VTR-SP (+ inglourious Basterds) meeting 2013

Wat is voor jou een geschikte datum voor een VTR-SP (+ inglo

  • 26 & 27 & 28 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 & 4 & 5 mei

    Stemmen: 5 71,4%
  • Pinksteren: 17 & 18 & 19 & 20 mei (of een deel e

    Stemmen: 2 28,6%
  • Hemelvaart: 9 & 10 & 11 & 12 mei (of een deel er

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Waar kom je vandaan? Ik uit Groningen en mijn SP gaat in de Transit. Die van jou kan er ook bij als je uit deze buurt komt. Scheelt toch 300 km.

Mocht het zijn dat hij niet gaat, en ik kan mee dat weekend. (wat ik wel helaas pas ná 23 april weet) dan zou ik ook wel graag mee willen :)
 
Voor mijn geen heel weekend, maar ik ga mijn uiterste best doen om op zaterdag te komen. Afstand is wel een uitdaging 320km heen/terug en 300km+ touren. Kleine 700km op 1 dag is best afzien op een sp. Ik heb het al een keer eerder gedaan. Ik laat het nog even op mij inwerken. Even onder voorbehoud als jullie het niet erg vinden.
Anders is het een idee dat je dan zaterdag op zondag blijft slapen? Dan vertrek je gewoon zondag ochtend vroeg...... Want idd +300km en dan nog heen/weer naar huis, is pittig!
 
Ben nu een Multistrada 1200 GT aan het inrijden, daar is 600 km per dag goed op te doen. Op een SP kan het wel maar prettig is het niet.
 
Waar kom je vandaan? Ik uit Groningen en mijn SP gaat in de Transit. Die van jou kan er ook bij als je uit deze buurt komt. Scheelt toch 300 km.

Ik kom uit Nieuwgein, onder Utrecht. Dat is niet in de buurt of op de route zuidwaarts :N

Anders is het een idee dat je dan zaterdag op zondag blijft slapen? Dan vertrek je gewoon zondag ochtend vroeg...... Want idd +300km en dan nog heen/weer naar huis, is pittig!

Dat is ook wel een goed idee! Als ik zaterdag weer terug ga en ben weer thuis is het alweer donker en het scheelt weer 165km in 1 ruk. Zal het wel even aan mijn achterban moeten vragen (vrouw + 4 kids)

Daarbij moet ik wel op zoek naar iets waar ik bagage in kan doen, tandenborstel, kussentje :P enz.
 
Ik kom uit Nieuwgein, onder Utrecht. Dat is niet in de buurt of op de route zuidwaarts :N




Daarbij moet ik wel op zoek naar iets waar ik bagage in kan doen, tandenborstel, kussentje :P enz.

Ik kom uit Utrecht dus samen rijden? En een rugzakje moet toch genoeg zijn? Kan anders mijn rolzak mee nemen. Is er nog plek over voor wat spullen van jou. :Y
 
Zaterdag ben ik aanwezig. (Svp laat het droog zijn)

Zondagochtend rij ik weer terug, dus blijf 1 nachtje slapen als dat mogelijk is.

En nu mijn armen en polsen trainen ;)
 
Zaterdag ben ik aanwezig. (Svp laat het droog zijn)

Zondagochtend rij ik weer terug, dus blijf 1 nachtje slapen als dat mogelijk is.

En nu mijn armen en polsen trainen ;)

Nog even kijken wat handig is. Ben dan drie weekenden achter elkaar bezig met de motor. Maar wil er zaterdag bij zijn en dan slapen tot zondag. Mogelijk vrijdag avond al gaan rijden.
 
Peter aka Hakman: jij komt met de bus? Kun jij 1 of meerdere slaapmatjes/slaapzakken meenemen?
Ik heb er nu 7.....
 
Peter aka Hakman: jij komt met de bus? Kun jij 1 of meerdere slaapmatjes/slaapzakken meenemen?
Ik heb er nu 7.....

Slaapmatjes heb ik een flink aantal, komt goed. Slaapzakken maar twee, de rest hebben die jongvolwassenen van mij kwijt gemaakt op festivals. Ik kan wel een aantal dekbedden meebrengen, die bus is groot genoeg. Zeg tegen die tijd maar wat je nodig hebt.
 
Nu de oude filmpjes aan het bekijken van de meeting :D
Heb er zin in! Morgen rondje rijden om op te warmen.
 
ik heb trouwens geen camera steun om te filmen. dus geen camera bij me.
ik heb wel een tank steun voor een sp.
 
Ik kom ook de zaterdag, ulestraten is niet zo ver voor mij:)

Gaat de route door Duitsland? Wat doen jullie dan allemaal met de uitlaten? Ik heb namelijk geen db killers en geen Ekeur..

Ik heb ook een tomtom op de Vtr, maar ben ook niet bepaald een voorrijder.. En ik heb de VTR nog niet zo lang (pas een km of 500 mee gereden), Dus erg snel zal ik nie rije nie.. :)
 
We gaan altijd met open pijpen zonder e-keur, nooit problemen gehad.
1 keer aangehouden in België, toen moesten we blazen
 
idd. nooit problemen mee gehad. ik neem ze wel mee want ja met een 4 cilinder is het een ander verhaal.

en hard rijd en reed ik ook niet en ze wachten altijd netjes bij de volgende afslag.
 
Effe over de slaapzakken: ik probeer zoveel als mogelijk hier te regelen: scheelt weer voor de mensen die van ver op de motor moeten komen qua bagage. Ik houd jullie op de hoogte:

Welkom Luc: leuk dat je mee gaat! Ik heb eigenlijk nooit db-killers of e-merken op mijn uitlaten gehad. En ik ben net zoals Sneedee zegt ook nooit in Belgie/Duitsland aangehouden. Behalve die ene keer in België: man, wat kwamen we toen met een rotvaart aanblazen! Haha. Toen moesten we effe blazen, kon je een zucht van opluchting horen. Een glimlach van de agenten, een glimlach van ons en we konden verder blazen!
Tis een beetje wat jij wil: originele uitlaten of niet. De kans dat we gecontroleerd worden is er, maar is ook klein. We rijden niet op de meest toeristische routes (rondje Ruhrberg etc.) , waar die mannen vaker staan. Aan jou de keuze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan