VTR-SP (+ inglourious Basterds) meeting 2013

Wat is voor jou een geschikte datum voor een VTR-SP (+ inglo

  • 26 & 27 & 28 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 & 4 & 5 mei

    Stemmen: 5 71,4%
  • Pinksteren: 17 & 18 & 19 & 20 mei (of een deel e

    Stemmen: 2 28,6%
  • Hemelvaart: 9 & 10 & 11 & 12 mei (of een deel er

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Moet ik nog iets specifieks meenemen voor het slapen? :Z

En hoe laat is het lekkere ontbijt :9

Straks even kijken of ik de planning kan forceren om vrijdag al te komen :Y of :N
 
Moet ik nog iets specifieks meenemen voor het slapen? :Z

En hoe laat is het lekkere ontbijt :9

Straks even kijken of ik de planning kan forceren om vrijdag al te komen :Y of :N
Ik heb gezorgd dat er een matje en een slaapzak is voor iedereen. Tis aan jezelf om wat extra kleding en persoonlijke spulletjes mee te nemen, als we niet aan het rijden zijn.
dikke trui voor als we wellicht een kampvuurtje maken, met nog wat snacks op de bbq!

De eersten zullen wel rond 7:00 - 7:30 wakker worden. Tja ontbijt rond 8:00- 09:30. Dan alle kloffies aantrekken. Maar tis geen bijbel hoor.... We wachten wel.
 
Laatst bewerkt:
zaterdag bbq. o uu ik heb er zin in.
Dat kan..... Khad meer het idee om zaterdag namiddag op de terugweg ergens te eten, en dan het laatste stuk naar "huis" rijden. Vervolgens kan dasr zich iedereen wat opfrissen en kunnen we aan het kampvuur nog wat na snacken( frikandelletje, hamburger, speklap en wat sausjes)

Dat geeft naar mijn idee wat voordelen:
- ruimte qua eten inkopen: tis lastig inschatten voor 10 personen. Teveel/teweinig eten etc.
- we kunnen op het gemak de hele dag benutten om te rijden. Terugkomen en dan nog uitgebreid bbq is tijdrovend/vermoeiend na zon lange dag. Iedereen is behoorlijk gaar na een lange rit....
 
Ik heb gezorgd dat er een matje en een slaapzak is voor iedereen. Tis aan jezelf om wat extra kleding en persoonlijke spulletjes mee te nemen, als we niet aan het rijden zijn.
dikke trui voor als we wellicht een kampvuurtje maken, met nog wat snacks op de bbq!

De eersten zullen wel rond 7:00 - 7:30 wakker worden. Tja ontbijt rond 8:00- 09:30. Dan alle kloffies aantrekken. Maar tis geen bijbel hoor.... We wachten wel.

Is het een bezwaar als ik vrijdagavond kom, had een verplichting en die is komen te vervallen *O*
 
Goed nieuws voor de MotoGP Fans:
We kunnen vrijdag/Zaterdag en zondag (voor en na terugkomst) Livestream MotoGP kijken *O* :] op groot scherm!

vrijdag 03 mei 2013
09:00-12:00 - MotoGP: Jerez - trainingen
13:00-16:00 - MotoGP: Jerez - trainingen
15:05-16:00 - MotoGP: Jerez - Moto2 training

zaterdag 04 mei 2013
12:30-16:30 - MotoGP: Jerez - MotoGP trainingen en kwalificaties

zondag 05 mei 2013
13:00-13:45 - MotoGP: Jerez - Moto3 en Moto2 races
13:45-15:00 - MotoGP: Jerez - MotoGP race

motogp.com · MotoGP Jerez Test 2013


entradas-corte-ingles-moto-gp-jerez.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goed nieuws voor de MotoGP Fans:
We kunnen vrijdag/Zaterdag en zondag (voor en na terugkomst) Livestream MotoGP kijken *O* :] op groot scherm!

vrijdag 03 mei 2013
09:00-12:00 - MotoGP: Jerez - trainingen
13:00-16:00 - MotoGP: Jerez - trainingen
15:05-16:00 - MotoGP: Jerez - Moto2 training

zaterdag 04 mei 2013
12:30-16:30 - MotoGP: Jerez - MotoGP trainingen en kwalificaties

zondag 05 mei 2013
13:00-13:45 - MotoGP: Jerez - Moto3 en Moto2 races
13:45-15:00 - MotoGP: Jerez - MotoGP race

motogp.com · MotoGP Jerez Test 2013


[afbeelding]

Zo, dat is een leuk vooruitzicht :)

Wie trekt zijn leer of textiel aan? Wat is aan te raden?
 
Ik vertrek zaterdag om een uur of 9 thuis, dan zal ik er wel zo ong om kwart over 9 zijn;)

Ik rij gewoon in leer:)
 
Goed nieuws voor de MotoGP Fans:
We kunnen vrijdag/Zaterdag en zondag (voor en na terugkomst) Livestream MotoGP kijken *O* :] op groot scherm!

vrijdag 03 mei 2013
09:00-12:00 - MotoGP: Jerez - trainingen
13:00-16:00 - MotoGP: Jerez - trainingen
15:05-16:00 - MotoGP: Jerez - Moto2 training

zaterdag 04 mei 2013
12:30-16:30 - MotoGP: Jerez - MotoGP trainingen en kwalificaties

zondag 05 mei 2013
13:00-13:45 - MotoGP: Jerez - Moto3 en Moto2 races
13:45-15:00 - MotoGP: Jerez - MotoGP race

motogp.com · MotoGP Jerez Test 2013


[afbeelding]

Hier word ik heeeel erg vrolijk van te gek :} :} :9 :9 *O* *O* *O* *O* :W tot morgen avond :W
 
Laatst bewerkt:
Dat kan..... Khad meer het idee om zaterdag namiddag op de terugweg ergens te eten, en dan het laatste stuk naar "huis" rijden. Vervolgens kan dasr zich iedereen wat opfrissen en kunnen we aan het kampvuur nog wat na snacken( frikandelletje, hamburger, speklap en wat sausjes)

Dat geeft naar mijn idee wat voordelen:
- ruimte qua eten inkopen: tis lastig inschatten voor 10 personen. Teveel/teweinig eten etc.
- we kunnen op het gemak de hele dag benutten om te rijden. Terugkomen en dan nog uitgebreid bbq is tijdrovend/vermoeiend na zon lange dag. Iedereen is behoorlijk gaar na een lange rit....


hahah dat bedoel ik dus ook.
voor eten ben ik altijd in. en BBQ is voor mij snack vlees. de rest intreseerd met niet zoveel hahah.

ik ga kijken o ik die twee routes in mijn tomtom krijg.
 
Neem effe de aansluitkabeltjes mee. Ik heb de laptop bij me dus dan kunnen we altijd nog routes erop zetten of aanpassen.
 
jep doe ik. maar die tom tom kan geen routes die groter zijn dan 50 punten. dat stond niet in de boekjes. hahah
 
bah wil mijn motor nog ff poetsen zie ik 2 grote sneeen en een hoop kleinr in mijn achterband. diegrote op mijn canvas. ben ergens door glas gereden. dus nu nog nieuwe banden erop. dus nee 6 uur haal ik niet meer. jullie zien me wel verdschijnen.
 
bah wil mijn motor nog ff poetsen zie ik 2 grote sneeen en een hoop kleinr in mijn achterband. diegrote op mijn canvas. ben ergens door glas gereden. dus nu nog nieuwe banden erop. dus nee 6 uur haal ik niet meer. jullie zien me wel verdschijnen.
Beter dat je het op tijd ziet maar wel balen. :N
Tot zo
 
Oi wat had ik weer graag mee gewild. Mijn motor heeft nog geen meter gereden dit jaar. Zo jammer die verbouwing maar ja ... keuzes. Ik wens jullie veel stuur plezier en kijk uit naar de pics . Gr peter :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan