VTR-SP (+ inglourious Basterds) meeting 2013

Wat is voor jou een geschikte datum voor een VTR-SP (+ inglo

  • 26 & 27 & 28 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 & 4 & 5 mei

    Stemmen: 5 71,4%
  • Pinksteren: 17 & 18 & 19 & 20 mei (of een deel e

    Stemmen: 2 28,6%
  • Hemelvaart: 9 & 10 & 11 & 12 mei (of een deel er

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Heb t super naar mijn zin gehad vandaag, wat mij betreft een geslaagde dag! :-)

Volgend jaar moet ik er maar voor zorgen dat ik heel het weekend aanwezig kan zijn ;)


PS, waar blijven die filmpjes/foto's.. had ze nu toch wel al online verwacht :+
 
Iedereen inmiddels veilig thuis? Zou wel moeten als ik dit kan posten vanuit Groningen. Waanzinnig weekend geweest, iedereen daarvoor bedankt en Vincent bijzonder, zonder zijn werk vooraf en zijn voorrijkunsten had het weekend niet kunnen plaatsvinden :}
 
Wij zijn ook weer veilig thuis, aardig verrot, dat wel.
En zoals al gezegd een top weekend en Vincent bedankt van ons drieën.
 
Hey mannen, jullie ook bedankt allemaal! Tis altijd maar afwachten hoe de groep zich pakt en of het allemaal "klikt". Ik heb het ook super naar mijn zin gehad. Goed gelachen en heerlijk rit door de hemel, een stukje hel en vervolgens weer de hemel in!
Ik zal vanavond de fotos en filmpjes op de faceboek pagina plaatsen. Als zich iemand geroepen voelt om er een leuke montage van te maken, graag!
 
Ook ik heb het geweldig naar me zin gehad het was echt een top weekend ! ! *O* *O*
Mijn complimenten :} Vincent het was erg goed geregeld allemaal ik zou zeggen op naar een volgende.

Hakman hartelijk dank voor de service ook daar was ik erg blij mee het was gezellig.

Morgen toch ook maar ffe zo'n Facebook acount maken ben benieuwd naar de foto/filmpjes.
Ik ga morgen ffe kijken of ik mijn filmpjes/foto's kan delen met jullie.

Oja en vergeet niet vanavond voor je gaat slapen ffe de schaapjes te tellen _O-

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
ff zoeken naar vtr meeting. die staat er maar een.

en inderdaad allemaal bedankt het was super.
vincent weer alles geweldig geregeld.
zou je misschien nog ff dat stukje van zondag kunnen plaatsen dan kan ik deze week nog ff langs gaan.
 
Mannen was gezellig van het weekend :) Lekker wezen rijden :] en veel gelachen _O-

Zal dit nooit meer vergeten, code rood en schapen _O-

*O* *O* Grote pluim voor Vincent die dit allemaal georganiseerd heeft, supergaaf en BEDANKT :} :}
 
Lekker hoor, nu kan ik niet meer slapen.

Hey ward hoe zijn de filmpjes ? Ben erg benieuwd. Kun je die delen of op dvd zetten/ branden of iets dergelijks ?

Als er nog meer foto's filmpjes zijn van anderen van ons weekend dan hou ik me graag aanbevolen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ongeveer 50GB aan film, je kan me een stick sturen, of ik stuur de kaartjes naar je op een dan zet je het op je pc.Kan je ze daarna doorsturen naar de volgende.
 
Ik heb iedereen gePB'ed, met daarin de kosten.
Schade valt mee dacht ik zo.....
 
Ik heb ongeveer 50GB aan film, je kan me een stick sturen, of ik stuur de kaartjes naar je op een dan zet je het op je pc.Kan je ze daarna doorsturen naar de volgende.
Mail anders effe _O-

Maar misschien voelt zich iemand geroepen om er een leuke compilatie van te maken?
 
Volgens mij hebben jullie 't wel leuk gehad!

Misschien een idee om eind augustus er nog 1tje te doen? :+
Kan ik ook mee :9
 
Volgens mij hebben jullie 't wel leuk gehad!

Misschien een idee om eind augustus er nog 1tje te doen? :+
Kan ik ook mee :9
Als ik de reacties lees dan was dit een zeer geslaagde editie idd.

Nog een meeting eind augustus? Ik zou zeggen: wat let je? Doe een oproep op het forum en wellicht zijn er mensen die mee willen helpen organiseren.
 
Als ik de reacties lees dan was dit een zeer geslaagde editie idd.

Nog een meeting eind augustus? Ik zou zeggen: wat let je? Doe een oproep op het forum en wellicht zijn er mensen die mee willen helpen organiseren.

Bij deze dan :)

Midden Nederland of Westen kan ik helpen. Of als er iets is wat ik kan doen JB1 laat het maar weten.

Ik zat te denken aan Duitsland, die richting op :)
Buitenland is toch een stuk mooier sturen (en eten) dan hier in NL!
 
Terug
Bovenaan Onderaan