als je uit deze buurt komt. Scheelt toch 300 km.
 
Terug
Bovenaan Onderaan