MF 't Gooi Nummer 134, winterse buien en natte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bowlen!! *O*

Bummer Foxxie...vrouwen blijven rare wezens ;) Tkomp wel goed :)

Ik heb besloten de motor toch nog maar even te laten slapen tot het ietsiepietsie warmer word weer, donderdag per OV naar de beurs dus.

Die foto, die helmen, kolere, nja ik zal niet zo snel n helm daar kopen denk ik, niet nodig nu, sowieso niets nodig, gewoon lekker kijken! Geld sparen voor de grote openingen op 10 maart! :]
 
:')

@Blowers: das sneller te organiseren; zaterdagavond bij mij thuis! :z

Zo'n R1200RT is enorm wend- en handelbaar....
.... voor 'n knap staaltje stuurwerk... klikkerdeklik. :}
Das gaaf! Schijnen ze in Utrecht ook te kunnen. Toen ik m'n Triumph nog had en nog in Vleuten woonde, reed er eentje (motoragent) voor mij bij mij de straat in (enkelbaans, een richtingsstraatje).
Blijkbaar moest ie toen ineens weg, want hup hij stond zo achterstevoren in de andere rijrichting en weg was ie.
Toen wist ik dus dat het kon met een BMW, dan moest het mij helemaal lukken, dacht ik..
Met de Triumph nooit echt lekker gedaan. Met m'n beemer gaat het als boter. Veel soepeler dan die Triumph.. :Y
 
Dat zijn jouw woorden.... ;)

Maar ik vind het erg knap hoe die gast er mee rond weet te gaan.
Hij laat het er ook nog eens zo eenvoudig uitzien... :]
Zo zijn er veel meer filmpjes te vinden. Veelal politie geloof ik.
Die trainen denk ik enorm veel op dat korte werk.

Knap is het zeker :Y
 
Zo, keiharde handel bedreven vanavond. Setje velgen van de Laguna verkocht. Is weer goed voor het motorbudget, want ik zal nog even op de reiskosten moeten wachten tot Maart. :P

Daarbij, ik had 9 wielen in de schuur liggen, en ze pasten allemaal niet op de Astra. :')
 
Zo, keiharde handel bedreven vanavond. Setje velgen van de Laguna verkocht. Is weer goed voor het motorbudget, want ik zal nog even op de reiskosten moeten wachten tot Maart. :P

Daarbij, ik had 9 wielen in de schuur liggen, en ze pasten allemaal niet op de Astra. :')


9 :?
 
Fox : beter alleen dan pijnlijk samen ;) komt wel goed en je focus op wat anders.

Iedereen weer beter? Komt nog een koufrontje aan :/
 
Op de hoek van de A1 en de weg naar Anna's Hoeve een groepje brikkers gespot, net iets na vier uur; Grote Voet?? :?

Zeg maar Brikjes ;-) Het groepje stond er omdat er bij de bezinepomp één met een gebroken koppelingskabel stond die we voor de laatste 3 a 4 km maar ff op de bezemwagen gezet hebben. (normaliter krijgt het 1e pechgeval de reserverbrommert in ruil).
image.php


@ Fox - altijd jammer. Komt vast wel iemand anders langs.

@ Politie-fietsen-wedstrijden; zou bijna me rijdbewijs gaan inleveren.
Maar die Goldwing kan gewoon niet omvallen als je hoort hoe vaak die over de grond schuurt ...

@ Blowen - ff in de peiling houden. Komt wat rust in de agenda/het hoofd na komende week.
 
Laatst bewerkt:
Vrouwen zijn stom, evenals koude-frontjes, de bijbehorende verkoudheden en een hoognodige bezemwagen. Daarom voor iedereen die het nodig heeft een
full


Daarentegen een *O* voor RT-kunsten, verkochte wielen en het blowen *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan