Het grote ONK OW-Cup topic

Cup-dag op cpz

  • 1 ja

    Stemmen: 67 74,4%
  • 2 nee

    Stemmen: 23 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
En in de hagel rijden,wat ben je dan? :?
Laatste race afgelopen jaar bijna met blauwe plekken van de hagel de race uitgereden O-)Kan ik me wel in vinden ja.
Als ik daar voor het eerst zou zitten tussen 100/150 van die mafkezen die ik niet ken,zou ik me ook gedeisd houden :+

Dan is een enquete rond mailen op zich niet heel verkeerd denk ik.

Ik kan wel een polletje aan de O.P. toevoegen anders,wel of geen cpz.
Zal niet heel betrouwbaar zijn denk ik aangezien iedereen op mf dan mee kan stemmen :/


een mafkees :+
 
Zandvoort is een onwijs leuke baan, je moet alleen zoals kleine michiel al zegt respect hebben voor een paar bochten. Je gaat op assen toch ook niet met ontzettend veel risico de ramshoek in? Wetende dat het een tlletje wordt en ritje in de gele bus?
 
Zandvoort is een onwijs leuke baan, je moet alleen zoals kleine michiel al zegt respect hebben voor een paar bochten. Je gaat op assen toch ook niet met ontzettend veel risico de ramshoek in? Wetende dat het een tlletje wordt en ritje in de gele bus?


Nou Bart, dat komt misschien ook omdat we onverschrokken noord hollanders zijn :D Uit de klei getrokken boeren *O*
 
Vol gas op de Veenslang met hagel in your face! Was genieten! :9~

Oh.. Enne... Present! :W

Moest je zomaar een nieuw startnummer aanvragen? ;) :+

Eens kijken of ik je nog voor kan blijven,werd nog spannend einde seizoen vorig jaar om je voor te blijven in ieder geval.
 
Laatst bewerkt:
Moest je zomaar een nieuw startnummer aanvragen? ;) :+

Eens kijken of ik je nog voor kan blijven,werd nog spannend einde seizoen vorig jaar om je voor te blijven in ieder geval.
:')
lukt wel, schroef die veren wel weer ff onder die fiets vandaan ,moet er nog weer ff wat groens ophalen :P :+
 
Tellen alle races in de CRT 600 mee, of komen/komt de slechtste resultaten/het slechtste resultaat te vervallen? Weet namelijk niet of ik er 6 april bij kan zijn :)
 
Foto-7SIJJIGY.jpg

Foto-HLTCDDH4.jpg


Yeah!! Mijn zelfgemaakte aluminium regenwielhouders zijn gereed!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan