Het Suzuki GSX-R 600 topic deel 28!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is zeker wel een mooi ding maar nee dankje, is en blijft blauw wit :+ Of het moet zo'n interessant prijsje zijn dat het voor jou niet leuk meer is om 'm uberhaupt te verkopen O-)
De combinatie zwart-oranje spreekt me meer aan, of van de 750 de zwart-bordeaux :9

Met een witte gsxr hoor je er pas bij 8-) :+
 
full

full


Ken al een goede spuiter... ;)
 
Jullie kunnen oficieel een gsxr rijder erbij schrijven.
Suzuki gsx-r 2011 25th anniversary edition.

Dinsdag ophalen. Foto's volgen later :D
 
Aggy,gefeliciteerd met je bike.
Nog een vrij nieuwe ook nog en zwart altijd goed.
Hou de glimmende kant boven en ik wens je vele
veilige kilometers toe.
 
Benieuwd naar de foto's, gefeliciteerd ermee! ;)

Overigens, zijn er hier mensen die ervaring hebben met het circuitrijden via motorsportlifestyle.nl? En niet zo specifiek, überhaupt ervaring met circuitrijden? :P
Kwam ze al tegen op de beurs, maar wil nu toch wel een dagje inplannen. Is een volle dag wat ik heb begrepen, met veel theorie en uiteindelijk 3x20 minuten over het circruit van Zandvoort rijden.

Geloof dat het sowieso een topdag is, en dat een motorrijder er veel aan kan hebben. Planning is 9 mei, met Hemelvaart, nu maar hopen op goed weer.
 
Benieuwd naar de foto's, gefeliciteerd ermee! ;)

Overigens, zijn er hier mensen die ervaring hebben met het circuitrijden via motorsportlifestyle.nl? En niet zo specifiek, überhaupt ervaring met circuitrijden? :P
Kwam ze al tegen op de beurs, maar wil nu toch wel een dagje inplannen. Is een volle dag wat ik heb begrepen, met veel theorie en uiteindelijk 3x20 minuten over het circruit van Zandvoort rijden.

Geloof dat het sowieso een topdag is, en dat een motorrijder er veel aan kan hebben. Planning is 9 mei, met Hemelvaart, nu maar hopen op goed weer.

super organisatie! alles tot in puntjes geregelt. goed volt en super ervaring! Zandvoort is ook leuk circuit *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan