VTR-SP (+ inglourious Basterds) meeting 2013

Wat is voor jou een geschikte datum voor een VTR-SP (+ inglo

  • 26 & 27 & 28 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 & 4 & 5 mei

    Stemmen: 5 71,4%
  • Pinksteren: 17 & 18 & 19 & 20 mei (of een deel e

    Stemmen: 2 28,6%
  • Hemelvaart: 9 & 10 & 11 & 12 mei (of een deel er

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Pralientje

MF veteraan
4 jul 2003
2.152
0
Hallo allen


Ik heb even via Facebook gepolst of er genoeg animo is voor een 2013 versie van de SP meeting. Zoals het er nu uitziet, is er genoeg interesse! Uiteraard mogen inglourious basterds (lees andere motor dan VTR-SP) ook deelnemen. Graag zelfs! Hoe meer zielen, hoe meer kabaal! :]

537824_208270705981007_1768434556_n.jpg


De meeting vindt al enkele jaren op een soortgelijke manier plaats. Het is geen 1 daagse bijeenkomst! Natuurlijk kunnen mensen altijd op een bepaalde dag aansluiten of eerder weg... De opzet is meerdags plezier.

Volgens de poll is het 3/4/ 5 mei in het zuiden geworden!
Maak je geen zorgen over de stalling van de motoren: altijd achter slot en grendel.
Deeze locatie ( scouting gebouw Ulestraten) dient als uitvalsbasis voor een flinke tourtocht in de buurt. Slaapspullen worden tot op zekere mate geregeld (slaapzak en comfortabel matje). In het scouting gebouw is een doushe , toilet en ruime keuken, grote zaal en weide. Alles omheind met een hoog hek. 's Avonds kunnen we een lekker kampvuur /bbq maken.

Deelnemers tot nu toe;

Slapers:
1 - pralientje (bevestigd)
2 - sneedee (bevestigd)
3 - hakman (bevestigd)
4- nithwith (bevestigd)
5 - ward24 (zaterdag rit en avond slapen bevestigd)
6 &7 - 2basterds via sneedee (bevestigd)
8 - supersoundhound (bevestigd)
9 - high-level-SP2( zaterdag rit en avondje slapen)

Zaterdagrit:
- Luc2572
- Thomas D

Afgelopen keren verliep de meeting alsvolgt:
- Vrijdag namiddag aankomen, gereed maken en veel motor praat met DVD's kijken enz.. Voor eten wordt gezorgd. Eerste krat bier gaat leeg!
- Zaterdag op tijd opstaan om te ontbijten. Rond 10 uur in de ochtend vertrekken voor een goede tourtocht(+300km). Onderweg werd regelmatig gestopt gedronken en gegeten. Het lag eraan hoelaat we "thuis"kwamen. Soms werd er's avonds gechineesd, of geBBQ-ed, soms de stad in. Bak bier 2 en 3 zijn een feit.
540463_101274633347282_98675037_n.jpg

- Zondag lekker relaxed opstaan, en nog een kleine tourtocht door de buurt. Daarna ging ieder zijn weg naar huis. In het verleden hebben we ook nog eens een circuit-training in Zolder geboekt. Dat behoeft wat meer organisatie.

522977_101273660014046_695997946_n.jpg


Kosten worden gedeeld en je gaat mee op eigen risico. Het is geen stuntshow en teveel (onveilig)hanen gedrag wordt niet gewaardeerd. Gaat om het plezier en dat iedereen heelhuids thuiskomt.

Tot slot: bij te slechte weers vooruitzichten blazen we het geheel af en gaat het mogellijk op een later moment in het jaar door.

550543_101257420015670_1428830813_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
:W

Ik zal eens kijken of ik mee kan (qua financiën) OVB dus.
Gaat allemaal low budget... rond de €20 voor de verblijfskosten. Reken daarbij de benzineen nog hier en daar een drankje/hapje.... Zal zo'n €100-€140 totaal zijn voor 3 dagen fun. das te doen.... dacht ik zo. Maar ik kan natuurlijk niet in jouw beurs kijken. We horen het wel.
 
Laatst bewerkt:
Gestemd op 3'4 en 5 mei, maar vind eind april ook prima, locatie voorkeur in het zuiden..
 
3-4-5 mei gestemd, maar maakt niet zoveel uit. Iedereen komen, het is echt hartstikke gezellig! En lekker rijden natuurlijk :P

Noorden kan goed, wil ik best regelen!
 
Laatst bewerkt:
Is totaal geen probleem hoor: gewoon een dag aansluiten, wanneer je zowiezo vrij hebt....

:W Ff bericht naar het juiste forum plaatsen

Kijk dat is een goed idee!


Dan hou ik dit forum wel stilletjes in de gaten voor plaats en datum.
Wie weet komt er dan tijdens het weekend plotseling een witte SP het gebulder versterken :+
 
Ik heb waarschijnlijk nog 2 Basterds (Duc998 en Gsx-r 1000)die voor een zaterdag mee willen incl één nacht slapen.
Hangt ff af van de datum....
 
Goh wat baal ik. Ik denk namelijk dat het mij niet gaat lukken om er bij te zijn.

We zijn thuis aan het verbouwen en ik had mij voorgenomen dat het voor de bouwvak klaar moet zijn. En zit nog met een opleiding.

Ik ga daarom niet stemmen, teveel onzekerheden. Maar mocht het dit jaar in het noorden zijn dan ga ik zeker proberen om een dag mee te rijden.

Ik volg het topic wel natuurlijk.
 
Goh wat baal ik. Ik denk namelijk dat het mij niet gaat lukken om er bij te zijn.

We zijn thuis aan het verbouwen en ik had mij voorgenomen dat het voor de bouwvak klaar moet zijn. En zit nog met een opleiding.

Ik ga daarom niet stemmen, teveel onzekerheden. Maar mocht het dit jaar in het noorden zijn dan ga ik zeker proberen om een dag mee te rijden.

Ik volg het topic wel natuurlijk.
Dat Kan natuurlijk niet! Dan moeten we de frieze nuchterheid gaan missen! Hopenlijk gaat het toch nog lukken om erbij te zijn.... Verbouw en studeer ze!
 
Ik woon zelf in de buurt van maastricht, dus doe mij maar zuid;)

Waarschijnlijk kan ik niet alle dagen komen, maar zaterdag met de tour mee moet wel lukken denk ik zo:)
 
Zoals eerder gezegd kan ik niet heel het weekend, dus zeker voor een dagje mee rijden is het voor mij wel fijn als de meeting in het Zuiden is
 
plaats vind ik denk beide leuk. als ik het kan bijhouden. (als basterd).
 
Laatst bewerkt:
Ik ga de knoop doorhakken: het is 3/4/5 mei geworden. Qua locatie is de voorkeur richting het zuiden gegaan. Mannen: start your engines!

Naarmate de datum dichterbij komt, wil ik wel graag weten wie blijft slapen enz. Dan kan ik rekening gaan houden met eten, slaapmatjes en slaap zakken.
 
Laatst bewerkt:
Zal even informeren bij de Basterds, wat ze willen, ik in ieder geval wel, vrijdag en zaterdag slapen.
Heb er zin in..
 
Terug
Bovenaan Onderaan