Het Suzuki GSX-R 600 topic deel 28!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik brak m'n pols omdat m'n wiel keihard naar rechts sloeg terwijl ik op dat moment uit het zadel geworpen in de lucht hing met m'n volle gewicht op de clip ons. Maar inderdaad een hoop mensen doen dit instinctief, ik heb geleerd altijd m'n armen bij me te houden en de val te "breken" door met de kracht van de val mee te rollen bij impact. (zover dat gaat op snelheid natuurlijk!) Helaas had dat bij die betreffende crash niet veel zin.

Dit soort valpartijen gaan vaak zo snel dat je niet eens beseft wat er gebeurt.
Een kat in nood maakt soms rare sprongen zeggen ze wel eens.
Klopt, noemen ze ook wel valbreken,maak je zo klein mogelijk, hoofd naar je borst,je rechterarm naar je buik zwaaien en je lichaam vormt zich als een bal( rollende bal)
Je hoofd maakt zo de minste kans om het asfalt te raken, minder kans op nek breuk.
Een dosis geluk bij een val is natuurlijk ook heel fijn.
Het zijn van die onverwachte dingen tijdens een crash waar je niet van weet hoe het afloopt, gelukkig kun je het nog na vertellen.
 
Trouwens vanavond voor het eerst met een groep MFers hier uit de buurt een tochtje op de motor gemaakt.
We waren met 8 mannen en 1 vrouw(ik),was super leuk en voor herhaling vatbaar.
 
Dit is de rontgenfoto van gister waarop duidelijk te zien is dat de chronische scaphoidbreuk nu eeeiiindelijk aan het genezen is! Kijk goed dan zie je de genezende breuk nog zitten.

Vreemde plek om te breken, maar heel goed dat het nu geneest. En de pijn zal toch ook wel minder worden? Al is het maar gewoon omdat jij dat wilt.
 
Thanks Christine.. lekker gevoel hoor, beetje zo zweven!

Vreemd plek?zeer veel voorkomende breuk in de pols :Y bij mij zelfs 2x links 2x rechts..maar bij de laatste keer brak het scaphoid op een plek waar het gewoon niet doorbloed is, vandaar de genezingsproblemen. De pijn die ik nu ervaar is vooral weefsel- en zenuwpijn door o.a. de operaties.
 
Ja is een klotebreuk inderdaad, heb ik met mountainbiken ook een keer gebroken. Maar wel meer geluk gehad dan jij als ik dat zo lees... Mooi dat het nu goed heelt!
 
Net heerlijk gereden. zelfs gelijk het eerste regenbuitje gehad. en dan nog rijdt ie heerlijk
Bij deze het beloofde plaatje :P
full
 
Aaahhw, ik dacht even deel 29 te openen, maar hij laadt de afbeeldingen niet mooi in. Even spelen en proberen, anders moet iemand het maar even overnemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan