Het grote ONK OW-Cup topic

Cup-dag op cpz

  • 1 ja

    Stemmen: 67 74,4%
  • 2 nee

    Stemmen: 23 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wilde ook nog enkele ONK races gaan rijden maar dit gaat niet goef komen met die 400 euro inschrijfgeld.
Dit gaat voor problemen geven. Ik voorzie een heel klein deelnemersveld.
 
Is er nog iemand die de vrije trainingen meepakt voor de paasraces *O*

Drie vrije trainingen a 25 min : 200,- Holy fuck :$

Ik heb 3 sessies SGT (bij de CRT dus) voor 5 april geboekt en betaal daar 155,- voor. Die sessies duren geloof ik 20 minuten.

Omgerekend betaal je per 5 minuten bij de CRT dus 12,91 en bij de KNMV/ONK 13,33.

Een verwaarloosbaar verschil dus.

Voor de duidelijkheid: ik vind dat de CRT de races top organiseert en de manier waarop Hennie de rijders betrekt bij z'n besluiten is super. Kan eigenlijk geen slecht woord spreken over de CRT. Maar als we het hebben over de kosten kunnen we toch ook gewoon eerlijk zijn, laten we niet net doen alsof het bij de CRT goedkoper is dan bij de KNMV.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 3 sessies SGT (bij de CRT dus) voor 5 april geboekt en betaal daar 155,- voor. Die sessies duren geloof ik 20 minuten.

Omgerekend betaal je per 5 minuten bij de CRT dus 12,91 en bij de KNMV/ONK 13,33.

Een verwaarloosbaar verschil dus.

Voor de duidelijkheid: ik vind dat de CRT de races top organiseert en de manier waarop Hennie de rijders betrekt bij z'n besluiten is super. Kan eigenlijk geen slecht woord spreken over de CRT. Maar als we het hebben over de kosten kunnen we toch ook gewoon eerlijk zijn, laten we niet net doen alsof het bij de CRT goedkoper is dan bij de KNMV.

Als je dat dan weer per uur gaat bekijken is het verschil €25,20 per uur,zijn er zat die dat niet verdienen ;)
 
Ik heb 3 sessies SGT (bij de CRT dus) voor 5 april geboekt en betaal daar 155,- voor. Die sessies duren geloof ik 20 minuten.

Omgerekend betaal je per 5 minuten bij de CRT dus 12,91 en bij de KNMV/ONK 13,33.

Een verwaarloosbaar verschil dus.

Voor de duidelijkheid: ik vind dat de CRT de races top organiseert en de manier waarop Hennie de rijders betrekt bij z'n besluiten is super. Kan eigenlijk geen slecht woord spreken over de CRT. Maar als we het hebben over de kosten kunnen we toch ook gewoon eerlijk zijn, laten we niet net doen alsof het bij de CRT goedkoper is dan bij de KNMV.


Verschil is idd minimaal...
 
Als je dat dan weer per uur gaat bekijken is het verschil €25,20 per uur,zijn er zat die dat niet verdienen ;)

:N doorgegeven bedragen zijn per 5 minuten, dus slechts 5,04 per uur verschil en lijkt me dat je dat toch wel verdient ;)
 
Laatst bewerkt:
heb het blauwe er ook op gemaakt, niet echt mijn ding...

full


vandaag blok afgebouwd en onder de motor gehangen, morgen maar ff af laten stellen.

Doel is 10pk meer voor de motor en 10kg minder voor de rijder, beide is nog niet zeker :+ :+
 
jeremayah

witte cijfers??

geen twincup meer??
eerste wedstijd iig niet, ik wil strijden op de baan en daar beter van worden, verschillen in twin cup onderling is volgens mij erg groot.. maar als t na race 1 een succes blijkt kan ik zo switchen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan