Almelo en omgeving deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W


Zo, Scott net ingeleverd bij z'n moeder in Overdinkel en meteen de tank volgegooid in Gronau.

Zo bankhangen voor de voetbal.. :')
 
hebben jullie deze ook gezien op de beurs ??

full
 
Art Boumann, Kenny Roberts, Paul Smart and Kel Carruthers (met gele petje). Laguna Seca AMA 750cc, 1974:

full
 
Haha maar het is wel en 6 cylinder.. maar mooi vinden kan ik hem ook niet.. wel appart..
Blijft natuurlijk een Honda. Die andere Honda met dezelfde zescilinder uit de Goldwing stond al wel op de beurs. Geen porum maar goed er zullen altijd mensen blijven die hem wel mooi vinden.

De naam had het ding al wel mee: "Honda Bagger"...
 
Staan ergens in een museum...
geloof ik niks van,ben ze ooit tegengekomen bij iemand in zuid duitsland,die had er twee in de schuur staan ,had hij volgens zeggen gekocht toen ze er mee gestopt zijn,maar het adres etc. ben ik kwijtgeraakt,is bij een brand verloren gegaan,evenals een originele 125 benelli racer uit ca 1968/70volgens mij heeft Rob Bron er ooit ook eens achteraan gezeten,maar waren in een keer spoorloos.
 
geloof ik niks van,ben ze ooit tegengekomen bij iemand in zuid duitsland,die had er twee in de schuur staan ,had hij volgens zeggen gekocht toen ze er mee gestopt zijn,maar het adres etc. ben ik kwijtgeraakt,is bij een brand verloren gegaan,evenals een originele 125 benelli racer uit ca 1968/70volgens mij heeft Rob Bron er ooit ook eens achteraan gezeten,maar waren in een keer spoorloos.

Dan geloof je het niet. Er waren veel meer dan één racer voor elke klasse. Er stonden er gewoon een paar klaar als reserve. Het hoofdkwartier van Benelli heeft er nog een paar. En die man uit duitsland, wie zegt dat hij de originele heeft/had? Er zijn heel erg veel nepdingen in de wereld. Zo heeft er ook één in almelo gestaan bij BeeGee... Als het de originele waren kunnen ze dat aantonen door bijvoorbeeld verzekeringspapieren em Carnets de passage. Van al de racemotoren die ooit in ons team reden heb ik die gewoon al die jaren bewaard. Daar staan frame en bloknummers op om te controleren. Ook gedaan bij de "Wilddam" fiets van Bert Mulder...

Wel eens gezien hoeveel Barry Sheene's Suzuki er zijn..? Iedereen claimt dat zij de echte hebben maar als Barry echt op al die fietsen heeft gereden dan had hij nu nog steeds moeten leven en rijden..

Maar goed, lees onderstaande link inclusief foto's maar eens:

http://www.twowheelsblog.com/post/6410/kel-carruthers-visits-benelli-headquarters
 
De meeste weten dat ik gek ben op pick up diesel trucks
een kennis van me in de VS heeft dit gekocht voor krap $ 4000 dat is € 3033 !!! de prijs van een 2e hands motor goed ding is niet mooi en er moet wel wat nagekeken worden.
Maar als ik hoor wat ze aan wegenbelasting betalen en wat brandstof daar kost, voel ik me ontzettend genaaid in dit land……
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan