Het grote ONK OW-Cup topic

Cup-dag op cpz

  • 1 ja

    Stemmen: 67 74,4%
  • 2 nee

    Stemmen: 23 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen moe en versleten?
Mooie dag vandaag. 7de geworden in de procup600 vlak achter Graaffie volgens mij.
Verslagje volgt.
 
Klopt, als je op P7 gefinished bent, ik ben op P6 gefinished. Zakte helaas terug uit de groep om P3, dat was een mooie strijd om het podium! Helaas rem problemen! Jij kwam net na de finish voorbij op je groene Kawa ZX6-R en stak je duim op?
 
was de situatie bij de ruskenhoek een beetje duidelijk aangegeven
of schoten er toch mensen de snelle in tijdens de training.

lekker bezig johan, ik mag 30 april weer :]
 
Klopt, als je op P7 gefinished bent, ik ben op P6 gefinished. Zakte helaas terug uit de groep om P3, dat was een mooie strijd om het podium! Helaas rem problemen! Jij kwam net na de finish voorbij op je groene Kawa ZX6-R en stak je duim op?

Klopt. Je kwam ineens terugvallen ja. Goed verdedigd nog.
 
was de situatie bij de ruskenhoek een beetje duidelijk aangegeven
of schoten er toch mensen de snelle in tijdens de training.

lekker bezig johan, ik mag 30 april weer :]

Situatie was duidelijk, maar in de eerste ronde schoof er gelijk iemand onderuit. Wat een k%t bocht.
 
Hier en daar nieuwe curbs? hoe rijdt dat? Linker knikje in de GT en uitkomen GT?
Of zijn er nog meer nieuwe curbs? :)

Linker knikje geen last van. Uitkomen ook niet echt tot je eroverheen gaat, dan kan je niet meer terug i.v.m. een rand van ca. 5cm. Maar dan ben je toch al te ver gegaan.
 
Klopt. Je kwam ineens terugvallen ja. Goed verdedigd nog.

Ja ik wist dat er wat rijders volgden en ik het tempo niet meer aankon met die rem, dus erg verdedigend proberen te rijden. Helaas P5 net niet kunnen houden, maar jou er wel net achter kunnen houden. Doe je volgende race weer mee?
 
Hier en daar nieuwe curbs? hoe rijdt dat? Linker knikje in de GT en uitkomen GT?
Of zijn er nog meer nieuwe curbs? :)
De kerbs zijn wel goed. Maar de "nieuwe" die erachter liggen zijn wat minder. Die liggen een cm of 5 dieper. Ik schoot er bij de haardbocht buiten en lag bijna meteen van mn fiets. Wel een aandachtspuntje denk ik Ferry, Tristan heeft ze voor het CRT op verschillende manieren "geprobeerd" vrijdag.
 
Ja ik wist dat er wat rijders volgden en ik het tempo niet meer aankon met die rem, dus erg verdedigend proberen te rijden. Helaas P5 net niet kunnen houden, maar jou er wel net achter kunnen houden. Doe je volgende race weer mee?

Knap gedaan hoor!
Volgende race helaas niet, 11 juni waarschijnlijk wel. Moet nog even kijken ivm werk
 
Ik was bezig voor pole position. Reed tweede en in de stekkelwal zwaaien ze blauwe vlaggen. No hard feelings hoor. Van mij heb je toch nooit last in de race hahaha. Ik rijd hem toch nooit uit ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan